Silva wil omlaag om tegen GSP te vechten, maar Dana White ziet het nu niet zitten na zijn schandalige performancequote:Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef Blackviper het volgende:
Las vorige topic paar keer iets over GSP vs Silva.. Maar wie moet er omhoog of wie gaat er omlaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hem dan maar een divisie hoger om tegen zijn vriend Machida te vechten, dat zal hem leren!quote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Silva wil omlaag om tegen GSP te vechten, maar Dana White ziet het nu niet zitten na zijn schandalige performance
Nou het is wel de moeite waard, was niet de beste UFC, maar er zaten een paar goede partijen tussen. Alleen Silva was de grote smet op UFC 112. Dus laat je niet afschrikkenquote:Op zondag 11 april 2010 22:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laat hem dan maar een divisie hoger om tegen zijn vriend Machida te vechten, dat zal hem leren!
Is het trouwens raar dat ik nu eigenlijk geen zin meer heb om UFC 112 nog te kijken?
Dan ga ik hem toch maar zien denk ik, bedankt.quote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Nou het is wel de moeite waard, was niet de beste UFC, maar er zaten een paar goede partijen tussen. Alleen Silva was de grote smet op UFC 112. Dus laat je niet afschrikken
quote:Op maandag 12 april 2010 01:21 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan als goedmakertje na alle ellende
http://www.maxim.com/spor(...)este-2010-shoot.html
quote:Silva's performance last night was incredibly disappointing. He needs to appreciate that people don't want to pay money for that
quote:He's incredibly talented, but those last few rounds cost him a fuck load of fans. There's no way to confidently sell him as a main event now
Denk dat dit wel is wat iedereen er van denkt!quote:It's a really fucked up situation to have the most talented fighter on the planet perform like that
Eerste 2 volgende gevechten niet als main-fight zetten en daarna, mits hij goed presteerde, hem weer een nieuwe kans aanbieden.quote:Op maandag 12 april 2010 09:33 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat een lachtertje idd. Waar ik in het begin van het gevecht van Silva tegen Maia nog aan het lachen was, had ik na de 5e ronde zowat mijn mok tegen de tv gegooit.
En dan wel die standaard quote die Silva altijd gebruikt na zo'n gevecht. "I did not know why I performed this way... I will make it up next time for my fans..."
Tuurlijk had Silva het gewoon af moeten maken.... Maar misschien was dit ook gewoon een statement die Silva tegen Dana maakt.
...
Óf maak het goed door een gevecht tegen GSP te fixen
Óf schop Silva naar de LHW divisie.
( Al is het aan de andere kant niet bepaald een gunst die Silva na zo'n performance verdient. What de fuck moet je hier ook mee....)
Ja laten we een titel gevecht niet belangrijk maken, dat is goed voor de titelquote:Op maandag 12 april 2010 10:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eerste 2 volgende gevechten niet als main-fight zetten en daarna, mits hij goed presteerde, hem weer een nieuwe kans aanbieden.
Maak de titel vacant.quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja laten we een titel gevecht niet belangrijk maken, dat is goed voor de titel
Denk dat daar wel wat juridische gevolgen aan zitten... Hij heeft hem hoe dan ook toch gewoon reglementair gewonnen, dus tenzij dat ze hem nu zo gaan boeken dat ie het niet kan vechten (dus gevecht over 2 weken oid) dan heeft ie gewoon de titel in zijn bezit en mag hij hem verdedigen.quote:
Mja zal best wel idd.. maar goed ze zouden hem nog kunnen diskwalificeren... Gezien de uitingen die hij gedaan heeft richting Maia. Die schijnen in het Portugees nogal schokkend te zijn. Zullen vast wel regels zijn betreffende respect en sportief gedrag. Maar ja zijn wel verstrekkend en nogal drastisch. Ben wel benieuwd wat Dana tegen hem gezegd heeft in het privé gesprek.quote:Op maandag 12 april 2010 10:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat daar wel wat juridische gevolgen aan zitten... Hij heeft hem hoe dan ook toch gewoon reglementair gewonnen, dus tenzij dat ze hem nu zo gaan boeken dat ie het niet kan vechten (dus gevecht over 2 weken oid) dan heeft ie gewoon de titel in zijn bezit en mag hij hem verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |