SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Dottey zal zo onder de indruk zijn van mijn photoshopskills dat ze vergeten is om de resultaten te postenquote:Op maandag 12 april 2010 20:16 schreef Anarith het volgende:
was de deadline niet 20:00?
Ze zit misschien nog te wachten op een bijdrage van mij, maar die komt er helemaal niet want ik ben op m'n werk.quote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dottey zal zo onder de indruk zijn van mijn photoshopskills dat ze vergeten is om de resultaten te posten![]()
die ligt te spacen van d'r medicijnenquote:Op maandag 12 april 2010 20:51 schreef HaJee het volgende:
* HaJee gaat nu met spoed met de ambulance richting Dottey om haar wakker te maken met de sirene
Zou je je aanstaande niet met wat meer subtiliteit wakker maken?quote:Op maandag 12 april 2010 20:51 schreef HaJee het volgende:
* HaJee gaat nu met spoed met de ambulance richting Dottey om haar wakker te maken met de sirene
Defilbrator wekkerquote:Op maandag 12 april 2010 21:04 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Zou je je aanstaande niet met wat meer subtiliteit wakker maken?
Ach ik dacht ik maak er een spectaculair verhaal van maar uiteraard kus ik haar wakker zoals het een prins van de gele pleisterplakauto betaamtquote:Op maandag 12 april 2010 21:04 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Zou je je aanstaande niet met wat meer subtiliteit wakker maken?
Kiss of lifequote:Op maandag 12 april 2010 21:07 schreef Dottey het volgende:
met een shock werd ik wakker...![]()
nu heb ik zelf niets gemaakt!
2 inzendingen.. ik ga gelijk battleposten!
ik las geilequote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ach ik dacht ik maak er een spectaculair verhaal van maar uiteraard kus ik haar wakker zoals het een prins van de gele pleisterplakauto betaamt
Ik heb zelf ook op 2 gestemdquote:Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef HaJee het volgende:
Ja, in 1 is een hele mooie foto verwerkt maar ik vind 2 het leukst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |