Fakking hell. Hoe duur is daar een goed glas Green Label Johnny W?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Haarlem betalen we volgens mij ook gewoon rond de 2 euro.
Ik al een kwartier.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
Oke ik ben ook weer een halfuurtje wakker.
Bij de Sligro is Keizerskroon bier voor 35 cent te krijgen, 50cl.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
Hier is het bier euhmmmmmmm.. Ik weet het niet, ik hou niet van bier.
Maar ik weet dat het vanaf 60 cent in de kroeg te verkrijgen is in Groningen!
Dus jij hebt al bier op als je naar school gaat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij mij altijd spreekt als ik a) bier op heb, b) terug kom van Heracles en dus toe ben aan bier of c) bier op heb.
Jij zag mij niet eens man gek.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:01 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus jij hebt al bier op als je naar school gaat?
Dat verklaard je gedrag van gisteren!
Ja dus? Kroeg =/= groothandel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bij de Sligro is Keizerskroon bier voor 35 cent te krijgen, 50cl.
Blikjes bier meenemen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dus? Kroeg =/= groothandel.
Je wilt dus een cel van binnen zienquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:02 schreef WillFerrell het volgende:
Oh trouwens, KFC, we wilden een avond gaan pauperen rondom die controlerende ME-bus.
Kun je daar niet op de borrel van makenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat is hier in mijn hometown mooi op de koffie bij de wijkagent volgens mij.
Komt door jou.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi jij wint. Ga ik met de laptop buiten zitten, gaat de zon weg!
In je jas stoppen, in de wc opdrinken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mee de kroeg in ja? Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
Ik ken de wijkagent.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kun je daar niet op de borrel van maken
Als het druk is valt het niet op hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik het, ik drink geen whiskyquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fakking hell. Hoe duur is daar een goed glas Green Label Johnny W?
Een half kratje bier leegdrinken in de bus is me ook ooit gelukt, evenals een paar halve liters tijdens een tractorpulling het terrein op smokkelen ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die drink je gewoon onderweg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben de enige in het café die whiskey drinkt. Hadden ze laatst speciaal voor mij een fles Green Label gehaald, was het eerst zes euro, week daarop zeven en tegenwoordig acht.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet ik het, ik drink geen whisky![]()
Sowieso drink ik de laatste tijd geen sterk meer omdat het nogal vaak tot zwarte gaten leidt
Haha. Neem gewoon een flask mee dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben de enige in het café die whiskey drinkt. Hadden ze laatst speciaal voor mij een fles Green Label gehaald, was het eerst zes euro, week daarop zeven en tegenwoordig acht.
Voor dat geld krijg je toch wel een bierglas gevuld?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben de enige in het café die whiskey drinkt. Hadden ze laatst speciaal voor mij een fles Green Label gehaald, was het eerst zes euro, week daarop zeven en tegenwoordig acht.
Ik zit altijd aan de bar, da's het probleem. Paar weken terug heeft een FOK!ker al flinke chaos veroorzaakt door een fles Passoa van de bar te jatten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha. Neem gewoon een flask mee dan.
Nee een strontlaagje van één duim. En dan kijken ze ook nog raar aan als je zegt zonder ijs.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je toch wel een bierglas gevuld?
Doneer je vingerafdruk en hak daarna je vinger af.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Kut, mijn ID kaart verloopt over een paar maanden en ik heb geen zin mijn vinger afdruk te doneren voor een nieuwe.Paspoort is ook al verlopen. [ afbeelding ]
Doe gewoon wat kaarsvet op je vingers.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Kut, mijn ID kaart verloopt over een paar maanden en ik heb geen zin mijn vinger afdruk te doneren voor een nieuwe.Paspoort is ook al verlopen. [ afbeelding ]
En daar betaal je 8 uuro voorquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee een strontlaagje van één duim. En dan kijken ze ook nog raar aan als je zegt zonder ijs.
Enige wat ik in mijn stamcafé heb meegenomen is een opblaaspop. Bij andere cafés nemen we altijd souvenirs mee. Een pakje sigaren, halve trompet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie zijn allemaal paupersflessen drank meenemen naar de kroeg deed ik op m'n 15e maar tegenwoordig drink ik eerst braaf thuis een paar wijntjes en schakel ik daarna over op goedkoop bier
Ik neem nooit wat mee van huis hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie zijn allemaal paupersflessen drank meenemen naar de kroeg deed ik op m'n 15e maar tegenwoordig drink ik eerst braaf thuis een paar wijntjes en schakel ik daarna over op goedkoop bier
Ja, dat had ik in februari en ik kwam er niet onderuit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb altijd een ribba en een ID bij me.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in februari en ik kwam er niet onderuit.
Waarom heb je overigens een id-kaart en een paspoort???
Ze had het over mee naar binnen nemen, niet meer naar buiten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Enige wat ik in mijn stamcafé heb meegenomen is een opblaaspop. Bij andere cafés nemen we altijd souvenirs mee. Een pakje sigaren, halve trompet.
Ribba = rijbewijs?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb altijd een ribba en een ID bij me.
Binnen: opblaaspop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze had het over mee naar binnen nemen, niet meer naar buiten.
Ik heb net een nieuwe gekregen voor dat vingerafdruk gezeik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had eerst een ID omdat ik binnen Europa bleef in de vakantie en toen moest ik een paspoort omdat ik naar de Amerikas ging. Ja, ribba = rijbewijs.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ribba = rijbewijs?
Ik heb alleen mijn rijbewijs bij me, dat vind ik wel genoeg
Ik had een paspoort omdat ik ook buiten de eu op vakantie ging. Die is vorig jaar verlopen, maar de afgelopen 4 jaar waren we op vakantie in de eu dus een ID kaart van afdoende. Die ID kaart kreeg ik omdat ik 14 werd en dat moet je een ID bij je hebben. Maar om nou met je paspoort over straat te lopen altijd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat had ik in februari en ik kwam er niet onderuit.
Waarom heb je overigens een id-kaart en een paspoort???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |