Ja.quote:Op maandag 12 april 2010 21:32 schreef El_Bartos het volgende:
Komt er nog een nieuwe battle met 23u als deadline?
Ik geef je volkomen gelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Anarith het volgende:
ik vindt het alleen een beetje slecht dat bij 2 een standaard photoshop opvulling als achtergrond is gebruikt
Ik ging 10 minuten voor deadline even besluiten mee te doen, gimme a break jah?quote:Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Anarith het volgende:
ik vindt het alleen een beetje slecht dat bij 2 een standaard photoshop opvulling als achtergrond is gebruikt
Goed plan.quote:Op maandag 12 april 2010 22:40 schreef Dottey het volgende:
ik doe eventjes niet meemisschien beter als je deadline naar 14:00 verplaatst.
Ik vind ehm zo al geslaagd hoorquote:Op maandag 12 april 2010 22:40 schreef Crutch het volgende:
Potentiële battlefoto:
[ afbeelding ]
Bron: nu punt en el
Gebruik je fantasie.quote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef Neroje het volgende:
Tekstballonnetjes opdracht?
Kan er verder niks mee
Van mij komt ook watquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:05 schreef Crutch het volgende:
Een inzending binnen en zelf met eentje bezig.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef Crutch het volgende:
OHDrie zie ik nu pas dat hij erachter staat
![]()
![]()
Verdacht of niet, ik heb echt niemand geronseld om te stemmen, noch heb ik op mijzelf gestemd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:59 schreef HaJee het volgende:
Een zeer apart stemverloop (mag van mijn advocaat het woord "verdacht" niet gebruiken)
Een poll die gesloten wordt voor er een winnaar is![]()
Een bijzondere battle
Nee, dat geloof ik ook wel. Heb ook wel gezien dat je op mij hebt gestemd. Het was echter na een paar minuten al 3-1 en het werd 5-1. Toen heb ik gestemd en werd het 5-2. Vervolgens in een paar minuten tijd naar 5-5. Dan krab ik me toch even achter de oren. Waarschijnlijk is er een anti-HaJeebrigade die wacht tot ik gestemd heb en dan mijn voorsprong weet te vernietigenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Verdacht of niet, ik heb echt niemand geronseld om te stemmen, noch heb ik op mijzelf gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |