Is het volgende schema opgesteld (tijden zijn bij benadering!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
We reizen rond op vrijdag 9 april en zaterdag 10 april.
Slaapplek is al geregeld: waaaay up north bij Ingetje.![]()
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- wanneer je thuis bent op die twee dagen (graag met tijden erbij)
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Het lijkt ons heel leuk om jullie en jullie beestjes te ontmoeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jeweetwelkater.......quote:Op zondag 11 april 2010 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis ziet er ook uit als een slimme tante![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op zondag 11 april 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Maar ik wil niet met mn hoofd op internet
quote:Op zondag 11 april 2010 10:31 schreef Bamba het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefixedJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja, dat vonden wij ook al!quote:Op zondag 11 april 2010 10:39 schreef nieslief het volgende:
Plumeau![]()
Mr.Lief : whehehehe da's echt een plumeau......
Sluit ik me volmondig bij aan! En bedankt voor jullie begrip als we ieieieieietsjes vertraagd waren.quote:Op zondag 11 april 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
Nogmaals: we hebben vreselijk genoten van alle beestjes en mensen (leuk om eindelijk wat meer gezichten te kennen bij usernames, dat maakte het roddelen een stuk makkelijker![]()
)
Heel erg bedankt voor de gastvrijheid!!!!
quote:
Ja he!?quote:Op zondag 11 april 2010 10:39 schreef nieslief het volgende:
Plumeau![]()
Mr.Lief : whehehehe da's echt een plumeau......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En ze zijn heel leuk.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze zijn heel leuk.![]()
Volgens mij begon Tombo weer spontaan te rammelen en had ze bijna één Niesje meegepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 11 april 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze zijn heel leuk.![]()
Volgens mij begon Tombo weer spontaan te rammelen en had ze bijna één Niesje meegepikt.
Moet je het verschil tussen het hoofd van JJH eens zien op de foto met mij en die met Cat...quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Bamba het volgende:
Oh enne Cat en JJH...wat valt die foto van jullie samen tegen! Ik had wel iets meer luurrvveee verwacht te zien
quote:Op zondag 11 april 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je het verschil tussen het hoofd van JJH eens zien op de foto met mij en die met Cat...
Ja...quote:
Ooit gehoord van praaivaasie?quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Bamba het volgende:
Oh enne Cat en JJH...wat valt die foto van jullie samen tegen! Ik had wel iets meer luurrvveee verwacht te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 11 april 2010 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van praaivaasie?Jullie hoeven niet alles te weten.
En daarbij; dit was NADAT ik een half uur in de auto moest wachten he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen foto's van wat jullie in dat half uur hebben uitgespookt
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Niet alles verraden!!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 10:55 schreef Bamba het volgende:
Ik zie nu pas de foto van gevangen Nokwanda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op zondag 11 april 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
Je mag ze wel een weekendje lenen hoorBen niet zo goed met mini mensjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel met poezels hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hier zijn ze al verdwenen in de verschillende verstop plekjesquote:Op zondag 11 april 2010 12:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat stomme rammelballetje.
Jip ging vanochtend om zes uur al aan de gang. Een uur lang.
Jip vindt zijn kadootje leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 12:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat stomme rammelballetje.
Jip ging vanochtend om zes uur al aan de gang. Een uur lang.
hier ligt hij al onder de kast geloof ikquote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hier zijn ze al verdwenen in de verschillende verstop plekjes
Wij waren stiekem heel blij met soep en broodjes ipv warme maaltijd.quote:Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ja.![]()
En Tashi en z'n touw.![]()
WJ vond wel dat jullie weinig aten, maar ik zei dat jullie al keiveel taart ophadden.
2 dagen, heel Nederland, bijna 1000 kilometer.quote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef cyberterrorist het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal.![]()
Ik zag dat jullie ook bij Enschede in de buurt waren, lekker dicht bij ons en onze poezen in de buurt![]()
Zijn jullie nu niet moe dan? Na z'n dag touren? Hoeveel km was het intotaal?
Het was ook een eeeeeeeeeeeeeeeenige tourquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 14:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was ook een eeeeeeeeeeeeeeeenige tourLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Waar heb je getankt dan?quote:Op zondag 11 april 2010 15:34 schreef Cat22 het volgende:
En hier ook even: ik heb gisterochtend in Friesland getankt in het MSN jasje.
Geen idee. Het was een kilometer of 10 van jouw huis, nog ruim voor we de snelweg opgingen. Want op dag 1 hadden we het tankje al leeg gereden.quote:
Vonden wij ook! Overal!quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Strega het volgende:
We hebben hier net enorm genoten van alle foto's.
Geweldig.... ik vind het ook altijd zo leuk, iedereen vind van zichzelf altijd dat ze zo erg op foto' s staan.![]()
Nee dames, er is maar één maar voor jullie; JULLIE WAREN ER VEELS TEKORT!
Ja, dan moetenquote:Op zondag 11 april 2010 15:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee. Het was een kilometer of 10 van jouw huis, nog ruim voor we de snelweg opgingen. Want op dag 1 hadden we het tankje al leeg gereden.
If I can be bothered zal ik een kijken of Tomtom het nog weet.![]()
[..]
Vonden wij ook! Overal!
En bij jullie zijn we vergeten een groepsfoto (mensen only) te maken.
Tsk. 3 kwartier pompen is blijkbaar teveel moeite voor mevrouw.quote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaaa, wanneer is de 2e Tour?
Beetje snel graag, want dan ruim ik de bedden verder niet op
Die zitten met vlaggetjes bij de voordeur te wachten totdat jullie weer komen...quote:Op zondag 11 april 2010 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tsk. 3 kwartier pompen is blijkbaar teveel moeite voor mevrouw.![]()
En moeten je katten niet eerst herstellen?
In de buurt neuh joh in de Wesselerbronx waren zequote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef cyberterrorist het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal.![]()
Ik zag dat jullie ook bij Enschede in de buurt waren, lekker dicht bij ons en onze poezen in de buurt![]()
Zijn jullie nu niet moe dan? Na z'n dag touren? Hoeveel km was het intotaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef nieslief het volgende:
Ik lig in een deuk hiero. De mininiesjes hebben de balletjes weergevonden en Lillie heeft zich onder een kinderstoel klemgedraaid met zo'n rammelgeval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nies: "Niet mee gooien he?'
Mininies: *gooi*![]()
Nies: *zucht*
Jaaaa.... wij brengen opvoedkundig verantwoorde en oudervriendelijke kadootjes mee.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jawel, maar daar stond jij niet opquote:Op zondag 11 april 2010 16:41 schreef nieslief het volgende:
Had jij de Secret Santa foto's niet gezien dan
Ik hdeb niet zoveel foto's van mezelfquote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar stond jij niet op![]()
En inmiddels zijn ze ook alweer veranderd.
En ook nu verstopte jij je vakkundig achter je niesjes.quote:Op zondag 11 april 2010 17:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik hdeb niet zoveel foto's van mezelf
quote:Op zondag 11 april 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
Tombolafan en JJH:![]()
![]()
Cat22 en JJH:![]()
Joa, wat zaten die droog op de bank daar. Ik had wat meer hartstocht verwachtquote:
Ik moest wel lachen om jouw foto met Cat.quote:Op zondag 11 april 2010 17:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joa, wat zaten die droog op de bank daar. Ik had wat meer hartstocht verwacht
quote:
Ja, ik zei net tegen haar: en als ik jou nou net zo bij de tiet pak, speciaal voor de foto... is dat wat?quote:Op zondag 11 april 2010 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om jouw foto met Cat.
Jij boefje.quote:Op zondag 11 april 2010 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ik zei net tegen haar: en als ik jou nou net zo bij de tiet pak, speciaal voor de foto... is dat wat?
Ja, ik weet wel waar ik mensen blij mee maak.quote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trouwens zelf ook dootjes gehad; een King of Skin van Tombo![]()
En maoams en een zak siliconenkattengrid van Catje
De maoams zijn al op (geen last gehad overigensquote:Op zondag 11 april 2010 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel waar ik mensen blij mee maak.
Ben je nog niet op de bak geweest?quote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De maoams zijn al op (geen last gehad overigens) en het kattengrid ben ik heul benieuwd naar.
Dus ja, ik = blij blij blij
Nu snap je die kooi een beetje beterquote:
Wel vertellen hoe het bevalt he? Het grit dus.quote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De maoams zijn al op (geen last gehad overigens) en het kattengrid ben ik heul benieuwd naar.
Dus ja, ik = blij blij blij
Die kooiquote:Op zondag 11 april 2010 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu snap je die kooi een beetje beter
Nope....ik ben benieuwd of het ook 4 weken bruikbaar is als meneer I. en ik onze behoeftes er op doenquote:Op zondag 11 april 2010 18:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je nog niet op de bak geweest?![]()
* nokwanda poetst een mental image snel weg
Uiteraardquote:Op zondag 11 april 2010 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel vertellen hoe het bevalt he? Het grit dus.
Uhuh.quote:Op zondag 11 april 2010 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu snap je die kooi een beetje beter
Als jullie rauw vlees eten zou het prima moeten kunnen. Mooie droge drolletjes krijg je dan. Tussendoor goed omroeren voor de plasjes en GAAN!quote:Op zondag 11 april 2010 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....ik ben benieuwd of het ook 4 weken bruikbaar is als meneer I. en ik onze behoeftes er op doen![]()
Japs. Gewoon leegkiepen. En niet vergeten het extragratizzz schepje eruit te halen.quote:[..]
Uiteraard![]()
Morgen of overmorgen gaat het erin.
Een hele zak per bak toch?
* biefstuk en sushi op boodschappenlijstje zetquote:Op zondag 11 april 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jullie rauw vlees eten zou het prima moeten kunnen. Mooie droge drolletjes krijg je dan. Tussendoor goed omroeren voor de plasjes en GAAN!![]()
[..]
Japs. Gewoon leegkiepen. En niet vergeten het extragratizzz schepje eruit te halen.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ook nu verstopte jij je vakkundig achter je niesjes.
Die ouwe zigeunerin hier in de kamer denkt nog steeds dat haar ziel gestolen wordt als ze op de foto gaat.quote:Op zondag 11 april 2010 17:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja hey, nou heb ik jou niet op de foto gezien en ik zocht er speciaal naar.
Maar goed.... jij kent mijn emailadres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die ouwe zigeunerin hier in de kamer denkt nog steeds dat haar ziel gestolen wordt als ze op de foto gaat.![]()
Uploaden naar photoemmertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ook heul benieuwd naar jullie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die ouwe zigeunerin hier in de kamer denkt nog steeds dat haar ziel gestolen wordt als ze op de foto gaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mutsch
(en als ik niet gelijk reageer.... mijn meneer doet een poging mij in te maken met monopoly terwijl hij me irish coffee voert)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Pagan het volgende:
Ik sta er al op, grijzend, onderkin en debiel kijkend.
Sjek je meel.quote:Op zondag 11 april 2010 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mutsch
(en als ik niet gelijk reageer.... mijn meneer doet een poging mij in te maken met monopoly terwijl hij me irish coffee voert)
Ik had het over grijs, niet grijns.quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik dacht al.....
![]()
(neeee, die grijns van mij dan, waarbij je denkt: breeeeedbekkikker )
Ja Nies, geweldig! Lekkere jochies!quote:Op zondag 11 april 2010 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een enige kereltjes trouwens![]()
Het Boefjesgehalte straalt ze echt de oogjes uit![]()
En leuk om te zien voor wie ik nou de SS-cadeautjes heb gekocht!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja Nies, geweldig! Lekkere jochies!![]()
![]()
Oh, nu ik er aan denk.....iemand belang bij volle efteling spaarkaarten van de Appie? 8 euro korting op een kaartje met een spaarkaart. t/m 20 juni in te leveren bij de Appie voor kaartjes. Kaartjes dan geldig tot 19 november.
Dat van die Efteling was ik dus al, maar ben nu weer ingelogd als mezelf.quote:
Ja, ik had lekkere Lush geurmelt van Catquote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trouwens zelf ook dootjes gehad; een King of Skin van Tombo![]()
En maoams en een zak siliconenkattengrid van Catje
Wat doe ik?quote:
Jaaaaa, maar Bullie....quote:Op zondag 11 april 2010 20:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had lekkere Lush geurmelt van Cat![]()
![]()
![]()
En touwen voor de honden, kattenballetjes. Tashi loppt hier echt nu al twee dagen met z'n nieuwe touw te paraderen. Bullie gaat er heel lief mee in z'n mandje liggen.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sjek je meel.![]()
Ik ben dol op Irish Coffee, vooral zonder koffie en room.
Die sukkelt daar zo lekker rond.quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar Bullie....![]()
Wat een goedzak uitstraling heeft die zeg. Dat is echt wel een superbeslissing geweest. Dat is echt een aanwinst voor je gezin.
Die zat er alquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die sukkelt daar zo lekker rond.![]()
Alleen Tashi moet af en toe tot de orde geroepen worden, druktemaker dat hij is.
Wij sparen ze.quote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja Nies, geweldig! Lekkere jochies!![]()
![]()
Oh, nu ik er aan denk.....iemand belang bij volle efteling spaarkaarten van de Appie? 8 euro korting op een kaartje met een spaarkaart. t/m 20 juni in te leveren bij de Appie voor kaartjes. Kaartjes dan geldig tot 19 november.
Sommige mensen hebben vreemde hobbys.quote:Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die zat er al
En ik paste er wel in
Maar dat deed een vent van bijna 3 meter ok voor wij er woonden
Zei ze dat? Mag ik niet meer in het groen?quote:Op zondag 11 april 2010 22:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Cat zei dat het je bruidskostuum was.
Nee, dan gaat het hele feest niet door.quote:Op zondag 11 april 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Zei ze dat? Mag ik niet meer in het groen?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat van die Efteling was ik dus al, maar ben nu weer ingelogd als mezelf.
Ja echt, het is zo'n lekkere dibbes. Hij vind het heerlijk dat ik tijdelijk in de kamer slaap.quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar Bullie....![]()
Wat een goedzak uitstraling heeft die zeg. Dat is echt wel een superbeslissing geweest. Dat is echt een aanwinst voor je gezin.
PM je adres maar even, stuur ik je ze toe.quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wij sparen ze.![]()
De dochters van zuslief krijgen nog een dagje efteling van ons.
Nee, das waar hoor. Die parken enz. is normaal haast niet meer op te brengen voor een dagje.quote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef nieslief het volgende:
[..]![]()
Wij sparen die zegels niet. Zelfs met korting blijf ik de Efteling duur vinden ook omdat de mininiesjes nog te jong zijn om er echt herinneringen aan te houden. Ik weet zelf ook alleen van foto's dat ik er ooit geweest ben als klein kind. Als ik dan toch een klap geld uit moeten geven voor de Efteling dan doe ik dat dus ook pas als de heren een jaar of 6/7 zijn.
Tuurlijk mag jij in het groen.quote:
Is ook duur. Tot 3 jaar mogen ze gratis maar daarna moet je meteen de volle klap betalen. En op een druk dagje is dat best veel geld om in de rij te staan. Ik was blij dat het vorige week niet zo druk was toen ik met neefje en nichtje ging.quote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef nieslief het volgende:
[..]![]()
Wij sparen die zegels niet. Zelfs met korting blijf ik de Efteling duur vinden ook omdat de mininiesjes nog te jong zijn om er echt herinneringen aan te houden. Ik weet zelf ook alleen van foto's dat ik er ooit geweest ben als klein kind. Als ik dan toch een klap geld uit moeten geven voor de Efteling dan doe ik dat dus ook pas als de heren een jaar of 6/7 zijn.
quote:Op maandag 12 april 2010 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, das waar hoor. Die parken enz. is normaal haast niet meer op te brengen voor een dagje.
Ik denk dat de MiniNiesjes een dagje in het Sprookjespark in Zuidlaren wel erg leuk zouden vinden.
Echt nog kleinschalig en leuk voor mini mensjes.
Snorrie.quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij in het groen.![]()
DM zit te stoken in onze relatie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |