quote:
Ja maar anders hangt deze er zo bijquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Chell het volgende:
Gaan we nou in deze?
'k zat een nieuwe te maken...
Ik denk dat ze nog in hun pubertijd zijn, dus groeien zullen ze nog zeker.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel kunnen groeien, maar dan moeten ze wel aangepakt worden .
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ze moeten volgende week Uptown girl doen
neequote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef Yenthe het volgende:
Kan iemand even een overzichtje maken van alle misplaatste opmerkingen van Stacey van deze liveshow?
Ik denk dat de teller inmiddels wel op 15 staat.
Definieer "ene".quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef Shoombak het volgende:
dat ene 25+ wijf is overigens ook wel raakbaar
die jonge geile tienermeisjes geilen op hemquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef miieejj het volgende:
justin bieber idd.. nou.. alle bReEzah-meisjes vinden het dus zeker fantastisch
Shalalie kan ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik wil dat ie Sussudio van Phil Collins gaat zingen.
Wat een taalgebruikquote:
Vind het nogal Bono-esquequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:53 schreef Steve het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks. Hij probeert echt iets na te doen, maar het lukt niet helemaal.
En snel echte man.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
Steesie vindt iets al snel internationaal he?
op tienerjongensquote:
logisch als je nooit verder bent gekomen dan 'de geo geordend deel II'quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
Steesie vindt iets al snel internationaal he?
quote:
Moet iedereen supermodel zijn of zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Oh hij heeft wel een beetje een buikje, voor zo'n jonge vent.
WAT IS DAAR MIS MEEquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Oh hij heeft wel een beetje een buikje, voor zo'n jonge vent.
Wacht maar tot Fierce komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef Maartel het volgende:
Ik heb nog werkelijk niets gehoord waarvan ik dacht 'wow'. Er is eigenlijk geen enkele kandidaat die me veel kan schelen
Wie is Romyquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef Shoombak het volgende:
Ik denk serieus dat Romy () iedereen had weggeblazen vanavond.
Nee hoor, heus niet. Maar als je zo jong bent en dan al een buikje hebt, moet je toch uitkijken dat je niet een dikke papzak wordt.quote:
Scheelt weer tv kantine gezeik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
Oh ja, Kelvin meot ook nog
en de show duurt eigenlijk nog 4 minuten
Een buikje is anders dan een Dony.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, heus niet. Maar als je zo jong bent en dan al een buikje hebt, moet je toch uitkijken dat je niet een dikke papzak wordt.
Fierf!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht maar tot Fierce komt.
Nee, geintje.
Tetten-trio nu.
Gordonquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Zat ze te jokken? Ja dus, Gordon heeft Sherlock Holmes gespeeld.
CSIquote:
Naar?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie aan zijn nare karakter te danken
Volgens mijn vrouw mag een ziekenhuis zoiets niet eens melden. Gordon gebruikt zijn sterstatus!quote:
Je gaat niet zeggen dat je kind iets ergs overkomen is neequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Marlalala het volgende:
Ohh wat erg! Zo'n leugen is toch wel heel naar
Superliegebeest is een held!quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Paul het volgende:
Looooooool wat een pauperbende die 3 meisjes
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Desmonkey het volgende:
Hehe zou gordon zijn vriendjes ook controleren?
Dat is meer inwendig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Desmonkey het volgende:
Hehe zou gordon zijn vriendjes ook controleren?
Vorig jaar heb ik amper gekeken, nu wel, want: Dionquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we die 2 andere Suri chicks daarvoor, elk jaar hetzelfde liedje
Ja dat. Of het is stagedquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mijn vrouw mag een ziekenhuis zoiets niet eens melden. Gordon gebruikt zijn sterstatus!
Pfff inderdaad! Zeg dan dat je je had verslapen, dat je vergeten was welke dag het was, dat je de deur uitsprinte maar de deur zat aan de binnenkant op slot en je kon de sleutel niet vinden, dat vervolgens de brug openstond en dat je in de file stond en ook nog eens verdwaalde.....quote:
misschien komt Romy (wie?) wel in dit groepje terug.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Rauzer het volgende:
36 jongens.
Wat is iedereen slecht vanavond.!
muv Janna en Dony dan. En Maaike misschien.
En wat een nep-cliffhanger dit, iedereen weet al hoe het afloopt
nee idd! Wees dan zo eerlijk om te vertellen dat je gewoon een luie donder bent!quote:
Nee idd. Door die Virgilia zou ik al niet meer op ze stemmen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Maartel het volgende:
Ik snap niet echt wat Gordon doet.. dit drama zal de populariteit van Fierce toch niet echt goed doen
Dat vind ik dan ook wel weer... Hoewel het wel een achterlijke leugen was.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Shoombak het volgende:
Toch wel royal sadness om iemand zo te kakken te zetten in zo'n "promo" filmpje
of dionquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:02 schreef Shoombak het volgende:
[..]
misschien komt Romy (wie?) wel in dit groepje terug.
Oh nou je kunt soms verrassend veel info los krijgen bij de receptiequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mijn vrouw mag een ziekenhuis zoiets niet eens melden. Gordon gebruikt zijn sterstatus!
Staat vast in Gordon zijn contract, je mag mensen afzeiken tot het bot, want ja relnichtquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:02 schreef Vogue het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook wel weer... Hoewel het wel een achterlijke leugen was.
Dit groepje doet geen rockquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:02 schreef Shoombak het volgende:
[..]
misschien komt Romy (wie?) wel in dit groepje terug.
Jokkebrok, die zijn er nog nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:04 schreef Blossom86 het volgende:
Godsamme, de helft gemist omdat er opeens een GIGANTISCHE reuze-wesp hier binnen rond vloog!
dat staat vast niet in z'n EO contractquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Staat vast in Gordon zijn contract, je mag mensen afzeiken tot het bot, want ja relnicht
Nee maar dit is geen EOquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:06 schreef Shoombak het volgende:
[..]
dat staat vast niet in z'n EO contract
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
Iedere serie heeft z'n 'bad guy' nodig. Fierce is de bad guy.
Standaard.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
Fierce, Sarina en Kelvin moeten nogWaarom lopen ze nou altijd uit?
Ik om vijf uur, maar dan sta ik ook op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Melochan het volgende:
OM HALF 5 ZET IK MN WEKKER!!
Honey please.
Uberhuilie.quote:
En zeke rniet over je eigen bloedjes!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Liegen is gewoon not done vind ik. Dom wijf.
ging. dat is te merken.quote:
Laten we het hopen! Heb nu wel genoeg kont en tieten gezien!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:08 schreef Shoombak het volgende:
ik denk zelfs dat dit filmpje er alleen al voor zorgt dat ze eruit vliegen vanavond.
Scheelt een airbag of wat in de auto.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:08 schreef Blossom86 het volgende:
Ik vind die tieten vies hoor.
Naar haar kind.quote:
guitigquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die bril wel guitig staan.
Wel heel kort gezongen, of lijkt dat maar zo.
omdat er een zo een kerel voor staat met een bordje: 'APPLAUS' en 'GILLEN'quote:
Ze hebben teveel lichaamquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:09 schreef Blossom86 het volgende:
gatver die kleren zitten ook gewoon overal te strak
Te veel zendtijd gekregenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat dit filmpje kwaad bloed heeft gezet. Aan de andere kant, de hele familie gaat sms'en.
Het is inderdaad niet om aan te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |