abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80151785
Sinds we studeren en alle vier naar een andere stad zijn verhuisd, hebben mijn vriendinnen en ik wekelijks een vrijdagmiddagborrel (die eigenlijk altijd 's avonds plaats vindt :p)

anyway,
S, L, Q en ik houden die traditie nu al 3 jaar in ere. het is ons moment om bij te praten en elkaar niet uit het oog te verliezen.

gisteren even zo.

Nu is Q de laatste tijd een beetje depressief, maar binnenvetter als ze is, liet ze daar weinig over los en alles wat we erover weten, hebben we ongeveer uit haar moeten trekken...

Vandaag dronk ze echter teveel (niets voor Q, die het normaal na 1 glaasje al voor gezien houdt). Vandaag leek er geen rem op te zitten.

Wij lieten her maar een beetje gaan. ik dacht zelfs dat het niet verkeerd voor Q zou zijn om eens een beetje los te gaan.

Vier wijntjes en 1 sex on the beach later is Q heel wat spraakzamer.

En toen, als donderslag bij heldere hemel gooit ze het eruit: Liefdesverdriet.

Al jaren bleek ze te wachten op iemand die steeds bezet was en ze kon er niet meer tegen.

Begrijpelijk natuurlijk.

Opeens vertelde ze echter dat het om mij ging.

Ik wist me geen houding te geven en ging al snel daarna naar huis.

Wat moet ik hier nu mee?

Ze is mijn vriendin, maar meer dan dat zit er gewoon niet in.
pi_80151883
dat is even heftig inderdaad. Nooit wat door gehad? Jij kan hier niets mee.
  Forum Admin zaterdag 10 april 2010 @ 07:45:50 #3
58651 crew  murp
murp
pi_80151910
Jeetje wat onverwachts! Ik zou gewoon met Q er goed over praten.. en erg duidelijk zijn dat je haar erg leuk vind als een normale vriendin en natuurlijk niet als partner.
pi_80151914
Weet je zeker dat er niemand een bepaald tripmiddel in haar drankje heeft gegooid?
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80152014
dan schrik je idd even als je dat hoort, word een lastig gesprek om duidelijk te maken dat je liever vrienden wilt blijven
heel veel succes omdat ze depri is en het dus ook zwaarder op kan vatten dan het eigenlijk is
-
pi_80152765
Ze is het kwijt, dus dat lost al een stuk van de spanning op denk ik

Gewoon met haar praten en zeggen dat je haar geweldig vindt, maar niet op die manier.
En waarschijnlijk kan de vriendschap dan gewoon doorgaan hoor
pi_80152797
Ze weet waarschijnlijk al dat jij haar niet wil, want anders zou ze niet depressievig zijn. Dus dat wordt toch even met haar praten. Ze is het kwijt zoals freecell zegt, dat zal haar (uiteindelijk) ook wel opluchting geven. Maar dat is ook een beetje hoe jullie relatie nu verder gaat.
pi_80153425
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 06:42 schreef roseonthesnow het volgende:
< knip vanwege huisvriendin die verliefd is op mede-bewoner>
Je doet alsof het iets schokkend is

Dat je had niet verwacht is logisch,maar
om daar nu helemaal hotel de botel van
te zijn is ook een andere uiterste.
75 topics = FIN
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:56:08 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80153942
pocket roman tvp.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:04:55 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80154097
pubers mogen wegblijven uit dit topic , opgeschoond dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:10:54 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80154197
Ik denk dat je met haar contact moet opnemen. Het is voor haar heel moeilijk geweest om zoiets te zeggen, en als jij daar een beetje stuntelig op reageerde en daarna snel weg gaat, kan dat best pijnlijk voor haar zijn. Dus ik zou zeggen, bel haar even op, probeer de lucht te klaren. Anders blijft het zo boven de markt hangen. Je moet dit issue netjes 'afhandelen', dat is die avond denk ik niet gebeurd. Ze is lang lid van de vriendenclub dus dat moet je er even voor over hebben, ook al wordt het awkward.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_80173425
Tnx mensen!

Joh het was ook enorm stuntelig om zo weg te gaan, maar ik was zó overvallen!
Ik voel me ook rot over de manier waarop ik heb gereageerd (door zo weg te gaan). We zijn al jaren vrienden, maar jeetje... Dit verwachtte ik gewoon niet!

Ik ga haar maandag bellen; dan kan alles een beetje bezinken en dan nodig ik haar uit voor een drankje ergens. Neutrale omgeving zal het goed doen. En dan hoop ik dat ze merkt dat er niets tussen ons veranderd is, maar ga ik wel orde op zaken stellen.

Overigens heb ik haar zonet al gesmst: "Hi Q! Uitgekaterd?! Anyway! Je bent nog steeds een van mijn beste vriendinnen, daar is niets aan veranderd! Take Care, Rose

Goed?
pi_80301494
Vertel eens hoe dat gesprek ging TS.
pi_80312463
Belangstellende tvp
  woensdag 14 april 2010 @ 18:04:19 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80312846
Je bent een vrouw toch? En zij is lesbisch of bi? En jij niet?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_80312883

en toen vertelde jij dat je al jaren een relatie hebt met haar moeder

woensdag 14 april 2010 @ 18:14:11 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_80313156
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef roseonthesnow het volgende:
Tnx mensen!

Joh het was ook enorm stuntelig om zo weg te gaan, maar ik was zó overvallen!
Ik voel me ook rot over de manier waarop ik heb gereageerd (door zo weg te gaan). We zijn al jaren vrienden, maar jeetje... Dit verwachtte ik gewoon niet!

Ik ga haar maandag bellen; dan kan alles een beetje bezinken en dan nodig ik haar uit voor een drankje ergens. Neutrale omgeving zal het goed doen. En dan hoop ik dat ze merkt dat er niets tussen ons veranderd is, maar ga ik wel orde op zaken stellen.

Overigens heb ik haar zonet al gesmst: "Hi Q! Uitgekaterd?! Anyway! Je bent nog steeds een van mijn beste vriendinnen, daar is niets aan veranderd! Take Care, Rose

Goed?
Ons vragen of het goed is heeft niet zoveel nut als je het al gestuurd hebt he?

Anyhow... Heel lief smsje Alleen zou het kunnen dat de nadruk iets teveel ligt op dat wat zij je heeft verteld óók zou kunnen betekenen dat jullie vriendschap kapotgaat. Moeilijk uit te leggen, maar door te benadrukken dat er niets verandert, zeg je eigenlijk dat er wel iets veranderd is.

Ben overigens heel benieuwd hoe dit afloopt... Hou ons op de hoogte TS!
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')