Ik snap dat je meiden wilt verdedigen om zo je kans op potentiele schede-schenking te verhogen, maar dit mag niet boven de 1ste regel van de Golden Rules of Manhood gaan.quote:
Ik snap de grappen niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha echt he. hij gaat vast hyperventileren bij deze site: http://www.mensuck.com/
en te weinig picsquote:Op woensdag 14 april 2010 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorige was veel beter. Hier is teveel bagger.
Wat een heldquote:Op zondag 11 april 2010 15:42 schreef bascross het volgende:
Deze kan niet ontbreken in het nieuwe topic.
als hij een held was zou hij die stomme zonnebril wel hebben afgezet. geen held maar een faalhaas dus!quote:
Lekker boeiend hoe hij zich presenteert. Het gaat er om wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als hij een held was zou hij die stomme zonnebril wel hebben afgezet. geen held maar een faalhaas dus!
wat hij zegt slaat ook nergens op. maar los daarvan, het gaat er wel degelijk om hoe iemand zich presenteert. als je iemand niet in de ogen durft te kijken heb je iets te verbergen en ben je alles behalve zeker van jezelf. dan ben je dus gewoon een loser die niet anders kan zich verschuilen achter 2 glazen, en alles behalve een held.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe hij zich presenteert. Het gaat er om wat hij zegt.
Ben je een vrouw ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat hij zegt slaat ook nergens op. maar los daarvan, het gaat er wel degelijk om hoe iemand zich presenteert. als je iemand niet in de ogen durft te kijken heb je iets te verbergen en ben je alles behalve zeker van jezelf. dan ben je dus gewoon een loser die niet anders kan zich verschuilen achter 2 glazen, en alles behalve een held.
Dat zijn 2 compleet verschillende dingen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef leFUCK het volgende:
heb je iets te verbergen en ben je alles behalve zeker van jezelf.
nee, maar ik ben opgevoed door een vrouw. een moeder die alles alleen moest doen omdat die waardeloze poepvlek van een vader van me zich liever bezig hield met andere dingen dan een kind grootbrengen. dat waardeloze stuk strond is geen knip voor de neus waard, en mijn moeder is veel meer dan hem. dus dat mannen boven vrouwen staan is nog niet misschien!quote:
haha, precies! internet zit vol met ''iunternethelden''. die term komt niet nergens vandaan. juist omdat mensen elkaar niet in de ogen hoeven te kijken durven ze alles te zeggen. het is allemaal een stuk anoniemer en veiliger, dus er is veel minder ''held'' voor nodig om te zeggen wat je wilt zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat zijn 2 compleet verschillende dingen.
En je ogen verbergen is niet per definitie iets negatiefs. Jij ziet mijn ogen toch ook niet en alsnog lees je wat ik hier neerzet.
blijkbaar had je pa belangrijkere dingen te doen. En zo te zien had je pa zich beter wel met je opvoeding kunnen bemoeienquote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nee, maar ik ben opgevoed door een vrouw. een moeder die alles alleen moest doen omdat die waardeloze poepvlek van een vader van me zich liever bezig hield met andere dingen dan een kind grootbrengen. dat waardeloze stuk strond is geen knip voor de neus waard, en mijn moeder is veel meer dan hem. dus dat mannen boven vrouwen staan is nog niet misschien!![]()
maar los daarvan vind ik die plaatjes wel grappig.
och daar gaan we weer. pa heeft ''belangrijkere dingen'' te doen. als ma er niet was geweest was ze een waardeloze moeder maar pa is ook maar een man, en mannen kunnen er nou eenmaal nooit iets aan doen als ze de kinderen in de steek laten. de omstandigheden waren lastigquote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Markster het volgende:
[..]
blijkbaar had je pa belangrijkere dingen te doen. En zo te zien had je pa zich beter wel met je opvoeding kunnen bemoeien
daar gaat het niet om. ik voel me gewoon man en totaal niet vrouw. heb er b.v. ook echt behoefte aan om jongens vrienden te hebben om lol mee te hebben. maar als ik echt ergens mee zit wat me heel erg dwars zit, dan heb ik daarvoor een goede vriendin waarbij ik daarmee terecht kan. zie mezelf dat niet doen bij een van de jongens. je hebt verschillende soorten vriendschappen en ik vind niet dat iedere vriendschap even diepgaand hoeft te zijn. maar als ik echt diep in de shit zit weet ik uit ervaring gewoon dat je eerder op een vrouw kunt rekenen dan op een man. zo is het namelijk altijd gegaan in mijn leven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |