Feeder.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:36 schreef Yogaflame het volgende:
Botjes zijn voor hondjes. Echte mannen houden van vlees.
Vlees ja, geen vet...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:36 schreef Yogaflame het volgende:
Botjes zijn voor hondjes. Echte mannen houden van vlees.
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij ziet ze graag zo gespierd mogelijk (=veel vlees)?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:42 schreef breaky het volgende:
Trots zijn op een maatje meer is net zoiets als trots zijn op hazenlip.
Hm ik kan me hier geen voorstelling bij maken. Op je foto zie je er juist leuk uitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben trots op mijn maatje meer
Trouwens... Laat mensen die dik zijn lekker dik zijn!
Heb jij toch geen last van! En anders doe je je ogen maar dicht!
Groetjes meisje van 1.60 met maat 38 en 60 kilo!
Kun je eigenlijk ook een hazenschaamlip hebben?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:42 schreef breaky het volgende:
Trots zijn op een maatje meer is net zoiets als trots zijn op hazenlip.
Ja, dan zijn de kleine schaamlippen groter dan de grote schaamlippenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:16 schreef antfukker het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook een hazenschaamlip hebben?
Die zakt denk ik door die ringen heenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dikke wijven met sportattributen. The irony...
Je kan prima friet eten hoor, maar natuurlijk wel met mate...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef snakelady het volgende:
De mensen die slank zijn van zichzelf hebben wel gewoon echt makkelijk praten, je moet wel enorm veel doorzettingsvermogen hebben om een salade te eten terwijl de rest van je gezin aan de friet zit
Dikke wijven met strijkijzers. The ironing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dikke wijven met sportattributen. The irony...
quote:
Hier Ricko, wat voor jou?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef MissVanity het volgende:
Goed excuus om bij de mac te eten, is dat ze WEL door de deur van de McDonalds passen. Dat zijn namelijk schuifdeuren. De reguliere deuren van bv. een pittoresk Italiaans restaurant zijn doorgaans te smal voor deze corpulente figuren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef breaky het volgende:
Gezond eten is zo makkelijk....
Dat sommige mensen geboren zijn in een wat groter lijf, ok. Maar er is nooit een excuus om elke dag aan de chips te zitten of in de MacDonalds te zitten.
Nogmaals...trots zijn op je maatje meer is gewoon onzin. Ik ben ook er niet trots op dat ik vrij klein ben. Moet er gewoon mee leren leven. So be it.
Als ze een 'pittoresk' Italiaans restaurant niet in kunnen komen ze waarschijnlijk ook hun huis niet uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Goed excuus om bij de mac te eten, is dat ze WEL door de deur van de McDonalds passen. Dat zijn namelijk schuifdeuren. De reguliere deuren van bv. een pittoresk Italiaans restaurant zijn doorgaans te smal voor deze corpulente figuren.
Het lichaam vind dit (iets) gezonder eten niet lekker. Ik heb vrienden die vinden het heerlijk om 1 keer in de week bij de Mac te eten en zo'n smerige BigMac op te eten. Die kunnen daar echt van genietenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Goed excuus om bij de mac te eten, is dat ze WEL door de deur van de McDonalds passen. Dat zijn namelijk schuifdeuren. De reguliere deuren van bv. een pittoresk Italiaans restaurant zijn doorgaans te smal voor deze corpulente figuren.
Thuisbezorgd.nl is dan DE uitkomst!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als ze een 'pittoresk' Italiaans restaurant niet in kunnen komen ze waarschijnlijk ook hun huis niet uit.
Dat is toch niet dikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef MissVanity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |