SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb een internetradio hier op het werk gefixed. TheKFC moest helemaal jizzen toen ie Lichtenvoorde hoorde, gok ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee want net was flirt je stijf om kwart voor een.
Penersbaard.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:14 schreef Chai het volgende:
Ik moet stoppen met FOK!...
Whehe dat wijf van Penisbaard.
Ik luister geen 3FM.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik heb een internetradio hier op het werk gefixed. TheKFC moest helemaal jizzen toen ie Lichtenvoorde hoorde, gok ik.
Lichtenvoorde.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik heb een internetradio hier op het werk gefixed. TheKFC moest helemaal jizzen toen ie Lichtenvoorde hoorde, gok ik.
Ik wist niet dat alleenstaande papa's er zo uit zienquote:
Ik praat gewoon ABN.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik luister geen 3FM.
Radio Veronica
(maar even 3FM aanzetten, dan kan ik je mooi uitlachen met je tukker (FCT) accent)
Raad een wie hier een 8.9 voor zijn Duits leestoets heeft?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker Duits praten straks.
DIE VOETBALLER?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Raad een wie hier een 8.9 voor zijn Duits leestoets heeft?
[ afbeelding ]
NOES!!quote:
Zeg dan op zijn minst gewoon Tevezquote:
In Haarlem betalen we volgens mij ook gewoon rond de 2 euro.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
¤2,20 voor een vaasje. Pff, ¤1,50 voor een vaasje van 33cl is het hier.
Hoe was je afspraakje met MiVer?quote:
Dat komt omdat jij mij altijd spreekt als ik a) bier op heb, b) terug kom van Heracles en dus toe ben aan bier of c) bier op heb.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit ABN horen spreken. Tenzij je Algemeen Boers Nederlands bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |