Het is 7.5 meter... Daar heb je niet al teveel techniek voor nodig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat is gewoon dom.
De key zit hem in techniek.. klari
Eens.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Rave_NL het volgende:
Maar ik heb liever een lege borst dan een hele rits sportmedailles. Maar dat is misschien persoonlijk.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens zonder parachute uit een kast laten vallen hoor
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:42 schreef Esses het volgende:
[..]Dan bluf bluf bluf tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Er was eens....
beetje vent doet wat hij kan.. niet wat hij minimaal moet presterenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is 7.5 meter... Daar heb je niet al teveel techniek voor nodig.
Als je 7.5 meter KAN zonder techniek is het toch klaar?quote:Op zondag 11 april 2010 04:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
beetje vent doet wat hij kan.. niet wat hij minimaal moet presteren
zo wel, vind ik je een mongool
Strebertje indeed....zo'n typetje die z'n mannelijkheid meet aan wie de grootste lul heeft...en zeker iemand die alles op z'n max doet, en na de tijd niet inzetbaar isquote:Op zondag 11 april 2010 04:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
beetje vent doet wat hij kan.. niet wat hij minimaal moet presteren
zo wel, vind ik je een mongool
Ja.. lekker boeiend vrind? Ik ben een leuke voor jou, Oh damn.. ben jij dan de grote man met de hamer die me even het knakmomentje gaat bezorgen? Pfffrtquote:Op zondag 11 april 2010 09:46 schreef acheron538 het volgende:
[..]
Strebertje indeed....zo'n typetje die z'n mannelijkheid meet aan wie de grootste lul heeft...en zeker iemand die alles op z'n max doet, en na de tijd niet inzetbaar isGenoeg van de die gasten in m'n pel. gehad.
Hier liepen trouwens ook de meesten met hun MLV speld op, maar betekende niet dat ik dat ook deed. Sporten hoort er nou eenmaal bij, dus waarom ermee willen pochen?
Beetje jammer dat wanneer iemand een andere mening heeft over het sporten, jij hem gelijk bestempeld als een mongool. Jij zou een leuke voor mij zijn.
als het om een sporttestje gaat.. waarom niet? Of houd jij bij de CP bij 2400 meter op omdat je nog buksonderhoud moet doen na de sport en niet te vermoeid wilt zijn?quote:Op zondag 11 april 2010 08:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je 7.5 meter KAN zonder techniek is het toch klaar?
Maar ik begrijp uit jouw antwoord dat jij ook zo'n type bent die de speedmars in 16 minuten doet en vervolgens een half uur moet uitrusten? (lees niet inzetbaar)
Paresto menu... op zondag?!?!?quote:Op zondag 11 april 2010 13:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja.. lekker boeiend vrind? Ik ben een leuke voor jou, Oh damn.. ben jij dan de grote man met de hamer die me even het knakmomentje gaat bezorgen? Pfffrt.... Ik heb er al spijt van dat ik heb gemeld dat ik mijn MLV heb behaald, als ik had geweten dat het types als jou zou ontlokken meteen erop te duiken om even te melden dat ik hem maar beter niet moet gaan dragen want jij vind dat zo had ik mijn mond gehouden.
Dan mijn persoonlijkheid proberen te voorspellen op basis van het feit dat ik het heb gehad over MLV is helemaal een darwin award waard. Zeer volwassen van je. Ik zou zeggen, keer terug naar je peloton en ga daar alles even schoonvegen zodat het voldoet aan jou standaard rambo.
We gaan het maar weer hebben over het Paresto menu van morgenavond....
paresto menu van morgenavond zeg ik tochquote:
Wat voor mats heb je ingeslagen?quote:Op zondag 11 april 2010 14:48 schreef Pumatje het volgende:
ik zit morgen in Belgie, Heb al Mats gekocht....
wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 april 2010 17:41 schreef Esses het volgende:
Pff nog mensen die vanavond in een passantenkamer in assen slapen?
Sorry dude... woon er niet eens in de buurt!quote:Op zondag 11 april 2010 17:41 schreef Esses het volgende:
Pff nog mensen die vanavond in een passantenkamer in assen slapen?
Ik heb al eenmaal met dames in een passantenkamer gelegen, was best grappigquote:Op zondag 11 april 2010 18:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry dude... woon er niet eens in de buurt!
Nope ook dat niet.quote:Op zondag 11 april 2010 18:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb al eenmaal met dames in een passantenkamer gelegen, was best grappigMaar oke, als 't goed is slaap je er nog lang niet
ja heel ergquote:
LOL. Koop nog snel ff een kilo belegen kaas. Kaas uit het vuistje is ook lekker. Sinds julie in een tank zitten zal er zat opberg gelegenheid zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja heel erg
2 dozen snoep, 40 knawo's,20 habu's, 56 blikjes energy drink ( drink t zelf niet eens ), 1 cervelaat worst, 2 blikken erwtsoep...en 50 noodles soepjes..
die energy ivm wakkerblijven, we gaan vooral met tank nachtoptreden doen...
Jeuj.. das veel!quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja heel erg
2 dozen snoep, 40 knawo's,20 habu's, 56 blikjes energy drink ( drink t zelf niet eens ), 1 cervelaat worst, 2 blikken erwtsoep...en 50 noodles soepjes..
die energy ivm wakkerblijven, we gaan vooral met tank nachtoptreden doen...
Potten?quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
"Defensie pindakaas"...... bestaat dat nog? Waren potten van ik meen PDC oid's.
Men mag erover denken wat men wilt, droge meuk etc...........maar altijd heerlijk in het veld. Gewoon oplepelen en rechtstreeks eten.
Defensie pindakaas, welke militair is er niet groot mee geworden?
Friesche vlag?quote:Op maandag 12 april 2010 07:51 schreef AchJa het volgende:
Zo, spullen pakken en aftakken naar het noorden voor Frisian flag.
Vaardigheidskeutel? wat dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
Hup, en weer een plakkert op m'n pak erbij..
H, brevet A.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
H, brevet A.
Leuk voor de heb en op het uniform. NU wel je sprongen bijhouden, anders verlies je je brevet
Dat heb je dan netjes geregeldquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat ik nou net bij een eenheid zitten waardoor het van een hebbedingetje veranderd naar een operationeel vereiste kwaliteit..
dus binnenkort weer
ik dacht dat het rode erekoord alleen werd uitgereikt als je iemands keven red?quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:47 schreef cw2cu het volgende:
Ook mocht de opc een rood erekoord in ontvangst nemen voor die dag dat hij het peleton goed heeft geholpen door de zware tijd 2 jaar geleden.
Rood ere koord word uitgereikt aan mensen die 'bijzondere' dienstverlening uitvoeren bij een ongebruikelijke situatie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik dacht dat het rode erekoord alleen werd uitgereikt als je iemands keven red?
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 18 april 2010 10:07 schreef Braamyo het volgende:
yup, niks aan te doen helaas
Overigens wel blij dat de derde inzittende het wel gehaald heeft, maar vraag me af hoe leuk het voor hem is wetende dat de twee man die naast hem zaten wel dood zijn gegaan. Denk dat je daar mentaal ook best kapot aan kunt gaan.
![]()
Vandaag met de trein naar oirschot, in Best uitgestapt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef Maitje het volgende:![]()
Vanochend 20km gelopen en de brandende zon..
Opzich wel lekker, maar nu ben ik aan de rechterkant he-le-maal verbrand.... Echt, ziet er niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |