Nee want dat zit er al eventjes hoor, dat hoofd is wegens de inspanning om te rennen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Das gewoon schijt hoor. Je ziet 't aan z'n hoofd.
Ik vind quotes van jezelf in je sig eigenlijk best wel sadness. Haal dat quote-achtige gewoon weg dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel tien min. aan de telefoon gehangen, maar omdat ik 3FM luisterde via mijn foon, kreeg ik dus niet mee wat live was. Volgens KFC was ik er niet op.
Beterrrr!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weken 2 tentamens gehad, en nu die vakken gestopt zijn heb ik best een relaxt rooster.
Het is gewoon schijt man, ik weet het zeker. Wedje maken? Anders maak ik een topic met een poll hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want dat zit er al eventjes hoor, dat hoofd is wegens de inspanning om te rennen.
Hihi. Ik was met mama naar de winkel en die heeft altijd 3fm aan in de auto, heb ook niets gehoord, maarja was natuurlijk ook een poosje in de winkel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel tien min. aan de telefoon gehangen, maar omdat ik 3FM luisterde via mijn foon, kreeg ik dus niet mee wat live was. Volgens KFC was ik er niet op.
Nee ik wilde m'n parels indoen maar dat lukte niet. Dus nu deze maar weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht je hebt van die sletterige hoepels.
Nu al een schijttopic.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is gewoon schijt man, ik weet het zeker. Wedje maken? Anders maak ik een topic met een poll hoor.
Want die zijn dikker?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik wilde m'n parels indoen maar dat lukte niet. Dus nu deze maar weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat kijk je niet meer naar mijn sig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind quotes van jezelf in je sig eigenlijk best wel sadness. Haal dat quote-achtige gewoon weg dan.
Ik ben tot inkeer gekomen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi. Ik was met mama naar de winkel en die heeft altijd 3fm aan in de auto, heb ook niets gehoord, maarja was natuurlijk ook een poosje in de winkel.
Maar eerst wilde je toch ook helemaal niet met hem bellen?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want die zijn dikker?Ik houd wel van fatties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Discriminatie is een bitch.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:06 schreef Chai het volgende:
Mensen in Nederland worden steeds dikker. Vier op de tien inwoners kampt met overgewicht en een te hoge Body Mass Index (BMI). Mannen boven de 21 jaar zijn bij elkaar goed voor 37 miljoen kilo overgewicht en de vrouwen nog eens voor 33 miljoen kilo. Ondanks deze grote aantallen is er nog steeds een drempel voor het daten op internet voor volslanke singles. Internet dating is "booming" maar singles met een maatje meer zijn vaak toch bang voor de reacties. Maatjemeer-Match.nl springt hierop in met een datingsite speciaal voor volslanke singles. Ook alleenstaanden die houden van een partner met een maatje meer kunnen zich op deze datingsite inschrijven. Via Maatjemeer-Match.nl kunnen deze singles op zoek naar de juiste partner voor een relatie, gebouwd op wederzijds respect en vertrouwen.
Voor magere mensen is er dan weer geen datingsite.![]()
Ja maar spiermassa weegt 3x? zoveel als vet. Dikke mensen die gaan sporten zullen zich alleen maar zwaarder zien worden en in paniek raken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
Maar dat BMI is ook niet altijd even duidelijk hoor. Sporters of andere gespierde mensen hebben vaak ook een te hoog BMI, terwijl ze geen overgewicht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |