Ja, die racen gezellig een paar keer per dag hierheen. Gelukkig is het vlakbij. Ik vind het vooral vervelend voor Christan dat we nu helemaal niet weg konden. Voor ons ook wel natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef trui het volgende:
Rewimo, heel veel beterschap!ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid is. Gaat 't met Christan (en Qtel) ook goed in de tussentijd?
ja en vertrouwen krijgen is ook wel weer een vreemd iets. De eerste dagen zonder sondevoeding was ik echt heel nerveus... en nu is dat afgezakt maar toch stiekum elke keer als ik iets voel in mijn buik:quote:Op zondag 11 april 2010 09:24 schreef Rewimo het volgende:
Maf hè, dat je lichaam je zo in de steek kan laten. Je voelt dan overigens zelf heel goed dat er echt iets mis is.
Een gastroscopie is ook een endoscopie he.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Nou, op de planning in elk geval nog een gastroscopie () en een endoscopie (iets minder
). Die laatste is donderdag, de eerste weet ik nog niet.
Ja, wel positief. De dames hier maken zich vooral druk over het feit dat ze het toilet moeten delen metquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Geen gordijnen, maar wel lekker eten!
Overwegend positief, dus. Gelukkig. En met de taal red je je vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Duits wordt immer beterKan ook niet anders als je niks anders om je heen hoort. Alleen met de artsen is het nog weleens lastig om dingen goed aan ze uit te leggen. Als ik hun niet begrijp vraag ik wel door tot ik het snap. Maar soms weet ik niet zeker of ze mij wel snappen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
hebben ze wel ervaring daar met mensen die die verkleining hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Eh, darm ja
Darmontsteking of alvleesklierontsteking. Maagonderzoek is om te kijken of de aansluiting met de darm, die ze gemaakt hebben na mijn maagverkleining, nog in orde is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |