Betere ketting halen zoquote:
En haak in de muur slaan enzo. En halsband.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
DevilsWhore in mijn keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niets anders om d'r aan vast te makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef ToT het volgende:
GENIAAL!!!!
Alleen: hoe moet je eten klaarmaken met zo'n kort kettinkje aan je pols? Enkelband of idd halsband was beter geweest!
Rot op uit ons topic, homo.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef leFUCK het volgende:
ik heb eigenlijk alleen vrouwelijke figuren in mijn leven gehad die me het gevoel hebben gegeven dat ze echt iets om me gaven. dus logisch ja vind ik vrouwen als ik moet kiezen meer waard dan mannen.
Je bent echt een wijf, he?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:38 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat begin je weer te zeiken over een post 3 pagina's terug. houd je bek nu gewoon dan!
jochie ga stoer praten jij, als je voor me stond in real life was je niet meer zo tof, geloof mij maarquote:
Ja! Echt een wijf.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jochie ga stoer praten jij, als je voor me stond in real life was je niet meer zo tof, geloof mij maar
einde discussie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, jij komt gevaarlijk over zeg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jochie ga stoer praten jij, als je voor me stond in real life was je niet meer zo tof, geloof mij maar
einde discussie.
[ afbeelding ]
Er staan zelfs plaatjes 2x in dit deelquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef ToT het volgende:
Hmmm nu al diverse plaatjes die ook al in het vorige deel zaten!
Die indruk had ik ook al ja, maar ik had geen zin om te kijken of dat echt zo was!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Er staan zelfs plaatjes 2x in dit deel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |