quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof er niets van dat 42-44 gemiddeld is, dat is echt wel huge volgens mij?
Ja okay, maar je hebt nergens maat 34/36 en dan ineens weer ergens anders 42/46..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
Het verschil in maten ligt ook aan het feit dat ze per winkel soms zo verschillen. Dan heb ik maat 38, dan opeens maat 42. Ik denk gewoon zo: als je lichaam 'hangt', slap is of als je overal rollen hebt, dán ben je te dik. Ik vind mollige vrouwen die wél strak zijn best sexy.
Christina Hendricksquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Dikke vrouwen hebben gewoon iets mis in hun kop.
Dikke mannen houden gewoon van lekker eten en mogen dat ook. Zij hoeven niet mooi te zijn.
Dan zwem ik er wel achteraan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maat 42. Terug de zee in met die zeug.
Afvallen is vaak het probleem niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou, val die 10 pounds dan gewoon af als je daar blijer van wordt.
Wat dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afvallen is vaak het probleem niet.
kan wel zijn maar ook daar zijn liefhebbers voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja okay, maar je hebt nergens maat 34/36 en dan ineens weer ergens anders 42/46..
Maar die strakke, stevige vrouwen kunnen zich nog normaal bewegen, dat is wat anders dan een waggelend stuk pudding op pootjes. (om het maar zo plat mogelijk te zeggen)
Je gewicht behouden ná dat je bent afgevallen zal hij wel bedoelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Afvallen is toch moeilijker dan je gewicht behouden, je opmerking slaat echt nergens op
Ik zou ze alle 3 wel geven, doe ik niet moeilijk over. Hoop alleen dat die linker niet breekt ofzo...quote:
Deze zijn dan ook plus-sized model.. De andere 99.999% van alle fatties die op de wereld rondlopen zien er niet zo uitquote:
Als die links en in het midden al plus sized zijn is er iets goed mis in het beeld wat we hebben van een normaal gezond postuur, die rechts is wat steviger, maar zeker niet dikquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef antfukker het volgende:
[..]
Deze zijn dan ook plus-sized model.. De andere 99.999% van alle fatties die op de wereld rondlopen zien er niet zo uit
mollig danquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als die links en in het midden al plus sized zijn is er iets goed mis in het beeld wat we hebben van een normaal gezond postuur, die rechts is wat steviger, maar zeker niet dik
Ja, ze vallen op vrouwen omdat ze homo zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Mannen die op die gratenpakhuizen vallen met smalle heupjes zijn gewoon homo maar weten het nog niet, daarom vallen ze op die jongensbillen
Jij bent echt een connaisseur als het om sarcasme gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja, ze vallen op vrouwen omdat ze homo zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent echt een connaisseur als het om sarcasme gaat.
Zij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je gewicht behouden ná dat je bent afgevallen zal hij wel bedoelen.
Gheez, sommige mensen moet je ook alles uitleggen
Italiaanse maten misschien?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
Het verschil in maten ligt ook aan het feit dat ze per winkel soms zulke verschillende matentabellen aanhouden. Dan heb ik maat 38, dan opeens maat 42. Ik denk gewoon zo: als je lichaam 'hangt', slap is of als je overal rollen hebt, dán ben je te dik. Ik vind mollige vrouwen die wél strak zijn best sexy.
Aaaahhhhhrrrggg cannot be unseen....quote:Op zondag 11 april 2010 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
TS kan gewoon thuis zijn bek niet opentrekken, dus doet ie het hier maar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aaaahhhhhrrrggg cannot be unseen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Zij, meneer wijsneus. En uiteraard begreep ik dat ze dat bedoelde, maar feit blijft dat het makkelijker is om minder te eten dan urenlang te fitnessen om die vetrollen weg te werken, maar dat is een logica die jij niet kunt bevatten om een of andere reden...quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je gewicht behouden ná dat je bent afgevallen zal hij wel bedoelen.
Gheez, sommige mensen moet je ook alles uitleggen
Ik heb een italiaanse maat 34 en een Nederlandse maat 30 o_0quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Italiaanse maten misschien?
er is maar een maat en dat is maatje meerquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb een italiaanse maat 34 en een Nederlandse maat 30 o_0
Het blijft verwarrend..
Ha wijsneus... het is eenvoudiger om af te vallen dan om een bepaald gewicht (na afvallen) te behouden. Google maar eens op jojoënquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zij, meneer wijsneus. En uiteraard begreep ik dat ze dat bedoelde, maar feit blijft dat het makkelijker is om minder te eten dan urenlang te fitnessen om die vetrollen weg te werken, maar dat is een logica die jij niet kunt bevatten om een of andere reden...
Waarom dan niet wat extra afvallen, 10 kg extra afvallen en dan 15 kg terug jojoën, 8kg afvallen, 4 kg terug jojoën en je bent zo'n beetje op je streef gewicht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ha wijsneus... het is eenvoudiger om af te vallen dan om een bepaald gewicht (na afvallen) te behouden. Google maar eens op jojoën
En 1 kilo zwaarder dan toen je begonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom dan niet wat extra afvallen, 10 kg extra afvallen en dan 15 kg terug jojoën, 8kg afvallen, 4 kg terug jojoën en je bent zo'n beetje op je streef gewicht.
Wat begrijp je niet aan het woordje 'extra' dus ipv 120 naar 65, van 120 naar 55 om zo op 66 te eindigen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En 1 kilo zwaarder dan toen je begon
Omdat het over het algemeen niet zo werkt met jojoën...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom dan niet wat extra afvallen, 10 kg extra afvallen en dan 15 kg terug jojoën, 8kg afvallen, 4 kg terug jojoën en je bent zo'n beetje op je streef gewicht.
Wat de fuck heeft het prachtige oer-hollandse spel er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ha wijsneus... het is eenvoudiger om af te vallen dan om een bepaald gewicht (na afvallen) te behouden. Google maar eens op jojoën
Ik wil het je wel eens uit de doeken doen... maar dan op het terras van Charlemange of de Lanteernquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:23 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft het prachtige oer-hollandse spel er nou weer mee te maken?
[ afbeelding ]
Doe dan deze keer maar geen bitterballenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil het je wel eens uit de doeken doen... maar dan op het terras van Charlemange of de Lanteern
Tomatensap en bleekselderij is itquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:29 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Doe dan deze keer maar geen bitterballen
Nog geen koffie gehad, maar zo werkt het dus niet bij Jojo-enquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woordje 'extra' dus ipv 120 naar 65, van 120 naar 55 om zo op 66 te eindigen.
preciesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog geen koffie gehad, maar zo werkt het dus niet bij Jojo-en
Questie van wilskracht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog geen koffie gehad, maar zo werkt het dus niet bij Jojo-en
Als iedereen er zo over denkt is heel Nederland te dikquote:Op donderdag 30 juni 2011 04:50 schreef karo30 het volgende:
waarom al dat lijden dan maar een maatje meer
Dik zijn is toch een lijdensweg, of zie ik het verkeerd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:50 schreef karo30 het volgende:
waarom al dat lijden dan maar een maatje meer
Och, dat ligt er maar net aan...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dik zijn is toch een lijdensweg, of zie ik het verkeerd?
Hoeveel waarde je eraan hecht, hoeveel overgewicht je hebt etc.quote:
Gaan de Health Nazi's na het verwijderen van de sigaar hem ook nog slank maken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:07 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over denkt is heel Nederland te dik
Het lijkt me erg vervelend in ieder geval.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoeveel waarde je eraan hecht, hoeveel overgewicht je hebt etc.
Maar wat lijkt je precies vervelend? En vanaf welk punt... Het is natuurlijk niet zo dat overgewicht meteen betekent dat je niet meer functioneertquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lijkt me erg vervelend in ieder geval.
Nee, ik bedoel niet meteen 'niet meer functioneren'. Maar ik hoor van mensen met overgewicht dat ze snel moe worden, veel zweten, slechte conditie hebben en dat ze totaal niet met de hitte van de zomer kunnen omgaan, en dat ze vaak ook met de nek aangekeken worden door hun overgewicht, en dat lijkt me allemaal niet prettig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar wat lijkt je precies vervelend? En vanaf welk punt... Het is natuurlijk niet zo dat overgewicht meteen betekent dat je niet meer functioneert
Nee, dat lijkt me ook niet prettig inderdaad... Heb het echter nooit zo ervaring zelf, terwijl ik toch een beste portie overgewicht heb gehad. Maar goed, daarnaast ook een overmatige portie zelfvertrouwen en 'omgekeerde anorexia' (lees: ik zag mezelf helemaal niet zo flink als ik in werkelijkheid was), dus dat zal daar ook wel aan bijgedragen hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet meteen 'niet meer functioneren'. Maar ik hoor van mensen met overgewicht dat ze snel moe worden, veel zweten, slechte conditie hebben en dat ze totaal niet met de hitte van de zomer kunnen omgaan, en dat ze vaak ook met de nek aangekeken worden door hun overgewicht, en dat lijkt me allemaal niet prettig.
Wie wil en nu een Sixpack als je een vat kan permiterenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet meteen 'niet meer functioneren'. Maar ik hoor van mensen met overgewicht dat ze snel moe worden, veel zweten, slechte conditie hebben en dat ze totaal niet met de hitte van de zomer kunnen omgaan, en dat ze vaak ook met de nek aangekeken worden door hun overgewicht, en dat lijkt me allemaal niet prettig.
Wie wil er nou een vat als je een sixpack kunt permitteren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie wil en nu een Sixpack als je een vat kan permiteren
Zagen-zagen-wie-de-wie-de-wagen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:10 schreef Chai het volgende:
Ik ben wel trots op mijn maatje meer. Ik moet lengtemaat 36 hebben in broeken ipv de normale 32, omdat mijn benen te groot zijn voor 32/34.
geheel mee eensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:55 schreef Chule het volgende:
Gefrustreerde dikkerds die maatje 34-36 bashen.
Feeder.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:36 schreef Yogaflame het volgende:
Botjes zijn voor hondjes. Echte mannen houden van vlees.
Vlees ja, geen vet...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:36 schreef Yogaflame het volgende:
Botjes zijn voor hondjes. Echte mannen houden van vlees.
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij ziet ze graag zo gespierd mogelijk (=veel vlees)?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:42 schreef breaky het volgende:
Trots zijn op een maatje meer is net zoiets als trots zijn op hazenlip.
Hm ik kan me hier geen voorstelling bij maken. Op je foto zie je er juist leuk uitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben trots op mijn maatje meer
Trouwens... Laat mensen die dik zijn lekker dik zijn!
Heb jij toch geen last van! En anders doe je je ogen maar dicht!
Groetjes meisje van 1.60 met maat 38 en 60 kilo!
Kun je eigenlijk ook een hazenschaamlip hebben?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:42 schreef breaky het volgende:
Trots zijn op een maatje meer is net zoiets als trots zijn op hazenlip.
Ja, dan zijn de kleine schaamlippen groter dan de grote schaamlippenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:16 schreef antfukker het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook een hazenschaamlip hebben?
Die zakt denk ik door die ringen heenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dikke wijven met sportattributen. The irony...
Je kan prima friet eten hoor, maar natuurlijk wel met mate...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef snakelady het volgende:
De mensen die slank zijn van zichzelf hebben wel gewoon echt makkelijk praten, je moet wel enorm veel doorzettingsvermogen hebben om een salade te eten terwijl de rest van je gezin aan de friet zit
Dikke wijven met strijkijzers. The ironing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dikke wijven met sportattributen. The irony...
quote:
Hier Ricko, wat voor jou?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef MissVanity het volgende:
Goed excuus om bij de mac te eten, is dat ze WEL door de deur van de McDonalds passen. Dat zijn namelijk schuifdeuren. De reguliere deuren van bv. een pittoresk Italiaans restaurant zijn doorgaans te smal voor deze corpulente figuren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef breaky het volgende:
Gezond eten is zo makkelijk....
Dat sommige mensen geboren zijn in een wat groter lijf, ok. Maar er is nooit een excuus om elke dag aan de chips te zitten of in de MacDonalds te zitten.
Nogmaals...trots zijn op je maatje meer is gewoon onzin. Ik ben ook er niet trots op dat ik vrij klein ben. Moet er gewoon mee leren leven. So be it.
Als ze een 'pittoresk' Italiaans restaurant niet in kunnen komen ze waarschijnlijk ook hun huis niet uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Goed excuus om bij de mac te eten, is dat ze WEL door de deur van de McDonalds passen. Dat zijn namelijk schuifdeuren. De reguliere deuren van bv. een pittoresk Italiaans restaurant zijn doorgaans te smal voor deze corpulente figuren.
Het lichaam vind dit (iets) gezonder eten niet lekker. Ik heb vrienden die vinden het heerlijk om 1 keer in de week bij de Mac te eten en zo'n smerige BigMac op te eten. Die kunnen daar echt van genietenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Goed excuus om bij de mac te eten, is dat ze WEL door de deur van de McDonalds passen. Dat zijn namelijk schuifdeuren. De reguliere deuren van bv. een pittoresk Italiaans restaurant zijn doorgaans te smal voor deze corpulente figuren.
Thuisbezorgd.nl is dan DE uitkomst!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als ze een 'pittoresk' Italiaans restaurant niet in kunnen komen ze waarschijnlijk ook hun huis niet uit.
Dat is toch niet dikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef MissVanity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |