die worden inmiddels alweer gewoon gepost en de discussie was klaar. dus waarom begin je er dan weer over onnozele hals.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zo, en nu weer vrouwonvriendelijke links graag
je scheldt ook als een mietjequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:19 schreef leFUCK het volgende:
[..]
die worden inmiddels alweer gewoon gepost en de discussie was klaar. dus waarom begin je er dan weer over onnozele hals.
gast doe mij een lol en rot uit me topicquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jong doe me een lol, blijf van het toetsenbord af.
konjo bo mama!
konjoquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
konjo bo mama!
durf in de gaten te hebben dat je niets toevoegt aan een topic en ga dan gewoon weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:28 schreef leFUCK het volgende:
[..]
konjo bo mama!
Het was niet zijn schuld dat men er (meer dan één keer) nogmaals over door ging, terwijl het posten alweer ontopic ging.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
durf in de gaten te hebben dat je niets toevoegt aan een topic en ga dan gewoon weg.
kruisjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:28 schreef joostieh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet niet hoor maar dit is voor iedereen on vriendelijk
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:02 schreef Life het volgende:
Deze held kan niet achterwege blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat niet, maar wel vanwege het feit dat je je nu niet in de keuken bevindt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:07 schreef raebyddet het volgende:
Moet ik mij schamen vanwege het feit dat ik dit topic grappig vind ?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:13 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel vanwege het feit dat je je nu niet in de keuken bevindt.![]()
in het beste geval heeft ze een laptop op het aanrecht staanquote:Op zaterdag 17 april 2010 06:13 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel vanwege het feit dat je je nu niet in de keuken bevindt.![]()
Oke, mannen zijn beter!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:16 schreef leFUCK het volgende:
[..]
haha, precies! internet zit vol met ''iunternethelden''. die term komt niet nergens vandaan. juist omdat mensen elkaar niet in de ogen hoeven te kijken durven ze alles te zeggen. het is allemaal een stuk anoniemer en veiliger, dus er is veel minder ''held'' voor nodig om te zeggen wat je wilt zeggen.
conclusie: je ogen verbergen is dus een teken van zwakte.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:13 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Vrouwelijke censuur waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:37 schreef VonHinten het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk in ONZ
Ik ben losgebrokenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:24 schreef Ezechielk het volgende:
DevilsWhore in mijn keuken
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |