zullen wel saaie grappen zijn dan. Hier gaan die 9 van de 10 keer over vrouwenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef leFUCK het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. ik voel me gewoon man en totaal niet vrouw. heb er b.v. ook echt behoefte aan om jongens vrienden te hebben om lol mee te hebben. maar als ik echt ergens mee zit wat me heel erg dwars zit, dan heb ik daarvoor een goede vriendin waarbij ik daarmee terecht kan. zie mezelf dat niet doen bij een van de jongens. je hebt verschillende soorten vriendschappen en ik vind niet dat iedere vriendschap even diepgaand hoeft te zijn. maar als ik echt diep in de shit zit weet ik uit ervaring gewoon dat je eerder op een vrouw kunt rekenen dan op een man. zo is het namelijk altijd gegaan in mijn leven.
en stel nou dat mijn moeder net zo waardeloos was geweest als mijn vader. wat was er met mij gebeurt dan. dan zat ik in een of ander weeshuis. dus aan wie heb ik meer gehad in mijn leven. niet aan de man maar aan de vrouw. dus vrouwen zijn waardevoller als het er echt op aankomt. dat is gewoon heel simpel wat het leven me heeft bewezen.
mijn topic wat doet iequote:Op donderdag 15 april 2010 22:17 schreef Multivitamine het volgende:
AUB, houdt dat R&P gezeik ergens anders.
Yeah sure sounds gay to me.... move on please nothing to see here for you boy.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef leFUCK het volgende:
[Ben je homo toevallig?]
daar gaat het niet om. ik voel me gewoon man en totaal niet vrouw. heb er b.v. ook echt behoefte aan om jongens vrienden te hebben om lol mee te hebben. maar als ik echt ergens mee zit wat me heel erg dwars zit, dan heb ik daarvoor een goede vriendin waarbij ik daarmee terecht kan. zie mezelf dat niet doen bij een van de jongens. je hebt verschillende soorten vriendschappen en ik vind niet dat iedere vriendschap even diepgaand hoeft te zijn. maar als ik echt diep in de shit zit weet ik uit ervaring gewoon dat je eerder op een vrouw kunt rekenen dan op een man. zo is het namelijk altijd gegaan in mijn leven.
en stel nou dat mijn moeder net zo waardeloos was geweest als mijn vader. wat was er met mij gebeurt dan. dan zat ik in een of ander weeshuis. dus aan wie heb ik meer gehad in mijn leven. niet aan de man maar aan de vrouw. dus vrouwen zijn waardevoller als het er echt op aankomt. dat is gewoon heel simpel wat het leven me heeft bewezen.
Bah. Homo's zuigen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Yeah sure sounds gay to me.... move on please nothing to see here for you boy.
Hou nou ook eens op. Hij is weer opgehouden nadat er gevraagd werd weer ontopic te gaan, ga dan zelf ook weer ontopic in plaats van er weer eindeloos op door te gaan.quote:
quote:
als je een vrouw in der bek bezwangerd dan krijgt ze ook niet meteen een baardquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is geen haar maar huid! Nu zie ik het pas...zoo de tering..
Wel 3 onderkinnenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:19 schreef Martinous het volgende:
als je een vrouw in der bek bezwangerd dan krijgt ze ook niet meteen een baard
Zo, en nu weer vrouwonvriendelijke links graagquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef leFUCK het volgende:
[..]
en stel nou dat mijn moeder net zo waardeloos was geweest als mijn vader. wat was er met mij gebeurt dan. dan zat ik in een of ander weeshuis. dus aan wie heb ik meer gehad in mijn leven. niet aan de man maar aan de vrouw. dus vrouwen zijn voor mij waardevoller als het er echt op aankomt. dat is gewoon heel simpel wat het leven me heeft bewezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |