Ja, ze vallen op vrouwen omdat ze homo zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Mannen die op die gratenpakhuizen vallen met smalle heupjes zijn gewoon homo maar weten het nog niet, daarom vallen ze op die jongensbillen
Jij bent echt een connaisseur als het om sarcasme gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja, ze vallen op vrouwen omdat ze homo zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent echt een connaisseur als het om sarcasme gaat.
Zij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je gewicht behouden ná dat je bent afgevallen zal hij wel bedoelen.
Gheez, sommige mensen moet je ook alles uitleggen
Italiaanse maten misschien?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
Het verschil in maten ligt ook aan het feit dat ze per winkel soms zulke verschillende matentabellen aanhouden. Dan heb ik maat 38, dan opeens maat 42. Ik denk gewoon zo: als je lichaam 'hangt', slap is of als je overal rollen hebt, dán ben je te dik. Ik vind mollige vrouwen die wél strak zijn best sexy.
Aaaahhhhhrrrggg cannot be unseen....quote:Op zondag 11 april 2010 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
TS kan gewoon thuis zijn bek niet opentrekken, dus doet ie het hier maar
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aaaahhhhhrrrggg cannot be unseen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Zij, meneer wijsneus. En uiteraard begreep ik dat ze dat bedoelde, maar feit blijft dat het makkelijker is om minder te eten dan urenlang te fitnessen om die vetrollen weg te werken, maar dat is een logica die jij niet kunt bevatten om een of andere reden...quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je gewicht behouden ná dat je bent afgevallen zal hij wel bedoelen.
Gheez, sommige mensen moet je ook alles uitleggen
Ik heb een italiaanse maat 34 en een Nederlandse maat 30 o_0quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Italiaanse maten misschien?
er is maar een maat en dat is maatje meerquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb een italiaanse maat 34 en een Nederlandse maat 30 o_0
Het blijft verwarrend..
Ha wijsneus... het is eenvoudiger om af te vallen dan om een bepaald gewicht (na afvallen) te behouden. Google maar eens op jojoënquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zij, meneer wijsneus. En uiteraard begreep ik dat ze dat bedoelde, maar feit blijft dat het makkelijker is om minder te eten dan urenlang te fitnessen om die vetrollen weg te werken, maar dat is een logica die jij niet kunt bevatten om een of andere reden...
Waarom dan niet wat extra afvallen, 10 kg extra afvallen en dan 15 kg terug jojoën, 8kg afvallen, 4 kg terug jojoën en je bent zo'n beetje op je streef gewicht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ha wijsneus... het is eenvoudiger om af te vallen dan om een bepaald gewicht (na afvallen) te behouden. Google maar eens op jojoën
En 1 kilo zwaarder dan toen je begonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom dan niet wat extra afvallen, 10 kg extra afvallen en dan 15 kg terug jojoën, 8kg afvallen, 4 kg terug jojoën en je bent zo'n beetje op je streef gewicht.
Wat begrijp je niet aan het woordje 'extra' dus ipv 120 naar 65, van 120 naar 55 om zo op 66 te eindigen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En 1 kilo zwaarder dan toen je begon
Omdat het over het algemeen niet zo werkt met jojoën...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom dan niet wat extra afvallen, 10 kg extra afvallen en dan 15 kg terug jojoën, 8kg afvallen, 4 kg terug jojoën en je bent zo'n beetje op je streef gewicht.
Wat de fuck heeft het prachtige oer-hollandse spel er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ha wijsneus... het is eenvoudiger om af te vallen dan om een bepaald gewicht (na afvallen) te behouden. Google maar eens op jojoën
Ik wil het je wel eens uit de doeken doen... maar dan op het terras van Charlemange of de Lanteernquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:23 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft het prachtige oer-hollandse spel er nou weer mee te maken?
[ afbeelding ]
Doe dan deze keer maar geen bitterballenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil het je wel eens uit de doeken doen... maar dan op het terras van Charlemange of de Lanteern
Tomatensap en bleekselderij is itquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:29 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Doe dan deze keer maar geen bitterballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |