Vet, succes!quote:Op maandag 19 april 2010 09:04 schreef cw2cu het volgende:
Straks voor het eerst met de cv90 het veld in.. woeii
dat was het ook, maar ik heb nu wel het gevoel dat de infanterist nu niet meer nodig is.. Hooguit voor het nazuiveren..quote:
De calorie bom.quote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kan het cake bakken uit een 24-uursrantsoen?
Hmmzz, ik wil de CV90 wel eens zien OVG'en, of in een echt bos vechten, en dan bedoel ik niet die heide in nederland waar overal bospaadjes zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef cw2cu het volgende:
[..]
dat was het ook, maar ik heb nu wel het gevoel dat de infanterist nu niet meer nodig is.. Hooguit voor het nazuiveren..![]()
Dat ding kan echt alles. Jammer dat we er zelf vrij weinig mee doen.
Mooi, weer een faalhaas minder, oprotten met die lompe klote lijers. Dat ze gebruiken prima, maar wie haalt het ooit in ze hoofd te denken dat ze dat binnen defensie mogen doen !quote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef Bouke-p het volgende:
Volgens mij heb ik een ander topic eens gepost dat de KMAR niet langs wou komen nadat ik naar t kader gestapt was omdat die flapdrol drugs gebruikte. Het duurt ff, maar een jaar later is de kneus weer gesnapt door iemand en dit keer wel met resultaat. Meneer is geschorst in afwachting van ontslag.
Ruimt weer mooi op
Netjes!quote:Op zondag 18 april 2010 23:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vandaag met de trein naar oirschot, in Best uitgestapt.
Maar moest een half uur wachten op de bus, toen ben ik maar gaan speedmarsen naar de kazerne
Was er 10 minuten voor de bus, die er vanaf mijn tartmoment 45 minuten over zou doen
precies, en nu staat ie op straat. 10 jaar sld1 geweest, geen opleidingen/diploma's en niks anders gedaan dan defensie. En dan heb je een vriendin en 3 kinderen...quote:Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mooi, weer een faalhaas minder, oprotten met die lompe klote lijers. Dat ze gebruiken prima, maar wie haalt het ooit in ze hoofd te denken dat ze dat binnen defensie mogen doen !
Hij verdient het met zo'n resumé, die kids verdienen beter maar hij, dat krijg je voor 10 jaar op je gat zitten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:01 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
precies, en nu staat ie op straat. 10 jaar sld1 geweest, geen opleidingen/diploma's en niks anders gedaan dan defensie. En dan heb je een vriendin en 3 kinderen...
En dat allemaal omdat ie zonnodig aan die troep moest....
Mja, wat Braamyo zegt.quote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef cw2cu het volgende:
[..]
dat was het ook, maar ik heb nu wel het gevoel dat de infanterist nu niet meer nodig is.. Hooguit voor het nazuiveren..![]()
Dat ding kan echt alles. Jammer dat we er zelf vrij weinig mee doen.
haha standaard! En dat accent hehequote:Op dinsdag 20 april 2010 23:50 schreef Erasmo het volgende:
Morgen pakdag en donderdag weg![]()
[..]
Hoe was de Limburgse koffie?
Heh. Toch blijf ik deze heel mooi vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef RonaldV het volgende:
Dit zie ik nou niet zo snel gebeuren in Nederland. Het lijkt er op dat ze medewerking hadden van het engelse MOD.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh. Toch blijf ik deze heel mooi vinden.
[ afbeelding ]
Gezien de hoek is een upskurt niet mogelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
En dan die Camera man langs onder filmen
Snap ik, maar het geeft toch net een extra dementie aan deze fotoquote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien de hoek is een upskurt niet mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |