Ja, laten we 'm ritueel verbrandenquote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef Anarith het volgende:
zullen we anders wat doen met deze sneaker?
[ afbeelding ]

Wat wou je hiermee doenquote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef Anarith het volgende:
zullen we anders wat doen met deze sneaker?
[ afbeelding ]
 ?
 ? 

Durf je hem ook uit te lachen, als hij voor je neus staatquote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha wat een navel , ik hoop niet dat mijne zo wordt

Nee , maar ik heb ook een deurbel navel , dus dan zouden we wat te lachen hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Durf je hem ook uit te lachen, als hij voor je neus staat
 haha
 haha

Jij was toch de winnaar met dat FANTASTISCHE plaatjequote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef HaJee het volgende:
Wie neemt er een beslissing, ik doe het dit keer niet (denk ik)

quote:Op zondag 11 april 2010 00:56 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee , maar ik heb ook een deurbel navel , dus dan zouden we wat te lachen hebbenhaha

deurbel navel
  deurbel navel  

ik welquote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Durf je hem ook uit te lachen, als hij voor je neus staat

Oeloe Boeloe... Lotte Lotte war hene?quote:Op zondag 11 april 2010 00:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]als ik er op druk wordt ik onzichtbaar

Nee die creatie waar jij de kabouter buttplugbattle hebt gewonnen, dat was kwaliteitquote:Op zondag 11 april 2010 00:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Jij was toch de winnaar met dat FANTASTISCHE plaatje

DUDDDEEEEEE , zo erg nou ook weer niet hahahahaquote:Op zondag 11 april 2010 01:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oeloe Boeloe... Lotte Lotte war hene?
[ link | afbeelding ]

Grafisch niet hoogstaand,maar dan moet hij wel leuk zijn. Uh...en ik vond hem leukquote:Op zondag 11 april 2010 01:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee die creatie waar jij de kabouter buttplugbattle hebt gewonnen, dat was kwaliteit

quote:Op zondag 11 april 2010 01:05 schreef shadowflash het volgende:
[..]
DUDDDEEEEEE , zo erg nou ook weer niet hahahaha
enneh , je weet dat ik hier uitsmijter ben he ?

Het is eerder makkelijk scoren te noemen dan echt leukquote:Op zondag 11 april 2010 01:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Grafisch niet hoogstaand,maar dan moet hij wel leuk zijn. Uh...en ik vond hem leuk

[ link | afbeelding ]

Mooie vrouwen zaten er niet in verwerkt, Jolanthe is een vrouw die elke ochtend haar snor moet afscheren.quote:Op zondag 11 april 2010 01:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is eerder makkelijk scoren te noemen dan echt leuk

Oeps, best erg inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 01:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mooie vrouwen zaten er niet in verwerkt, Jolanthe is een vrouw die elke ochtend haar snor moet afscheren.

quote:Op zondag 11 april 2010 01:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oeps, best erg inderdaad
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |