quote:HeaN82 is zo vriendelijk geweest ergens een winkelruit in te gooien en een etalagepop te ontvreemden waar wij eens fijn mee kunnen gaan spelen. Leef je uit op deze volledig ontklede dame die niet tegenstribbelt maar wier kunststof lichaam ook niet bepaald uitnodigt om er een potje mee te gaan rollebollen. Laten we ons maar beperken tot het plaatsen van deze plastic vrouw in een voor haar vreemde omgeving, al dan niet gekleed en al dan niet omringd door andere personen, dieren en/of voorwerpen. Wees niet te hard voor haar, het blijft tenslotte een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:57 schreef Dottey het volgende:
Tieten Voor de PopWil 'm nog wel en half uur verlengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt toch al aardig wat binnen?quote:
* Maringo raises handquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:59 schreef Neroje het volgende:
En wie heeft de stand weer op alfabetische volgorde gezet? Zo sta ik wel heel laag
Oké, ik hoor niets van Dottey. Dan ga ik de battlepost maken. Vermaken jullie je maar even met trommels e.d.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:00 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je hebt toch al aardig wat binnen?
Plakken we er vanavond nog een nieuwe achteraan
Je vindt ze allemaal even goed/matig/slecht/varkensvoer (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef Dottey het volgende:
hmzz.. nu weet ik gewoon niet welke ik moet kiezen...
en dat is geen goed teken.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je vindt ze allemaal even goed/matig/slecht/varkensvoer (doorhalen wat niet van toepassing is)
Als ik moet kiezen dan voor 2.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je vindt ze allemaal even goed/matig/slecht/varkensvoer (doorhalen wat niet van toepassing is)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef HaJee het volgende:
We zitten nu op een half uur en maar liefst 5 stemmen. Sorry mensen van de stemburo's, u kunt nog niet naar huis. Er moeten nog wat kiezers komen
Ik was liever anoniem gebleven met zo'n slecht plaatjequote:Op zondag 11 april 2010 00:18 schreef HaJee het volgende:
Uitslag :
Winnaar met plaatje nummer 2 : HaJeeGefeliciteerd ! Dank je !
1. Neroje
3. Rockiejj
4. Maringo
5. Anarith
Ach, die pop had ik wel mooi gedaan vind ik. De achtergrond en dergelijke ziet er door tijdgebrek inderdaad niet uitquote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik was liever anoniem gebleven met zo'n slecht plaatje
Oh ja, en nog iets met beste stuurlui....quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik was liever anoniem gebleven met zo'n slecht plaatje
Wat een lelijke schoen zeg...quote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef Anarith het volgende:
zullen we anders wat doen met deze sneaker?
[ afbeelding ]
Ja, laten we 'm ritueel verbrandenquote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef Anarith het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wou je hiermee doenquote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef Anarith het volgende:
[ afbeelding ]
Durf je hem ook uit te lachen, als hij voor je neus staatquote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha wat een navel , ik hoop niet dat mijne zo wordt
Nee , maar ik heb ook een deurbel navel , dus dan zouden we wat te lachen hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Durf je hem ook uit te lachen, als hij voor je neus staat![]()
Jij was toch de winnaar met dat FANTASTISCHE plaatjequote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef HaJee het volgende:
Wie neemt er een beslissing, ik doe het dit keer niet (denk ik)
quote:Op zondag 11 april 2010 00:56 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee , maar ik heb ook een deurbel navel , dus dan zouden we wat te lachen hebbenhaha
ik welquote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Durf je hem ook uit te lachen, als hij voor je neus staat![]()
Oeloe Boeloe... Lotte Lotte war hene?quote:Op zondag 11 april 2010 00:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]als ik er op druk wordt ik onzichtbaar
Nee die creatie waar jij de kabouter buttplugbattle hebt gewonnen, dat was kwaliteitquote:Op zondag 11 april 2010 00:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jij was toch de winnaar met dat FANTASTISCHE plaatje![]()
DUDDDEEEEEE , zo erg nou ook weer niet hahahahaquote:Op zondag 11 april 2010 01:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oeloe Boeloe... Lotte Lotte war hene?![]()
[ link | afbeelding ]
Grafisch niet hoogstaand,maar dan moet hij wel leuk zijn. Uh...en ik vond hem leukquote:Op zondag 11 april 2010 01:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee die creatie waar jij de kabouter buttplugbattle hebt gewonnen, dat was kwaliteit
quote:Op zondag 11 april 2010 01:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
DUDDDEEEEEE , zo erg nou ook weer niet hahahaha![]()
enneh , je weet dat ik hier uitsmijter ben he ?
Het is eerder makkelijk scoren te noemen dan echt leukquote:Op zondag 11 april 2010 01:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Grafisch niet hoogstaand,maar dan moet hij wel leuk zijn. Uh...en ik vond hem leuk![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Mooie vrouwen zaten er niet in verwerkt, Jolanthe is een vrouw die elke ochtend haar snor moet afscheren.quote:Op zondag 11 april 2010 01:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is eerder makkelijk scoren te noemen dan echt leuk
Oeps, best erg inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 01:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mooie vrouwen zaten er niet in verwerkt, Jolanthe is een vrouw die elke ochtend haar snor moet afscheren.
quote:Op zondag 11 april 2010 01:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oeps, best erg inderdaad![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je de uitslag bekend kan makenquote:Op zondag 11 april 2010 15:14 schreef HaJee het volgende:
Mijn stem ook naar 2. Toen ik die in de mailbox kreeg moest ik zelf nog beginnen maar wist al dat 't zinloos was. Uiteindelijk nog een matige inzending in elkaar geflanst
het is pokemon SJIT!quote:
* Maringo ookquote:Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
* El_Bartos heeft Kirby's Dreamland nog op zijn retro Gameboy
Je bent de optie "geen van beide" vergeten.quote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef Wasmachinemann het volgende:
Heb mijn poll al klaar:
Poll: Welke foto voor de nieuwe battle?Michael Nicht Mew
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die gaat dan ook zeker winnenquote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je bent de optie "geen van beide" vergeten.
in die richting had ik al iets van verwacht!quote:Op zondag 11 april 2010 17:52 schreef Wasmachinemann het volgende:
PM gestuurd, Heb iets met Probleemwijken gedaan.
Nee dat kan nietquote:Op zondag 11 april 2010 18:44 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Men kan ook twee battles tegelijk doen?
Leeuw ook ingezonden.quote:Op zondag 11 april 2010 18:56 schreef Maringo het volgende:
Ik heb een leeuw ingeleverd.
Doen we de volgende dat konijn...
Wanneer komt die briljante inzending van jou dan ?quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef shadowflash het volgende:
Geen. Doet er iemand uberhaubt nog moeite tegenwoordig ? xD
Meer dan jou iigquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef shadowflash het volgende:
Geen. Doet er iemand uberhaubt nog moeite tegenwoordig ? xD
Ah, dus je kunt wel iets klaar hebben voor 23.00 maar niet voor morgen ?quote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef Lysdexie het volgende:
Zal ook weer even meedoen, als we de deadline doen om een uur of 23.00. Morgen wordt 't em niet.
Jawel, maar ik wil bij de uitslag zijn lieverdquote:Op zondag 11 april 2010 21:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ah, dus je kunt wel iets klaar hebben voor 23.00 maar niet voor morgen ?![]()
Ja, zoiets vermoedde ik al welquote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil bij de uitslag zijn lieverdBen morgen van 07.00 - 20.00 aan het werk
count me inquote:Op zondag 11 april 2010 21:34 schreef HaJee het volgende:
Laat even horen wie mee doet als we de deadline om 23.00 doen.
Weinig vrienden danquote:Op zondag 11 april 2010 21:24 schreef HaJee het volgende:
Helaas voor Wasmachinemann heeft hij net te laat zijn vrienden geregeld![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Zeg, ik heb net alles omgeroepen en aangepastquote:
Doe dat dan met het konijn ! Kijk naar z'n oren (Y)quote:Op zondag 11 april 2010 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb echt 0 inspiratie met dat konijn.
Bij de leeuw dacht ik gelijk aan de village people. (YMCA)
quote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef HaJee het volgende:
Ik vind 't wel mooi. We zijn weer een half uur ouder en er is redelijk gestemd.
Winnaar met foto 5 : HeaN82Gefeliciteerd !
1. El-Bartos
2. Maringo
3. HaJee
4. Wasmachinemann
quote:Op zondag 11 april 2010 22:04 schreef HaJee het volgende:
NIEUWE DEADLINE : maandag 14.00 !
Inleveren bij mij !
Uiteraard, oa Shadowflash gok ik zo.quote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef HaJee het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb 4 inzendingen binnen. Nog veel mensen bezig neem ik aan
Neuh ik kan niks met dat konijn , en ik kan mn armen niet meer optimaal bewegenquote:Op maandag 12 april 2010 10:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard, oa Shadowflash gok ik zo.
succesquote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Neuh ik kan niks met dat konijn , en ik kan mn armen niet meer optimaal bewegen
Iets te enthousiast naar de sportschool geweest xD hahah
GOEDEMORGENNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: wat is de deadline ?ah zwei uhr
ps: Misschien dat ik nog een poging doe strakkies
Hoe is het tarzanquote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef shadowflash het volgende:
oh dat wordt ehm niet meer![]()
Mn broertje wil naar de sportschool ( ja alweer ja)
excuse moi guys
Mensen zullen wel aan het genieten zijn van het mooie weer, werken, school enz...quote:Op maandag 12 april 2010 14:37 schreef HaJee het volgende:
Dit is wel een dieptepunt. Drie stemmen na ruim een half uur
Dat kan niet. Volgens diverse onderzoeken komen FOK!kers niet buitenquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mensen zullen wel aan het genieten zijn van het mooie weer, werken, school enz...
Hahaquote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Volgens diverse onderzoeken komen FOK!kers niet buiten
nietusquote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
De maker van 2 heeft het ontwerp gestolen?
Dotty ONTMASKERD!!! Vanavond OP SBS 6, mis het niet!!quote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef Dottey het volgende:
ik bepaal dat we nu eens gaan stoppen met stemmen en de winst gaan tellen.
No clue who did what.. dat was HaJee's taak.
[ afbeelding ]
met 6 stemmen nummer 2
Dottey is the winner!dank u dank u ... en nee het idee was niet gejat!
Geen tijd voor......quote:Op maandag 12 april 2010 17:51 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
hier valt vast wat mee te doen..
deadline 19:30
inleverpunt Dottey
Dan doe ik ook mee!quote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef Dottey het volgende:
en als ik nou 20:00 zeg?
Dat dusquote:Op maandag 12 april 2010 19:04 schreef ry4life het volgende:
Ik kan helemaal niets met die duif bedenken
quote:Op maandag 12 april 2010 19:04 schreef ry4life het volgende:
Ik kan helemaal niets met die duif bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Dottey zal zo onder de indruk zijn van mijn photoshopskills dat ze vergeten is om de resultaten te postenquote:Op maandag 12 april 2010 20:16 schreef Anarith het volgende:
was de deadline niet 20:00?
Ze zit misschien nog te wachten op een bijdrage van mij, maar die komt er helemaal niet want ik ben op m'n werk.quote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dottey zal zo onder de indruk zijn van mijn photoshopskills dat ze vergeten is om de resultaten te posten![]()
die ligt te spacen van d'r medicijnenquote:Op maandag 12 april 2010 20:51 schreef HaJee het volgende:
* HaJee gaat nu met spoed met de ambulance richting Dottey om haar wakker te maken met de sirene
Zou je je aanstaande niet met wat meer subtiliteit wakker maken?quote:Op maandag 12 april 2010 20:51 schreef HaJee het volgende:
* HaJee gaat nu met spoed met de ambulance richting Dottey om haar wakker te maken met de sirene
Defilbrator wekkerquote:Op maandag 12 april 2010 21:04 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Zou je je aanstaande niet met wat meer subtiliteit wakker maken?
Ach ik dacht ik maak er een spectaculair verhaal van maar uiteraard kus ik haar wakker zoals het een prins van de gele pleisterplakauto betaamtquote:Op maandag 12 april 2010 21:04 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Zou je je aanstaande niet met wat meer subtiliteit wakker maken?
Kiss of lifequote:Op maandag 12 april 2010 21:07 schreef Dottey het volgende:
met een shock werd ik wakker...![]()
nu heb ik zelf niets gemaakt!
2 inzendingen.. ik ga gelijk battleposten!
ik las geilequote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ach ik dacht ik maak er een spectaculair verhaal van maar uiteraard kus ik haar wakker zoals het een prins van de gele pleisterplakauto betaamt
Ik heb zelf ook op 2 gestemdquote:Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef HaJee het volgende:
Ja, in 1 is een hele mooie foto verwerkt maar ik vind 2 het leukst.
Ja.quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef El_Bartos het volgende:
Komt er nog een nieuwe battle met 23u als deadline?
Ik geef je volkomen gelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Anarith het volgende:
ik vindt het alleen een beetje slecht dat bij 2 een standaard photoshop opvulling als achtergrond is gebruikt
Ik ging 10 minuten voor deadline even besluiten mee te doen, gimme a break jah?quote:Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Anarith het volgende:
ik vindt het alleen een beetje slecht dat bij 2 een standaard photoshop opvulling als achtergrond is gebruikt
Goed plan.quote:Op maandag 12 april 2010 22:40 schreef Dottey het volgende:
ik doe eventjes niet meemisschien beter als je deadline naar 14:00 verplaatst.
Ik vind ehm zo al geslaagd hoorquote:Op maandag 12 april 2010 22:40 schreef Crutch het volgende:
Potentiële battlefoto:
[ afbeelding ]
Bron: nu punt en el
Gebruik je fantasie.quote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef Neroje het volgende:
Tekstballonnetjes opdracht?
Kan er verder niks mee
Van mij komt ook watquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:05 schreef Crutch het volgende:
Een inzending binnen en zelf met eentje bezig.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef Crutch het volgende:
OHDrie zie ik nu pas dat hij erachter staat
![]()
![]()
Verdacht of niet, ik heb echt niemand geronseld om te stemmen, noch heb ik op mijzelf gestemd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:59 schreef HaJee het volgende:
Een zeer apart stemverloop (mag van mijn advocaat het woord "verdacht" niet gebruiken)
Een poll die gesloten wordt voor er een winnaar is![]()
Een bijzondere battle
Nee, dat geloof ik ook wel. Heb ook wel gezien dat je op mij hebt gestemd. Het was echter na een paar minuten al 3-1 en het werd 5-1. Toen heb ik gestemd en werd het 5-2. Vervolgens in een paar minuten tijd naar 5-5. Dan krab ik me toch even achter de oren. Waarschijnlijk is er een anti-HaJeebrigade die wacht tot ik gestemd heb en dan mijn voorsprong weet te vernietigenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Verdacht of niet, ik heb echt niemand geronseld om te stemmen, noch heb ik op mijzelf gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |