Ik snap dat je meiden wilt verdedigen om zo je kans op potentiele schede-schenking te verhogen, maar dit mag niet boven de 1ste regel van de Golden Rules of Manhood gaan.quote:
Ik snap de grappen niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha echt he. hij gaat vast hyperventileren bij deze site: http://www.mensuck.com/
en te weinig picsquote:Op woensdag 14 april 2010 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorige was veel beter. Hier is teveel bagger.
Wat een heldquote:Op zondag 11 april 2010 15:42 schreef bascross het volgende:
Deze kan niet ontbreken in het nieuwe topic.
als hij een held was zou hij die stomme zonnebril wel hebben afgezet. geen held maar een faalhaas dus!quote:
Lekker boeiend hoe hij zich presenteert. Het gaat er om wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als hij een held was zou hij die stomme zonnebril wel hebben afgezet. geen held maar een faalhaas dus!
wat hij zegt slaat ook nergens op. maar los daarvan, het gaat er wel degelijk om hoe iemand zich presenteert. als je iemand niet in de ogen durft te kijken heb je iets te verbergen en ben je alles behalve zeker van jezelf. dan ben je dus gewoon een loser die niet anders kan zich verschuilen achter 2 glazen, en alles behalve een held.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe hij zich presenteert. Het gaat er om wat hij zegt.
Ben je een vrouw ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat hij zegt slaat ook nergens op. maar los daarvan, het gaat er wel degelijk om hoe iemand zich presenteert. als je iemand niet in de ogen durft te kijken heb je iets te verbergen en ben je alles behalve zeker van jezelf. dan ben je dus gewoon een loser die niet anders kan zich verschuilen achter 2 glazen, en alles behalve een held.
Dat zijn 2 compleet verschillende dingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef leFUCK het volgende:
heb je iets te verbergen en ben je alles behalve zeker van jezelf.
nee, maar ik ben opgevoed door een vrouw. een moeder die alles alleen moest doen omdat die waardeloze poepvlek van een vader van me zich liever bezig hield met andere dingen dan een kind grootbrengen. dat waardeloze stuk strond is geen knip voor de neus waard, en mijn moeder is veel meer dan hem. dus dat mannen boven vrouwen staan is nog niet misschien!quote:
haha, precies! internet zit vol met ''iunternethelden''. die term komt niet nergens vandaan. juist omdat mensen elkaar niet in de ogen hoeven te kijken durven ze alles te zeggen. het is allemaal een stuk anoniemer en veiliger, dus er is veel minder ''held'' voor nodig om te zeggen wat je wilt zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat zijn 2 compleet verschillende dingen.
En je ogen verbergen is niet per definitie iets negatiefs. Jij ziet mijn ogen toch ook niet en alsnog lees je wat ik hier neerzet.
blijkbaar had je pa belangrijkere dingen te doen. En zo te zien had je pa zich beter wel met je opvoeding kunnen bemoeienquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nee, maar ik ben opgevoed door een vrouw. een moeder die alles alleen moest doen omdat die waardeloze poepvlek van een vader van me zich liever bezig hield met andere dingen dan een kind grootbrengen. dat waardeloze stuk strond is geen knip voor de neus waard, en mijn moeder is veel meer dan hem. dus dat mannen boven vrouwen staan is nog niet misschien!![]()
maar los daarvan vind ik die plaatjes wel grappig.
och daar gaan we weer. pa heeft ''belangrijkere dingen'' te doen. als ma er niet was geweest was ze een waardeloze moeder maar pa is ook maar een man, en mannen kunnen er nou eenmaal nooit iets aan doen als ze de kinderen in de steek laten. de omstandigheden waren lastigquote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Markster het volgende:
[..]
blijkbaar had je pa belangrijkere dingen te doen. En zo te zien had je pa zich beter wel met je opvoeding kunnen bemoeien
daar gaat het niet om. ik voel me gewoon man en totaal niet vrouw. heb er b.v. ook echt behoefte aan om jongens vrienden te hebben om lol mee te hebben. maar als ik echt ergens mee zit wat me heel erg dwars zit, dan heb ik daarvoor een goede vriendin waarbij ik daarmee terecht kan. zie mezelf dat niet doen bij een van de jongens. je hebt verschillende soorten vriendschappen en ik vind niet dat iedere vriendschap even diepgaand hoeft te zijn. maar als ik echt diep in de shit zit weet ik uit ervaring gewoon dat je eerder op een vrouw kunt rekenen dan op een man. zo is het namelijk altijd gegaan in mijn leven.quote:
zullen wel saaie grappen zijn dan. Hier gaan die 9 van de 10 keer over vrouwenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef leFUCK het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. ik voel me gewoon man en totaal niet vrouw. heb er b.v. ook echt behoefte aan om jongens vrienden te hebben om lol mee te hebben. maar als ik echt ergens mee zit wat me heel erg dwars zit, dan heb ik daarvoor een goede vriendin waarbij ik daarmee terecht kan. zie mezelf dat niet doen bij een van de jongens. je hebt verschillende soorten vriendschappen en ik vind niet dat iedere vriendschap even diepgaand hoeft te zijn. maar als ik echt diep in de shit zit weet ik uit ervaring gewoon dat je eerder op een vrouw kunt rekenen dan op een man. zo is het namelijk altijd gegaan in mijn leven.
en stel nou dat mijn moeder net zo waardeloos was geweest als mijn vader. wat was er met mij gebeurt dan. dan zat ik in een of ander weeshuis. dus aan wie heb ik meer gehad in mijn leven. niet aan de man maar aan de vrouw. dus vrouwen zijn waardevoller als het er echt op aankomt. dat is gewoon heel simpel wat het leven me heeft bewezen.
mijn topic wat doet iequote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef Multivitamine het volgende:
AUB, houdt dat R&P gezeik ergens anders.
Yeah sure sounds gay to me.... move on please nothing to see here for you boy.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef leFUCK het volgende:
[Ben je homo toevallig?]
daar gaat het niet om. ik voel me gewoon man en totaal niet vrouw. heb er b.v. ook echt behoefte aan om jongens vrienden te hebben om lol mee te hebben. maar als ik echt ergens mee zit wat me heel erg dwars zit, dan heb ik daarvoor een goede vriendin waarbij ik daarmee terecht kan. zie mezelf dat niet doen bij een van de jongens. je hebt verschillende soorten vriendschappen en ik vind niet dat iedere vriendschap even diepgaand hoeft te zijn. maar als ik echt diep in de shit zit weet ik uit ervaring gewoon dat je eerder op een vrouw kunt rekenen dan op een man. zo is het namelijk altijd gegaan in mijn leven.
en stel nou dat mijn moeder net zo waardeloos was geweest als mijn vader. wat was er met mij gebeurt dan. dan zat ik in een of ander weeshuis. dus aan wie heb ik meer gehad in mijn leven. niet aan de man maar aan de vrouw. dus vrouwen zijn waardevoller als het er echt op aankomt. dat is gewoon heel simpel wat het leven me heeft bewezen.
Bah. Homo's zuigen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Yeah sure sounds gay to me.... move on please nothing to see here for you boy.
Hou nou ook eens op. Hij is weer opgehouden nadat er gevraagd werd weer ontopic te gaan, ga dan zelf ook weer ontopic in plaats van er weer eindeloos op door te gaan.quote:
quote:
als je een vrouw in der bek bezwangerd dan krijgt ze ook niet meteen een baardquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is geen haar maar huid! Nu zie ik het pas...zoo de tering..
Wel 3 onderkinnenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:19 schreef Martinous het volgende:
als je een vrouw in der bek bezwangerd dan krijgt ze ook niet meteen een baard
Zo, en nu weer vrouwonvriendelijke links graagquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef leFUCK het volgende:
[..]
en stel nou dat mijn moeder net zo waardeloos was geweest als mijn vader. wat was er met mij gebeurt dan. dan zat ik in een of ander weeshuis. dus aan wie heb ik meer gehad in mijn leven. niet aan de man maar aan de vrouw. dus vrouwen zijn voor mij waardevoller als het er echt op aankomt. dat is gewoon heel simpel wat het leven me heeft bewezen.
die worden inmiddels alweer gewoon gepost en de discussie was klaar. dus waarom begin je er dan weer over onnozele hals.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zo, en nu weer vrouwonvriendelijke links graag
je scheldt ook als een mietjequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:19 schreef leFUCK het volgende:
[..]
die worden inmiddels alweer gewoon gepost en de discussie was klaar. dus waarom begin je er dan weer over onnozele hals.
gast doe mij een lol en rot uit me topicquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jong doe me een lol, blijf van het toetsenbord af.
konjo bo mama!
konjoquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
konjo bo mama!
durf in de gaten te hebben dat je niets toevoegt aan een topic en ga dan gewoon weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
konjo bo mama!
Het was niet zijn schuld dat men er (meer dan één keer) nogmaals over door ging, terwijl het posten alweer ontopic ging.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
durf in de gaten te hebben dat je niets toevoegt aan een topic en ga dan gewoon weg.
kruisjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:28 schreef joostieh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet niet hoor maar dit is voor iedereen on vriendelijk
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef Life het volgende:
Deze held kan niet achterwege blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat niet, maar wel vanwege het feit dat je je nu niet in de keuken bevindt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:07 schreef raebyddet het volgende:
Moet ik mij schamen vanwege het feit dat ik dit topic grappig vind ?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:13 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel vanwege het feit dat je je nu niet in de keuken bevindt.![]()
in het beste geval heeft ze een laptop op het aanrecht staanquote:Op zaterdag 17 april 2010 06:13 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel vanwege het feit dat je je nu niet in de keuken bevindt.![]()
Oke, mannen zijn beter!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
haha, precies! internet zit vol met ''iunternethelden''. die term komt niet nergens vandaan. juist omdat mensen elkaar niet in de ogen hoeven te kijken durven ze alles te zeggen. het is allemaal een stuk anoniemer en veiliger, dus er is veel minder ''held'' voor nodig om te zeggen wat je wilt zeggen.
conclusie: je ogen verbergen is dus een teken van zwakte.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:13 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vrouwelijke censuur waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:37 schreef VonHinten het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk in ONZ
Ik ben losgebrokenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
DevilsWhore in mijn keuken
[ afbeelding ]
Betere ketting halen zoquote:
En haak in de muur slaan enzo. En halsband.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niets anders om d'r aan vast te makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef ToT het volgende:
GENIAAL!!!!
Alleen: hoe moet je eten klaarmaken met zo'n kort kettinkje aan je pols? Enkelband of idd halsband was beter geweest!
Rot op uit ons topic, homo.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef leFUCK het volgende:
ik heb eigenlijk alleen vrouwelijke figuren in mijn leven gehad die me het gevoel hebben gegeven dat ze echt iets om me gaven. dus logisch ja vind ik vrouwen als ik moet kiezen meer waard dan mannen.
Je bent echt een wijf, he?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:38 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat begin je weer te zeiken over een post 3 pagina's terug. houd je bek nu gewoon dan!
jochie ga stoer praten jij, als je voor me stond in real life was je niet meer zo tof, geloof mij maarquote:
Ja! Echt een wijf.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jochie ga stoer praten jij, als je voor me stond in real life was je niet meer zo tof, geloof mij maar
einde discussie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, jij komt gevaarlijk over zeg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jochie ga stoer praten jij, als je voor me stond in real life was je niet meer zo tof, geloof mij maar
einde discussie.
[ afbeelding ]
Er staan zelfs plaatjes 2x in dit deelquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef ToT het volgende:
Hmmm nu al diverse plaatjes die ook al in het vorige deel zaten!
Die indruk had ik ook al ja, maar ik had geen zin om te kijken of dat echt zo was!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Er staan zelfs plaatjes 2x in dit deel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |