Je vindt ze allemaal even goed/matig/slecht/varkensvoer (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef Dottey het volgende:
hmzz.. nu weet ik gewoon niet welke ik moet kiezen...
en dat is geen goed teken.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je vindt ze allemaal even goed/matig/slecht/varkensvoer (doorhalen wat niet van toepassing is)
Als ik moet kiezen dan voor 2.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je vindt ze allemaal even goed/matig/slecht/varkensvoer (doorhalen wat niet van toepassing is)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef HaJee het volgende:
We zitten nu op een half uur en maar liefst 5 stemmen. Sorry mensen van de stemburo's, u kunt nog niet naar huis. Er moeten nog wat kiezers komen
Ik was liever anoniem gebleven met zo'n slecht plaatjequote:Op zondag 11 april 2010 00:18 schreef HaJee het volgende:
Uitslag :
Winnaar met plaatje nummer 2 : HaJeeGefeliciteerd ! Dank je !
1. Neroje
3. Rockiejj
4. Maringo
5. Anarith
Ach, die pop had ik wel mooi gedaan vind ik. De achtergrond en dergelijke ziet er door tijdgebrek inderdaad niet uitquote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik was liever anoniem gebleven met zo'n slecht plaatje
Oh ja, en nog iets met beste stuurlui....quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik was liever anoniem gebleven met zo'n slecht plaatje
Wat een lelijke schoen zeg...quote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef Anarith het volgende:
zullen we anders wat doen met deze sneaker?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |