quote:
Ja he!?quote:Op zondag 11 april 2010 10:39 schreef nieslief het volgende:
Plumeau![]()
Mr.Lief : whehehehe da's echt een plumeau......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En ze zijn heel leuk.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze zijn heel leuk.![]()
Volgens mij begon Tombo weer spontaan te rammelen en had ze bijna één Niesje meegepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 11 april 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze zijn heel leuk.![]()
Volgens mij begon Tombo weer spontaan te rammelen en had ze bijna één Niesje meegepikt.
Moet je het verschil tussen het hoofd van JJH eens zien op de foto met mij en die met Cat...quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Bamba het volgende:
Oh enne Cat en JJH...wat valt die foto van jullie samen tegen! Ik had wel iets meer luurrvveee verwacht te zien
quote:Op zondag 11 april 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je het verschil tussen het hoofd van JJH eens zien op de foto met mij en die met Cat...
Ja...quote:
Ooit gehoord van praaivaasie?quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Bamba het volgende:
Oh enne Cat en JJH...wat valt die foto van jullie samen tegen! Ik had wel iets meer luurrvveee verwacht te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 11 april 2010 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van praaivaasie?Jullie hoeven niet alles te weten.
En daarbij; dit was NADAT ik een half uur in de auto moest wachten he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen foto's van wat jullie in dat half uur hebben uitgespookt
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Niet alles verraden!!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 10:55 schreef Bamba het volgende:
Ik zie nu pas de foto van gevangen Nokwanda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op zondag 11 april 2010 12:06 schreef nieslief het volgende:
Je mag ze wel een weekendje lenen hoorBen niet zo goed met mini mensjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel met poezels hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hier zijn ze al verdwenen in de verschillende verstop plekjesquote:Op zondag 11 april 2010 12:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat stomme rammelballetje.
Jip ging vanochtend om zes uur al aan de gang. Een uur lang.
Jip vindt zijn kadootje leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 12:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat stomme rammelballetje.
Jip ging vanochtend om zes uur al aan de gang. Een uur lang.
hier ligt hij al onder de kast geloof ikquote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hier zijn ze al verdwenen in de verschillende verstop plekjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |