Ja, maar ik wist niet wat er gebeurde op de radio toen ik gebeld werd, want ik moest internetradio op de foon uitzetten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarover wilden ze je spreken?
Zeker die Timur ofzo weer?
Gay².quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
JONGE PAS MAAR OP IK HAD EEN SPADE IK SLA ZO JE MAAGDELIJKHEID ERUIT.
Smart_ass is gehandicapt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom krijg ik nooit normaal oorbellen in?! Het is frustrerend.
Wat lukt er niet dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom krijg ik nooit normaal oorbellen in?! Het is frustrerend.
Die kun je toch voelen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, in mijn ene oor zit ie. Maar in m'n andere oor kan ik het gaatje niet vinden!!!1
Ja het voelt daar wat harder dan de rest van je oorlel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voelen aan gaatjes. Huuurrrrrrr.
Ja maar het is een best groot stuk. Waar het harder voelt zeg maar. Mijn oren zijn volgens mij sowieso niet echt oorbelproof. Als ik zie hoe makkelijk mensen ze erin krijgen en hoe erg ik altijd loop te kloten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja het voelt daar wat harder dan de rest van je oorlel.
Waarom probeer je het niet voor de spiegel?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar het is een best groot stuk. Waar het harder voelt zeg maar. Mijn oren zijn volgens mij sowieso niet echt oorbelproof. Als ik zie hoe makkelijk mensen ze erin krijgen en hoe erg ik altijd loop te kloten.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:23 schreef Smart_ass het volgende:
Kankerdingen ook. Nu heb ik er al geen zin meer in.
Ja schat wat denk je dat ik al een halfuur aan het doen ben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet voor de spiegel?
Nou, moppie, ik dacht dat je aan het pielen was achter de laptop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja schat wat denk je dat ik al een halfuur aan het doen ben.En in spiegelbeeld werkt overigens ook niet echt handig.
Oei een knobbeltje. Volgens mij heef je oor borstkanker.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar het is een best groot stuk. Waar het harder voelt zeg maar. Mijn oren zijn volgens mij sowieso niet echt oorbelproof. Als ik zie hoe makkelijk mensen ze erin krijgen en hoe erg ik altijd loop te kloten.
Het zit ook op de buitenkant van zijn broeks dus dan is het lastig om ontlasting te zijn maar aan de andere kant, je kots toch wel naast je en niet over jezelf? Dus ik zou toch zeggen, een pannenkoek.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
Das gewoon schijt hoor. Je ziet 't aan z'n hoofd.
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja is toch zo.![]()
Ik ben trouwens al ruim 2u op en ik heb nog steeds geen flikker uitgevoerd.
Ik ben al 4 uur op en same here, de hele afgelopen week overigensquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja is toch zo.![]()
Ik ben trouwens al ruim 2u op en ik heb nog steeds geen flikker uitgevoerd.
Dat is toch een hopeloze bedoeningquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders ik wel.![]()
Ik wil wat aan m'n auto doen maar heb nog geen onderdelen.
Wel als er een wondje zat misschien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik krijg m'n oorbel er voor de helft in. Kan zoiets binnen een uur dichtgroeien?
Ik heb afgelopen weken 2 tentamens gehad, en nu die vakken gestopt zijn heb ik best een relaxt rooster.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur op en same here, de hele afgelopen week overigens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |