quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef Remco026 het volgende:
Wie er nog steeds geen DT hebben en dat zijn er VEEL, waaronder ik.
Ik zit nu bijna anderhalf jaar in dienst en er zijn mensen die zitten er nog iets langer dan mij die ook geen DT hebben. Ze zijn er bij ons ontzettend traag mee.
Maar ondertussen wel beginnen te zeiken als je geen DT kunt regelen voor prinsjesdag ofzo
Of vier met een "bolletje" ipv een square. (square is voor homo's)quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:26 schreef Rave_NL het volgende:
Het vaardigheidsembleem ‘parawing’ geeft aan dat de drager de militaire vaardigheid beheerst in het kunnen omgaan met een parachute én heeft voldaan aan de eisen die zijn gesteld aan het draagrecht van de parawing. De meest gedragen parawing is die welke behoort bij het brevet-B. Het wordt bijvoorbeeld verstrekt aan alle militairen die tenminste vijf static-line sprongen hebben gemaakt, wat voornamelijk plaatsvindt in het kader van de Grensverleggende Activiteiten (GVA).
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal bij de KLU, 5 andere cursisten uit mijn klas hebben hun DT pet nog niet, en ik kreeg vandaag een brief dat er een schijnbaar een Aoo DT pet voor me klaar ligt bij het kpu terwijl ik al een pet hebquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef Remco026 het volgende:
Ik zit nu bijna anderhalf jaar in dienst en er zijn mensen die zitten er nog iets langer dan mij die ook geen DT hebben. Ze zijn er bij ons ontzettend traag mee.
Maar ondertussen wel beginnen te zeiken als je geen DT kunt regelen voor prinsjesdag ofzo
Ik moet dus 8 mei in DT staan op bevrijdingsdag (europees) en op 13 mei word mij DT aangemetenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef Remco026 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik moet dus 8 mei in DT staan op bevrijdingsdag (europees) en op 13 mei word mij DT aangemeten
Dat wist ik nog nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:10 schreef Rave_NL het volgende:
Dagelijks Tenue, je nette pak, bij mariniers Barathea.
IK-418quote:Op zondag 25 april 2010 22:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen uit je kop schamen, danwel 1 van de 14642 handouts van de KL doornemen...
Ik had hem al voor dag 1... en tegenwoordig idd DAGELIJKS tenue...quote:Op zondag 25 april 2010 20:11 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik kreeg 'm meteen vanaf het begin. Moet 'm voor deze week trouwens weer uit het stof halen... Bah.
DT = Dagelijks Tenue, die voor de meesten godzijdank niet dagelijks bedoeld is.
van de vaste def-users is het ongeveer 50/50.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Laydina het volgende:
Hey!![]()
zitten hier eigenlijk alleen militairen?
Dank jequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
van de vaste def-users is het ongeveer 50/50.
Dus welkom!
En bdquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Laydina het volgende:
Hey!![]()
zitten hier eigenlijk alleen militairen?
nauwelijksquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dank jeJa anders zou ik mij als burger natuurlijk onder gesneeuwd gaan voelen
Ik dacht laat ik eens kijken wat/wie hier allemaal te vinden zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
nauwelijks
maar wat brengt jou hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |