Geweldigquote:
Dat is in dit geval een heel goed tekenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Je ziet er ook stukken gezonder uit dan MJ.. Zelfs toen hij nog leefde..
salofalk/mesalazine?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef Rewimo het volgende:
O, krijg nu een doos met klysma's onder mijn neus geschoven (met medicijnen erin). Joepie
Ik zei het gisteren al:quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Maar ze hebben blijkbaar iets achter de hand gehouden zodat ik toch knock-out ging. Heb alleen het uithalen van de slang meegekregen (niet leuk) maar verder in elk geval geslapen.
Salofalk inderdaad. Ervaring mee?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:18 schreef Mirjam het volgende:
salofalk/mesalazine?
jeej, veel plezier ermee
Dat klinkt niet fijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:17 schreef Mirjam het volgende:
en of, ik heb ook colitis, al sinds ik klein was
ja, helaas wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn
Maar dan heb jij een chronische versie, neem ik aan? Dit is voor mij de eerste, en hopelijk ook de laatste, keer.
Inderdaad. Hier krijg je elke dag gebak bij de lunch..quote:Op zondag 18 april 2010 15:11 schreef winterstorm666 het volgende:
wat een verschil tussen nederlandse en duitse ziekenhuizen.
Pfft.. wat duurt dit lang!quote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef Rewimo het volgende:
Dag 14 en alweer een saai weekendGelukkig is het mooi weer en kan ik lekker in de tuin zitten. Morgen komt de dokter weer langs en kan ze me hopelijk vertellen wanneer ik naar huis mag.
Ik weet nog een leuk huis te koop te staan. Tussen Goch en Kleve met een ruime tuin en tussen de landerijen. Het is een groot huis met wat achterstallig schilderwerk. Ik vind het zelf een erg leuk huis, maar ja, we hebben er al 1.quote:Op zondag 18 april 2010 15:56 schreef winterstorm666 het volgende:
wij zitten ook te kijken voor de oversteek naar duitsland.
idd in de buurt tussen goch en kleve.
dit trekt me toch over de grens hahaha! gebak tijdens de lunch....
zucht had mijn droomhuisje al gevonden alleen net voor onze neus weggekaapt.
700m3 tuin en uitzicht over landerijen .
Dat gaat vanuit het ziekenhuis niet lukken. Ze gebruikt GPRS daar en dat is maximaal 56K. Back to the 90's, zeg maar..quote:Op zondag 18 april 2010 16:55 schreef debuurvrouw het volgende:
En misschien kan je tot die tijd dit even oplossen?
http://www.youtube.com/watch_popup?v=hwVy_2eOfsE
oh, zonde! nou ja, bewaren voor thuis dan maar. Het leek me leuk vermaak, maar met een verbinding die je zelf nog aan moet fietsen schiet het niet op nee.quote:Op zondag 18 april 2010 17:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat gaat vanuit het ziekenhuis niet lukken. Ze gebruikt GPRS daar en dat is maximaal 56K. Back to the 90's, zeg maar..
Ken je het Duitslandtopic al? Nederlanders in Duitsland #13: Wir tanzen in den maiquote:Op zondag 18 april 2010 15:56 schreef winterstorm666 het volgende:
wij zitten ook te kijken voor de oversteek naar duitsland.
idd in de buurt tussen goch en kleve.
dit trekt me toch over de grens hahaha! gebak tijdens de lunch....
zucht had mijn droomhuisje al gevonden alleen net voor onze neus weggekaapt.
700m3 tuin en uitzicht over landerijen .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |