Ik heb geen babyfoto's hier. Ik kan komende week wel een leuke foto scannen, dan ben ik toch bij mijn ouders.quote:
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb geen babyfoto's hier. Ik kan komende week wel een leuke foto scannen, dan ben ik toch bij mijn ouders.
Lijkt meer op Vafentijnquote:
Dat wat ik niet weetquote:
Hey! Ja, heb net heerlijk met een boek in de zon gezeten, hier in de tuin uit de wind is het echt superquote:
Ja dat sowieso. Al heb ik vanmiddag wel mensen met blote benen in de stad zien lopen, zag er triest uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:23 schreef Japsnars het volgende:
Misschien is een korte broek + een t-shirt nog een beetje te optimistisch #hetiskoud
Ik heb nu ook een korte broek aan, maar die lag hier toevallig naast me toen ik vanochtend wat aan wou doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Al heb ik vanmiddag wel mensen met blote benen in de stad zien lopen, zag er triest uit
Als het zo onbelangrijk is om iets aan te trekken zou ik gewoon mijn pyjama aanhouden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een korte broek aan, maar die lag hier toevallig naast me toen ik vanochtend wat aan wou doen
Ik moest ff ontbijten en een fietsband vervangen (die overigens niet pastquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het zo onbelangrijk is om iets aan te trekken zou ik gewoon mijn pyjama aanhouden.
Ik ging een x in t-shirt de paarden buiten doen en toen kwamen er twee wandelaarsters langs. Denkt er een grappig te zijn en riep: 'Is niet erg hoor meisje! Je ziet niet meer dan in een bikini.'quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moest ff ontbijten en een fietsband vervangen (die overigens niet past) en dat doe ik dan liever niet in mijn boxer + t-shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |