Verwacht er niet teveel van hoor.quote:
Oke, maar waarom doen je ouders moeilijk dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van hoor.Ik schenk alleen bier en fris. Mixdranken etc weet ik niks van af.
Gezanik over het eten dit keer. Maar gezien ik het gejank wel een beetje zat ben houd ik tegenwoordig m'n klep en laat in de rest ratelen. M'n broertje was er niet dus gingen m'n ouders op elkaar inhakken.quote:
Wil je mijn beker met fris even bijvullen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van hoor.Ik schenk alleen bier en fris. Mixdranken etc weet ik niks van af.
Mijn ouders zijn qua eten te soepeltjes geweest in onze opvoeding waardoor we weer op het onderwerp kwamen dat ik en mijn broertje te weinig lusten. Volgens pa de schuld van ma omdat als wij iets niet lekker vonden ze wat anders pakte.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke, maar waarom doen je ouders moeilijk dan.
Hmm. Maar waarom moet jij ineens kostgeld betalen als zij ruzie maken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gezanik over het eten dit keer. Maar gezien ik het gejank wel een beetje zat ben houd ik tegenwoordig m'n klep en laat in de rest ratelen. M'n broertje was er niet dus gingen m'n ouders op elkaar inhakken.
Was an sich wel grappig om te zien maar wat een gewauwel weer.
Kost je een euri.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wil je mijn beker met fris even bijvullen?
Dan kun je ook een bessen seven-up schenken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kost je een euri.
Alhoewel ik sinds kort wel een bessen cola kan schenken.![]()
K, herkenbaar wel. Maar wel klotequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gezanik over het eten dit keer. Maar gezien ik het gejank wel een beetje zat ben houd ik tegenwoordig m'n klep en laat in de rest ratelen. M'n broertje was er niet dus gingen m'n ouders op elkaar inhakken.
Was an sich wel grappig om te zien maar wat een gewauwel weer.
Omdat ik en broertje qua eten teveel kosten. We zijn een kostenpost en blabla. Hij had het niet over kostgeld hoor maar ik voel 't een beetje aankomen zo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm. Maar waarom moet jij ineens kostgeld betalen als zij ruzie maken?
Kut. Gisteren ging het ook al niet.quote:
Kinderen kosten geld, JOH, wat een inzicht na bijna 20 jaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik en broertje qua eten teveel kosten. We zijn een kostenpost en blabla. Hij had het niet over kostgeld hoor maar ik voel 't een beetje aankomen zo.
Inderdaad. En kinderen die weinig lusten zijn juist goedkoop.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kinderen kosten geld, JOH, wat een inzicht na bijna 20 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |