quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof er niets van dat 42-44 gemiddeld is, dat is echt wel huge volgens mij?
Ja okay, maar je hebt nergens maat 34/36 en dan ineens weer ergens anders 42/46..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
Het verschil in maten ligt ook aan het feit dat ze per winkel soms zo verschillen. Dan heb ik maat 38, dan opeens maat 42. Ik denk gewoon zo: als je lichaam 'hangt', slap is of als je overal rollen hebt, dán ben je te dik. Ik vind mollige vrouwen die wél strak zijn best sexy.
Christina Hendricksquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Dikke vrouwen hebben gewoon iets mis in hun kop.
Dikke mannen houden gewoon van lekker eten en mogen dat ook. Zij hoeven niet mooi te zijn.
Dan zwem ik er wel achteraan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maat 42. Terug de zee in met die zeug.
Afvallen is vaak het probleem niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou, val die 10 pounds dan gewoon af als je daar blijer van wordt.
Wat dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afvallen is vaak het probleem niet.
kan wel zijn maar ook daar zijn liefhebbers voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja okay, maar je hebt nergens maat 34/36 en dan ineens weer ergens anders 42/46..
Maar die strakke, stevige vrouwen kunnen zich nog normaal bewegen, dat is wat anders dan een waggelend stuk pudding op pootjes. (om het maar zo plat mogelijk te zeggen)
Je gewicht behouden ná dat je bent afgevallen zal hij wel bedoelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Afvallen is toch moeilijker dan je gewicht behouden, je opmerking slaat echt nergens op
Ik zou ze alle 3 wel geven, doe ik niet moeilijk over. Hoop alleen dat die linker niet breekt ofzo...quote:
Deze zijn dan ook plus-sized model.. De andere 99.999% van alle fatties die op de wereld rondlopen zien er niet zo uitquote:
Als die links en in het midden al plus sized zijn is er iets goed mis in het beeld wat we hebben van een normaal gezond postuur, die rechts is wat steviger, maar zeker niet dikquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef antfukker het volgende:
[..]
Deze zijn dan ook plus-sized model.. De andere 99.999% van alle fatties die op de wereld rondlopen zien er niet zo uit
mollig danquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als die links en in het midden al plus sized zijn is er iets goed mis in het beeld wat we hebben van een normaal gezond postuur, die rechts is wat steviger, maar zeker niet dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |