Dat dacht ik welquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:00 schreef Muks het volgende:
T is helaas niet mogelijk om dit weekend te komen....maar anders was ik zo naar je toe gecrossed
Nee, ze hebben hier helaas geen netwerk in het ziekenhuis en wifi was blijkbaar ook niet voorhanden in de omgeving. Ben allang blij dat ik kan surfen en msn-en zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef o.us het volgende:
Fijn dat je toch nog internet hebt. Hebben ze in de ziekenhuizen zelf geen wifi? Anders kon ik je paar games en films aanraden. Maar voor de rest; beterschap.
Zelfs UMTS werkt daar niet, en dus internet ze met GPRS. Nouja, het is beter dan niets..quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef o.us het volgende:
Fijn dat je toch nog internet hebt. Hebben ze in de ziekenhuizen zelf geen wifi? Anders kon ik je paar games en films aanraden. Maar voor de rest; beterschap.
En je hebt elke dag een andere Kikabeer..quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:56 schreef Rewimo het volgende:
O, dan ga je bijna naar snurkende dames verlangenHier hangt tenminste nog een foto van de haven van Franeker aan de muur
Ja, ook..quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:05 schreef Klonk het volgende:
Kika ? dat is toch die Duitse kinderzender ?
Of mis ik weer eens iets
quote:De Stichting KiKa (Kinderen Kankervrij) werft sinds 2002 fondsen die uitsluitend ten goede komen aan onderzoek naar kinderkanker. Vernieuwend onderzoek naar deze vorm van kanker vereist een aanpak die op de specifieke genomische eigenschappen is gericht. Voor dit type onderzoek was onvoldoende geld beschikbaar, omdat het geld op basis van aantallen patiënten verdeeld werd. Dit was een van de redenen waarom de stichting werd opgericht.
dank je voor de info, ga me ff schamen nuquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, ook..
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben er hier 9, dus we kunnen nog even doorgaan met elke dag een andere beer..
Waarom? een mens kan niet alles weten.. Enneh, ik kon zo mooi even reclame maken..quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
dank je voor de info, ga me ff schamen nu
Daarom werk je ook voor de weblog.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef Klonk het volgende:
damn wat ik ben ik ook een boterbrein af en toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |