En snel echte man.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
Steesie vindt iets al snel internationaal he?
op tienerjongensquote:
logisch als je nooit verder bent gekomen dan 'de geo geordend deel II'quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
Steesie vindt iets al snel internationaal he?
quote:
Moet iedereen supermodel zijn of zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Oh hij heeft wel een beetje een buikje, voor zo'n jonge vent.
WAT IS DAAR MIS MEEquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Oh hij heeft wel een beetje een buikje, voor zo'n jonge vent.
Wacht maar tot Fierce komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef Maartel het volgende:
Ik heb nog werkelijk niets gehoord waarvan ik dacht 'wow'. Er is eigenlijk geen enkele kandidaat die me veel kan schelen
Wie is Romyquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef Shoombak het volgende:
Ik denk serieus dat Romy () iedereen had weggeblazen vanavond.
Nee hoor, heus niet. Maar als je zo jong bent en dan al een buikje hebt, moet je toch uitkijken dat je niet een dikke papzak wordt.quote:
Scheelt weer tv kantine gezeik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
Oh ja, Kelvin meot ook nog
en de show duurt eigenlijk nog 4 minuten
Een buikje is anders dan een Dony.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, heus niet. Maar als je zo jong bent en dan al een buikje hebt, moet je toch uitkijken dat je niet een dikke papzak wordt.
Fierf!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht maar tot Fierce komt.
Nee, geintje.
Tetten-trio nu.
Gordonquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Zat ze te jokken? Ja dus, Gordon heeft Sherlock Holmes gespeeld.
CSIquote:
Naar?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie aan zijn nare karakter te danken
Volgens mijn vrouw mag een ziekenhuis zoiets niet eens melden. Gordon gebruikt zijn sterstatus!quote:
Je gaat niet zeggen dat je kind iets ergs overkomen is neequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Marlalala het volgende:
Ohh wat erg! Zo'n leugen is toch wel heel naar
Superliegebeest is een held!quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Paul het volgende:
Looooooool wat een pauperbende die 3 meisjes
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Desmonkey het volgende:
Hehe zou gordon zijn vriendjes ook controleren?
Dat is meer inwendig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Desmonkey het volgende:
Hehe zou gordon zijn vriendjes ook controleren?
Vorig jaar heb ik amper gekeken, nu wel, want: Dionquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we die 2 andere Suri chicks daarvoor, elk jaar hetzelfde liedje
Ja dat. Of het is stagedquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mijn vrouw mag een ziekenhuis zoiets niet eens melden. Gordon gebruikt zijn sterstatus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |