Ik kan me niet herinneren daar ooit toestemming voor heb gegeven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had een paspoort omdat ik ook buiten de eu op vakantie ging. Die is vorig jaar verlopen, maar de afgelopen 4 jaar waren we op vakantie in de eu dus een ID kaart van afdoende. Die ID kaart kreeg ik omdat ik 14 werd en dat moet je een ID bij je hebben. Maar om nou met je paspoort over straat te lopen altijd.![]()
Maargoed, m'n rijbewijs is nog tot 2019 geldig. Kijken hoever ik daar mee kom.![]()
Dat achterlijke vingerafdruk gelul, flikkert een end op.
Gekregen nog wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe gekregen voor dat vingerafdruk gezeik.
Net als de euro.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daar ooit toestemming voor heb gegeven.
Dat hebben ze er gewoon doorheen gedrukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
In de EU?!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:17 schreef Devvie het volgende:
Hey bp, je rijbewijs is geen geldige legitimatie buitne nederland he..
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Net als de euro.Gulden fan boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uuuuuuroooooooooo!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
BP gooit het gewoon op een akkoordje met die wouten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:17 schreef Devvie het volgende:
Hey bp, je rijbewijs is geen geldige legitimatie buitne nederland he..
Trage motherfucker.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:20 schreef TheKC het volgende:
ffs hij was al sticky, ik zat nog te f5en
Dit is pure thinclientkrebs.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:23 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie dat ding de hoek om kruipen en het achterste deel blijft steken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, want daar gaat het toch niet snel op
MiVer, geef BP's account terug.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn haars boemlauw zetten en mijn goffel uitpoetsen.
Dan eten en bedenken wat ik vandaag ga doen. hoogstwaarschijnlijk niets maar het idee is er!
* Ramt op escape -toets.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:23 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boem lauw?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
Dan eten en bedenken wat ik vandaag ga doen. hoogstwaarschijnlijk niets maar het idee is er!
GEBROKENquote:
Juicyhilquote:
Haars?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
Hij kan er wel mee door als ik niet nuchter ben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:41 schreef Smart_ass het volgende:
Dat vond bijna iedereen een kutnummer toch? Ik vind 'm leuk.
Nee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:41 schreef Smart_ass het volgende:
Dat vond bijna iedereen een kutnummer toch? Ik vind 'm leuk.
Heb ik ook niet gemailed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:43 schreef WillFerrell het volgende:
KFC, het is je niet gelukt met je Senseo bewijskaart.
Die zijn er al genoeg op de plekken waar de meeste potentiële klanten zitten (randstad, voornamelijk achterbuurten)quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:44 schreef Japsnars het volgende:
KFC, wanneer openen jullie hier nou eens een vestiging?
Ik luister nooit 3FM dus nee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:46 schreef WillFerrell het volgende:
KFC, jij gaat morgen bellen voor de nieuwe weddenschap?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef Japsnars het volgende:
KFC, heerenveen wint met 2-0 van Twente.
KFC, Dichtsbijzijnde is Amersfoort en daarna Amsterdamquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die zijn er al genoeg op de plekken waar de meeste potentiële klanten zitten (randstad, voornamelijk achterbuurten)
Goede garpquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef Japsnars het volgende:
KFC, heerenveen wint met 2-0 van Twente.
Neequote:Op zaterdag 10 april 2010 14:49 schreef Japsnars het volgende:
KFC, niks mis met negers toch? Bij jou gaan er dagelijks vele grote negers naar binnen.
Dan ga je daar toch heenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
KFC, Dichtsbijzijnde is Amersfoort en daarna Amsterdam
KFC, dan moet ik of naar de Albert Hein of met de trein naar Amsterdam/Amersfoort.quote:
Daar heb je vakantiewerkers voor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:49 schreef WillFerrell het volgende:
KFC, kom hier de snoepjespot eens aanvullen. Mijn collegae hebben het verdomme helemaal leeggevroten.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
KFC, dan moet ik of naar de Albert Hein of met de trein naar Amsterdam/Amersfoort.
KFC, ik moet eerst de binnenband van een fietsband vervangen. Of wil jij dat misschien doen?quote:
KFC, ik zie haar hier al vaak genoeg lopen.quote:
KFC, Killers r Fucking Cool.quote:
Welke.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:55 schreef Smart_ass het volgende:
Whehe. Die vind ik leuk. Dat refrein.
Gi-ga.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs, hoeveel vertraging hebben ze wel niet bij 3fm
Godverre. Of ik kom morgne erop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:00 schreef TheKC het volgende:
Haha WF had zo'n kutaccent dat ze hem niet uitzenden.
Waarom zou hij dan nou al bellenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Godverre. Of ik kom morgne erop.
Ze hadden mij gister al tijdens het tentamen gebeld, want hij wist mijn naam via mijn voicemail.quote:
Ik loop al sinds 7 uur in een t-shirt rond.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
Het is te koud voor een t-shirt maar te warm voor een vest.
ffs, dan neem ik het morgen wel op. Of komt het online te staan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze hadden mij gister al tijdens het tentamen gebeld, want hij wist mijn naam via mijn voicemail.
Ja nou, ik ben dun dus ben net als een slang snel de temperatuur die het weer ons voorschiet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik loop al sinds 7 uur in een t-shirt rond.Buiten dat is.
Geen idee. Ik word ook overspoeld door sms'jes waar ik toch gebleven ben op 3FM.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs, dan neem ik het morgen wel op. Of komt het online te staan?
WF ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben dun dus ben net als een slang snel de temperatuur die het weer ons voorschiet.
Ik ben ook athletisch dun, maar ik heb vanochtend op het land staan werken. Dus ik was net zo een gast uit Jillz-reclame. Sexy bezweet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben dun dus ben net als een slang snel de temperatuur die het weer ons voorschiet.
Haha, je zag eruit als een homo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben ook athletisch dun, maar ik heb vanochtend op het land staan werken. Dus ik was net zo een gast uit Jillz-reclame. Sexy bezweet.
JONGE PAS MAAR OP IK HAD EEN SPADE IK SLA ZO JE MAAGDELIJKHEID ERUIT.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, je zag eruit als een homo.
Waarover belt hij?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze hadden mij gister al tijdens het tentamen gebeld, want hij wist mijn naam via mijn voicemail.
Op het land werkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben ook athletisch dun, maar ik heb vanochtend op het land staan werken. Dus ik was net zo een gast uit Jillz-reclame. Sexy bezweet.
En daarover wilden ze je spreken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jongens die een overhemd uit de broek doen.
Ja, maar ik wist niet wat er gebeurde op de radio toen ik gebeld werd, want ik moest internetradio op de foon uitzetten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarover wilden ze je spreken?
Zeker die Timur ofzo weer?
Gay².quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
JONGE PAS MAAR OP IK HAD EEN SPADE IK SLA ZO JE MAAGDELIJKHEID ERUIT.
Smart_ass is gehandicapt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom krijg ik nooit normaal oorbellen in?! Het is frustrerend.
Wat lukt er niet dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom krijg ik nooit normaal oorbellen in?! Het is frustrerend.
Die kun je toch voelen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, in mijn ene oor zit ie. Maar in m'n andere oor kan ik het gaatje niet vinden!!!1
Ja het voelt daar wat harder dan de rest van je oorlel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voelen aan gaatjes. Huuurrrrrrr.
Ja maar het is een best groot stuk. Waar het harder voelt zeg maar. Mijn oren zijn volgens mij sowieso niet echt oorbelproof. Als ik zie hoe makkelijk mensen ze erin krijgen en hoe erg ik altijd loop te kloten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja het voelt daar wat harder dan de rest van je oorlel.
Waarom probeer je het niet voor de spiegel?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar het is een best groot stuk. Waar het harder voelt zeg maar. Mijn oren zijn volgens mij sowieso niet echt oorbelproof. Als ik zie hoe makkelijk mensen ze erin krijgen en hoe erg ik altijd loop te kloten.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:23 schreef Smart_ass het volgende:
Kankerdingen ook. Nu heb ik er al geen zin meer in.
Ja schat wat denk je dat ik al een halfuur aan het doen ben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet voor de spiegel?
Nou, moppie, ik dacht dat je aan het pielen was achter de laptop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja schat wat denk je dat ik al een halfuur aan het doen ben.En in spiegelbeeld werkt overigens ook niet echt handig.
Oei een knobbeltje. Volgens mij heef je oor borstkanker.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar het is een best groot stuk. Waar het harder voelt zeg maar. Mijn oren zijn volgens mij sowieso niet echt oorbelproof. Als ik zie hoe makkelijk mensen ze erin krijgen en hoe erg ik altijd loop te kloten.
Het zit ook op de buitenkant van zijn broeks dus dan is het lastig om ontlasting te zijn maar aan de andere kant, je kots toch wel naast je en niet over jezelf? Dus ik zou toch zeggen, een pannenkoek.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Das gewoon schijt hoor. Je ziet 't aan z'n hoofd.
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja is toch zo.![]()
Ik ben trouwens al ruim 2u op en ik heb nog steeds geen flikker uitgevoerd.
Ik ben al 4 uur op en same here, de hele afgelopen week overigensquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja is toch zo.![]()
Ik ben trouwens al ruim 2u op en ik heb nog steeds geen flikker uitgevoerd.
Dat is toch een hopeloze bedoeningquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders ik wel.![]()
Ik wil wat aan m'n auto doen maar heb nog geen onderdelen.
Wel als er een wondje zat misschien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik krijg m'n oorbel er voor de helft in. Kan zoiets binnen een uur dichtgroeien?
Ik heb afgelopen weken 2 tentamens gehad, en nu die vakken gestopt zijn heb ik best een relaxt rooster.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur op en same here, de hele afgelopen week overigens!
Ja, ik heb wel tien min. aan de telefoon gehangen, maar omdat ik 3FM luisterde via mijn foon, kreeg ik dus niet mee wat live was. Volgens KFC was ik er niet op.quote:
Nee want dat zit er al eventjes hoor, dat hoofd is wegens de inspanning om te rennen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Das gewoon schijt hoor. Je ziet 't aan z'n hoofd.
Ik vind quotes van jezelf in je sig eigenlijk best wel sadness. Haal dat quote-achtige gewoon weg dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel tien min. aan de telefoon gehangen, maar omdat ik 3FM luisterde via mijn foon, kreeg ik dus niet mee wat live was. Volgens KFC was ik er niet op.
Beterrrr!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weken 2 tentamens gehad, en nu die vakken gestopt zijn heb ik best een relaxt rooster.
Het is gewoon schijt man, ik weet het zeker. Wedje maken? Anders maak ik een topic met een poll hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want dat zit er al eventjes hoor, dat hoofd is wegens de inspanning om te rennen.
Hihi. Ik was met mama naar de winkel en die heeft altijd 3fm aan in de auto, heb ook niets gehoord, maarja was natuurlijk ook een poosje in de winkel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel tien min. aan de telefoon gehangen, maar omdat ik 3FM luisterde via mijn foon, kreeg ik dus niet mee wat live was. Volgens KFC was ik er niet op.
Nee ik wilde m'n parels indoen maar dat lukte niet. Dus nu deze maar weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht je hebt van die sletterige hoepels.
Nu al een schijttopic.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is gewoon schijt man, ik weet het zeker. Wedje maken? Anders maak ik een topic met een poll hoor.
Want die zijn dikker?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik wilde m'n parels indoen maar dat lukte niet. Dus nu deze maar weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat kijk je niet meer naar mijn sig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind quotes van jezelf in je sig eigenlijk best wel sadness. Haal dat quote-achtige gewoon weg dan.
Ik ben tot inkeer gekomen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi. Ik was met mama naar de winkel en die heeft altijd 3fm aan in de auto, heb ook niets gehoord, maarja was natuurlijk ook een poosje in de winkel.
Maar eerst wilde je toch ook helemaal niet met hem bellen?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want die zijn dikker?Ik houd wel van fatties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Discriminatie is een bitch.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:06 schreef Chai het volgende:
Mensen in Nederland worden steeds dikker. Vier op de tien inwoners kampt met overgewicht en een te hoge Body Mass Index (BMI). Mannen boven de 21 jaar zijn bij elkaar goed voor 37 miljoen kilo overgewicht en de vrouwen nog eens voor 33 miljoen kilo. Ondanks deze grote aantallen is er nog steeds een drempel voor het daten op internet voor volslanke singles. Internet dating is "booming" maar singles met een maatje meer zijn vaak toch bang voor de reacties. Maatjemeer-Match.nl springt hierop in met een datingsite speciaal voor volslanke singles. Ook alleenstaanden die houden van een partner met een maatje meer kunnen zich op deze datingsite inschrijven. Via Maatjemeer-Match.nl kunnen deze singles op zoek naar de juiste partner voor een relatie, gebouwd op wederzijds respect en vertrouwen.
Voor magere mensen is er dan weer geen datingsite.![]()
Ja maar spiermassa weegt 3x? zoveel als vet. Dikke mensen die gaan sporten zullen zich alleen maar zwaarder zien worden en in paniek raken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
Maar dat BMI is ook niet altijd even duidelijk hoor. Sporters of andere gespierde mensen hebben vaak ook een te hoog BMI, terwijl ze geen overgewicht hebben.
Daarom vetpercentage.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
Maar dat BMI is ook niet altijd even duidelijk hoor. Sporters of andere gespierde mensen hebben vaak ook een te hoog BMI, terwijl ze geen overgewicht hebben.
Mogen altijd voor bij wat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
Ik vind het trouwens wel lullig. Mensen die echt heel mager zijn vinden dat vaak ook niet leuk en die schamen zich er vaak ook voor. Alleen dikke mensen mogen altijd voor.
Whihi ja idd. Ik ben nu toch ook aan het sporten maar ik val in kilo's ook niet echt meer af. Ik moet mezelf maar gewoon gaan opmeten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar spiermassa weegt 3x? zoveel als vet. Dikke mensen die gaan sporten zullen zich alleen maar zwaarder zien worden en in paniek raken.
NOH, Fas is niet dikquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe nou eens lief voor Fas, Bt!
Meisjes hebben het wel makkelijk daarmee. Die worden niet ongesteld als ze echt ondergewicht voor hun lichaam hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een "gezond" BMI maar je ziet gewoon overduidelijk dat ik te dun ben.
Ja maar wel opgedroogd schijt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is gewoon schijt man, ik weet het zeker. Wedje maken? Anders maak ik een topic met een poll hoor.
Ik ben al in geen jaren ongesteld geweest anders.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes hebben het wel makkelijk daarmee. Die worden niet ongesteld als ze echt ondergewicht voor hun lichaam hebben.
Dankje.quote:
Maar ik las dat je dan ook last krijgt van overbeharing.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes hebben het wel makkelijk daarmee. Die worden niet ongesteld als ze echt ondergewicht voor hun lichaam hebben.
Ik las Sieneke pantoffels.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Zo, eindelijk nieuwe sloffen gehaald. Van die sjieke van de Schoenenreus.
Omg pannenkoeken. Daar heb ik zin in.quote:
Dat is bij gozers denk ik. Bij dunne meisjes is me dat nooit opgevallen nl bij te dunne jongens wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik las dat je dan ook last krijgt van overbeharing.Dat lijkt me wat minder.
Ja, van die donshaartjes over je hele lichaam. Dat lijkt me nasty.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik las dat je dan ook last krijgt van overbeharing.Dat lijkt me wat minder.
Nee dat is ook bij meisjes zo. Maar niet gewoon dunne mensen, echt anorexiameisjes heb ik het dan over he.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is bij gozers denk ik. Bij dunne meisjes is me dat nooit opgevallen nl bij te dunne jongens wel.
Gatverdamme, dat lust ik echt niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg pannenkoeken. Daar heb ik zin in.
Niet dat soort pannenkoeken. Hoop ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg pannenkoeken. Daar heb ik zin in.
Ja duh, dat lichaam moet zich op één of andere manier warm houden als er geen energie meer binnenkomt door voedselquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een kwart doen. En anders is dat beslag best goed te bewaren geloof ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoef het ook niet elke week hoor, maar eens in de zoveel tijd.Alleen nu ben ik dus alleen. Ga niet voor mezelf zo'n pak pannenkoeken maken.
Jawel. Je wilt het en je weet het. DO IT!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoef het ook niet elke week hoor, maar eens in de zoveel tijd.Alleen nu ben ik dus alleen. Ga niet voor mezelf zo'n pak pannenkoeken maken.
Ja duhhhhh.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja duh, dat lichaam moet zich op één of andere manier warm houden als er geen energie meer binnenkomt door voedsel!
Vroeger had ik er dus in de 140.000 en nu nog 100.000.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
Gemiddeld aantal hoofdharen
Haarkleur Aantal haren
Blondines 140.000
Brunettes 100.000
Roodharigen 85.000
Ik heb het ook snel koud, maar gelukkig maakt mijn lichaam niet van die haartjes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja duh, dat lichaam moet zich op één of andere manier warm houden als er geen energie meer binnenkomt door voedsel!
Ja dat begrijp ik ook wel. Die mensen hebben het ook altijd koud. Maar dat maakt het niet minder nasty.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neu ik heb hier nog bami liggen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel. Je wilt het en je weet het. DO IT!
Nu ben ik net zo'n feeder.
Hardlopen is stom.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat ik maar even ga hardlopen ofzo. Joee.
Succes.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Nee valt wel mee. Ik heb wel echt een dikke kont in die hardloopbroek van me.![]()
Nou doeiii xD
Jij hebt je haar bruin geverfd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger had ik er dus in de 140.000 en nu nog 100.000.
Pics?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Nee valt wel mee. Ik heb wel echt een dikke kont in die hardloopbroek van me.![]()
Nou doeiii xD
Dat is het nadeel van thuis naakt lopen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:01 schreef Crack_ het volgende:
TERING, ik schrok me kapot he.
Ineens een glazenwasser voor mn raam, en ik zit echt tegen het raam aan![]()
!!
Ik was in mn spiegel mn haar aan het fixen, en toen werd het ineens beetje donker dus ik draai me om en toen ineens een ventquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van thuis naakt lopen.
Hij nam stiekem een foto.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was in mn spiegel mn haar aan het fixen, en toen werd het ineens beetje donker dus ik draai me om en toen ineens een vent![]()
!!!!!!!!!
Hij moest lachen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is wat hij hoopt dat je denkt.
Ik ook. hihi.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het mijne ookhihi. Ik was een blonde baby.
quote:
90% van de autochtone baby's wordt blond geboren.quote:
quote:
Ik heb geen babyfoto's hier. Ik kan komende week wel een leuke foto scannen, dan ben ik toch bij mijn ouders.quote:
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb geen babyfoto's hier. Ik kan komende week wel een leuke foto scannen, dan ben ik toch bij mijn ouders.
Lijkt meer op Vafentijnquote:
Dat wat ik niet weetquote:
Hey! Ja, heb net heerlijk met een boek in de zon gezeten, hier in de tuin uit de wind is het echt superquote:
Ja dat sowieso. Al heb ik vanmiddag wel mensen met blote benen in de stad zien lopen, zag er triest uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:23 schreef Japsnars het volgende:
Misschien is een korte broek + een t-shirt nog een beetje te optimistisch #hetiskoud
Ik heb nu ook een korte broek aan, maar die lag hier toevallig naast me toen ik vanochtend wat aan wou doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Al heb ik vanmiddag wel mensen met blote benen in de stad zien lopen, zag er triest uit
Als het zo onbelangrijk is om iets aan te trekken zou ik gewoon mijn pyjama aanhouden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een korte broek aan, maar die lag hier toevallig naast me toen ik vanochtend wat aan wou doen
Ik moest ff ontbijten en een fietsband vervangen (die overigens niet pastquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo onbelangrijk is om iets aan te trekken zou ik gewoon mijn pyjama aanhouden.
Ik ging een x in t-shirt de paarden buiten doen en toen kwamen er twee wandelaarsters langs. Denkt er een grappig te zijn en riep: 'Is niet erg hoor meisje! Je ziet niet meer dan in een bikini.'quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moest ff ontbijten en een fietsband vervangen (die overigens niet past) en dat doe ik dan liever niet in mijn boxer + t-shirt
Ach ja, ik heb vanochtend even hardgelopen en verder heb ik niks gedaan. Beetje mensen kijken die naar de winkel beneden gingen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hey! Ja, heb net heerlijk met een boek in de zon gezeten, hier in de tuin uit de wind is het echt superAlleen nu staat de zon te laag dus ben maar weer naar binnen gegaan. Met jou ook?
Houd je muil nou eens met die kutmuziekquote:
Wat een levenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb vanochtend even hardgelopen en verder heb ik niks gedaan. Beetje mensen kijken die naar de winkel beneden gingen.
Staan ze al 0-2 achter?quote:
Echt niet. Mongol.quote:
Hoezo? Jij kan toch nooit zoveel werken dat dat echt van toepassing is?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als het zo doorgaat gaan m'n ouders nog kostgeld vragen.
Weer gezellig thuis?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Als het zo doorgaat gaan m'n ouders nog kostgeld vragen.
Ik sta incidenteel achter de bar. Dus om nou te zeggen dat ik inkomsten heb.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kan toch nooit zoveel werken dat dat echt van toepassing is?
Dat was zijn fapscore ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is aan het fappen. In zijn fantasie is het wel 1-0.
Bp is barman.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sta incidenteel achter de bar. Dus om nou te zeggen dat ik inkomsten heb.![]()
Maar mocht het zover komen dan ben ik echt snel pleite.
JACK BLACK.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ook geen goede vriend die al een huis heeft met een lege kamer waar ik kan crashen net als Jack Black in School of Rock.
Verwacht er niet teveel van hoor.quote:
Oke, maar waarom doen je ouders moeilijk dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van hoor.Ik schenk alleen bier en fris. Mixdranken etc weet ik niks van af.
Gezanik over het eten dit keer. Maar gezien ik het gejank wel een beetje zat ben houd ik tegenwoordig m'n klep en laat in de rest ratelen. M'n broertje was er niet dus gingen m'n ouders op elkaar inhakken.quote:
Wil je mijn beker met fris even bijvullen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van hoor.Ik schenk alleen bier en fris. Mixdranken etc weet ik niks van af.
Mijn ouders zijn qua eten te soepeltjes geweest in onze opvoeding waardoor we weer op het onderwerp kwamen dat ik en mijn broertje te weinig lusten. Volgens pa de schuld van ma omdat als wij iets niet lekker vonden ze wat anders pakte.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke, maar waarom doen je ouders moeilijk dan.
Hmm. Maar waarom moet jij ineens kostgeld betalen als zij ruzie maken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gezanik over het eten dit keer. Maar gezien ik het gejank wel een beetje zat ben houd ik tegenwoordig m'n klep en laat in de rest ratelen. M'n broertje was er niet dus gingen m'n ouders op elkaar inhakken.
Was an sich wel grappig om te zien maar wat een gewauwel weer.
Kost je een euri.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wil je mijn beker met fris even bijvullen?
Dan kun je ook een bessen seven-up schenken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kost je een euri.
Alhoewel ik sinds kort wel een bessen cola kan schenken.![]()
K, herkenbaar wel. Maar wel klotequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gezanik over het eten dit keer. Maar gezien ik het gejank wel een beetje zat ben houd ik tegenwoordig m'n klep en laat in de rest ratelen. M'n broertje was er niet dus gingen m'n ouders op elkaar inhakken.
Was an sich wel grappig om te zien maar wat een gewauwel weer.
Omdat ik en broertje qua eten teveel kosten. We zijn een kostenpost en blabla. Hij had het niet over kostgeld hoor maar ik voel 't een beetje aankomen zo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm. Maar waarom moet jij ineens kostgeld betalen als zij ruzie maken?
Kut. Gisteren ging het ook al niet.quote:
Kinderen kosten geld, JOH, wat een inzicht na bijna 20 jaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik en broertje qua eten teveel kosten. We zijn een kostenpost en blabla. Hij had het niet over kostgeld hoor maar ik voel 't een beetje aankomen zo.
Inderdaad. En kinderen die weinig lusten zijn juist goedkoop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kinderen kosten geld, JOH, wat een inzicht na bijna 20 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |