mwhehehe.quote:
Volgens mij heeft ie het tegen een vrouw.quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Die is man-onvriendelijk
ehh nee.quote:Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het tegen een vrouw.
Ha, ik bel het MDI!quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Die is man-onvriendelijk
AHAHAHAHAh hier moest ik hard om lachenquote:
Jup, dankzij al die belangrijke wetenschappelijke uitvindingen gedaan door vele vrouwen hebben we nu onze moderne beschaving te danken.quote:
speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 12 april 2010 17:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
mwhehehe.
overigens kan ik er ook wel om lachen. al zijn de keuken-grappen niet bijster origineel meer.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:26 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Jup, dankzij al die belangrijke wetenschappelijke uitvindingen gedaan door vele vrouwen hebben we nu onze moderne beschaving te danken.
O wacht.....
haha echt he. hij gaat vast hyperventileren bij deze site: http://www.mensuck.com/quote:Op maandag 12 april 2010 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]Talloze vrouw-onvriendelijke pics, geen vrouw die klaagt. Één ''man-onvriendelijke'' pic en gelijk happen
ja maar bah, mannen die boeren zijn net zo ranzig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:36 schreef opastokvis het volgende:
zoals vrouwen die boeren![]()
vrouwen hebben niet eens een spijsvertering
Of wat te denken van:quote:Op maandag 12 april 2010 23:35 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ken je der nog![]()
![]()
die model wilde worden?
dat is een lokroep van de alfamannetjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
ja maar bah, mannen die boeren zijn net zo ranzig.
oeh dat werpt een heel ander licht op de zaak.quote:Op dinsdag 13 april 2010 04:00 schreef opastokvis het volgende:
[..]
dat is een lokroep van de alfamannetjes
Gadverdammequote:Op dinsdag 13 april 2010 02:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of wat te denken van:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of wat te denken van:
[ afbeelding ]
Omdat goeie vrouwen. Behalve jij dan want jij zeurt.quote:Op maandag 12 april 2010 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]Talloze vrouw-onvriendelijke pics, geen vrouw die klaagt. Één ''man-onvriendelijke'' pic en gelijk happen
Logisch, want de topictitel lijkt mij duidelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 23:38 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ík zeurquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Omdat goeie vrouwen. Behalve jij dan want jij zeurt.
Waarom kan je eigenlijk lezen en schrijven?quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
ja maar bah, mannen die boeren zijn net zo ranzig.
Neuken?quote:
oke. boterhamzakje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
ik vond deze ook wel grappig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef opastokvis het volgende:
nja dit is al een hele tijd terug gebeurd, toen was het grappig![]()
[ afbeelding ]
Ok, maar eerlijk he, rot eens op uit dit topic voor mannen. Wees blij dat we internet voor je hebben uitgevonden zodat je de libelle ook online kunt lezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
ik vond deze ook wel grappig.
die agressie-plaatjes met 'you stfu when men are talking'-zooi vind ik dan weer kut.
quote:Op woensdag 14 april 2010 07:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Ok, maar eerlijk he, rot eens op uit dit topic voor mannen. Wees blij dat we internet voor je hebben uitgevonden zodat je de libelle ook online kunt lezen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 07:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Ok, maar eerlijk he, rot eens op uit dit topic voor mannen. Wees blij dat we internet voor je hebben uitgevonden zodat je de libelle ook online kunt lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |