Dat dacht ik welquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:00 schreef Muks het volgende:
T is helaas niet mogelijk om dit weekend te komen....maar anders was ik zo naar je toe gecrossed
Nee, ze hebben hier helaas geen netwerk in het ziekenhuis en wifi was blijkbaar ook niet voorhanden in de omgeving. Ben allang blij dat ik kan surfen en msn-en zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef o.us het volgende:
Fijn dat je toch nog internet hebt. Hebben ze in de ziekenhuizen zelf geen wifi? Anders kon ik je paar games en films aanraden. Maar voor de rest; beterschap.
Zelfs UMTS werkt daar niet, en dus internet ze met GPRS. Nouja, het is beter dan niets..quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef o.us het volgende:
Fijn dat je toch nog internet hebt. Hebben ze in de ziekenhuizen zelf geen wifi? Anders kon ik je paar games en films aanraden. Maar voor de rest; beterschap.
En je hebt elke dag een andere Kikabeer..quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:56 schreef Rewimo het volgende:
O, dan ga je bijna naar snurkende dames verlangenHier hangt tenminste nog een foto van de haven van Franeker aan de muur
Ja, ook..quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:05 schreef Klonk het volgende:
Kika ? dat is toch die Duitse kinderzender ?
Of mis ik weer eens iets
quote:De Stichting KiKa (Kinderen Kankervrij) werft sinds 2002 fondsen die uitsluitend ten goede komen aan onderzoek naar kinderkanker. Vernieuwend onderzoek naar deze vorm van kanker vereist een aanpak die op de specifieke genomische eigenschappen is gericht. Voor dit type onderzoek was onvoldoende geld beschikbaar, omdat het geld op basis van aantallen patiënten verdeeld werd. Dit was een van de redenen waarom de stichting werd opgericht.
dank je voor de info, ga me ff schamen nuquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, ook..
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben er hier 9, dus we kunnen nog even doorgaan met elke dag een andere beer..
Waarom? een mens kan niet alles weten.. Enneh, ik kon zo mooi even reclame maken..quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
dank je voor de info, ga me ff schamen nu
Daarom werk je ook voor de weblog.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef Klonk het volgende:
damn wat ik ben ik ook een boterbrein af en toe
En jij denkt dat wij even jou gezelschap komen houdenquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:58 schreef Rewimo het volgende:
< knip heel verhaal over een waardeloos ziekenhuis>
Nou, de jongste van de buurdames is in de 60.. Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:12 schreef Twizu het volgende:
Pics van de zusters & dames naast je!![]()
Enne, beterschap.
Ze ligt in het ziekenhuis van Goch in Duitsland. Daar wonen we..quote:
Ze heeft een DS. En een laptop met internet. Maar als je heeeel de dag verder niets te doen hebt ga je je toch vanzelf wel een keer vervelen..quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Beterschap!!
En kun je niet bij iemand een ds of psp regelen?
Ja snap ik!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze ligt in het ziekenhuis van Goch in Duitsland. Daar wonen we..
[..]
Ze heeft een DS. En een laptop met internet. Maar als je heeeel de dag verder niets te doen hebt ga je je toch vanzelf wel een keer vervelen..
Pm je me ff met de andere gegevens dan? Vandaag gaat niet meer lukken, maar morgen wel of anders overmorgen, weet niet wat uitkomtquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik lig in Goch. Bezoek is tot 20 uur. Komt allen!
Ja, die racen gezellig een paar keer per dag hierheen. Gelukkig is het vlakbij. Ik vind het vooral vervelend voor Christan dat we nu helemaal niet weg konden. Voor ons ook wel natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef trui het volgende:
Rewimo, heel veel beterschap!ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid is. Gaat 't met Christan (en Qtel) ook goed in de tussentijd?
ja en vertrouwen krijgen is ook wel weer een vreemd iets. De eerste dagen zonder sondevoeding was ik echt heel nerveus... en nu is dat afgezakt maar toch stiekum elke keer als ik iets voel in mijn buik:quote:Op zondag 11 april 2010 09:24 schreef Rewimo het volgende:
Maf hè, dat je lichaam je zo in de steek kan laten. Je voelt dan overigens zelf heel goed dat er echt iets mis is.
Een gastroscopie is ook een endoscopie he.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Nou, op de planning in elk geval nog een gastroscopie () en een endoscopie (iets minder
). Die laatste is donderdag, de eerste weet ik nog niet.
Ja, wel positief. De dames hier maken zich vooral druk over het feit dat ze het toilet moeten delen metquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Geen gordijnen, maar wel lekker eten!
Overwegend positief, dus. Gelukkig. En met de taal red je je vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Duits wordt immer beterKan ook niet anders als je niks anders om je heen hoort. Alleen met de artsen is het nog weleens lastig om dingen goed aan ze uit te leggen. Als ik hun niet begrijp vraag ik wel door tot ik het snap. Maar soms weet ik niet zeker of ze mij wel snappen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
hebben ze wel ervaring daar met mensen die die verkleining hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Eh, darm ja
Darmontsteking of alvleesklierontsteking. Maagonderzoek is om te kijken of de aansluiting met de darm, die ze gemaakt hebben na mijn maagverkleining, nog in orde is.
Geweldigquote:
Dat is in dit geval een heel goed tekenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Je ziet er ook stukken gezonder uit dan MJ.. Zelfs toen hij nog leefde..
salofalk/mesalazine?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef Rewimo het volgende:
O, krijg nu een doos met klysma's onder mijn neus geschoven (met medicijnen erin). Joepie
Ik zei het gisteren al:quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Maar ze hebben blijkbaar iets achter de hand gehouden zodat ik toch knock-out ging. Heb alleen het uithalen van de slang meegekregen (niet leuk) maar verder in elk geval geslapen.
Salofalk inderdaad. Ervaring mee?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef Mirjam het volgende:
salofalk/mesalazine?
jeej, veel plezier ermee
Dat klinkt niet fijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:17 schreef Mirjam het volgende:
en of, ik heb ook colitis, al sinds ik klein was
ja, helaas wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn
Maar dan heb jij een chronische versie, neem ik aan? Dit is voor mij de eerste, en hopelijk ook de laatste, keer.
Inderdaad. Hier krijg je elke dag gebak bij de lunch..quote:Op zondag 18 april 2010 15:11 schreef winterstorm666 het volgende:
wat een verschil tussen nederlandse en duitse ziekenhuizen.
Pfft.. wat duurt dit lang!quote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Dag 14 en alweer een saai weekendGelukkig is het mooi weer en kan ik lekker in de tuin zitten. Morgen komt de dokter weer langs en kan ze me hopelijk vertellen wanneer ik naar huis mag.
Ik weet nog een leuk huis te koop te staan. Tussen Goch en Kleve met een ruime tuin en tussen de landerijen. Het is een groot huis met wat achterstallig schilderwerk. Ik vind het zelf een erg leuk huis, maar ja, we hebben er al 1.quote:Op zondag 18 april 2010 15:56 schreef winterstorm666 het volgende:
wij zitten ook te kijken voor de oversteek naar duitsland.
idd in de buurt tussen goch en kleve.
dit trekt me toch over de grens hahaha! gebak tijdens de lunch....
zucht had mijn droomhuisje al gevonden alleen net voor onze neus weggekaapt.
700m3 tuin en uitzicht over landerijen .
Dat gaat vanuit het ziekenhuis niet lukken. Ze gebruikt GPRS daar en dat is maximaal 56K. Back to the 90's, zeg maar..quote:Op zondag 18 april 2010 16:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En misschien kan je tot die tijd dit even oplossen?
http://www.youtube.com/watch_popup?v=hwVy_2eOfsE
oh, zonde! nou ja, bewaren voor thuis dan maar. Het leek me leuk vermaak, maar met een verbinding die je zelf nog aan moet fietsen schiet het niet op nee.quote:Op zondag 18 april 2010 17:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat gaat vanuit het ziekenhuis niet lukken. Ze gebruikt GPRS daar en dat is maximaal 56K. Back to the 90's, zeg maar..
Ken je het Duitslandtopic al? Nederlanders in Duitsland #13: Wir tanzen in den maiquote:Op zondag 18 april 2010 15:56 schreef winterstorm666 het volgende:
wij zitten ook te kijken voor de oversteek naar duitsland.
idd in de buurt tussen goch en kleve.
dit trekt me toch over de grens hahaha! gebak tijdens de lunch....
zucht had mijn droomhuisje al gevonden alleen net voor onze neus weggekaapt.
700m3 tuin en uitzicht over landerijen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |