Dat is exact wat ik wil jaquote:
Lekker niet doen dan. Bak lasange in de oven schuivenquote:
Iets met straf vanwege te lage cijfers.quote:
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker niet doen dan. Bak lasange in de oven schuiven
pics or in did not happenquote:
Okequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iets met straf vanwege te lage cijfers.
Oke ik zal een foto makenquote:
Zeker proberen. Echt beter als een gewoon broodje donerquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.
Ooit wil ik een kapsalon proberen maar ik ben bang dat ik het misschien niet lekker vind. Het lijkt mij wel veel in ieder geval.
Die sla die er in gaat staat mij een beetje tegen want dan word die sla warmquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker proberen. Echt beter als een gewoon broodje doner
Hmm geen last van gehad maar die zal best een beetje warm worden ja. En anders maakt de friet erbij het meer dan goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die sla die er in gaat staat mij een beetje tegen want dan word die sla warm
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en streepjes t-shirts
inderdaadquote:
Valt mee hoor. Het is eigenlijk een shoarma speciaal maar dan in 1 bak gepropt met kaas eroverquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.
Ooit wil ik een kapsalon proberen maar ik ben bang dat ik het misschien niet lekker vind. Het lijkt mij wel veel in ieder geval.
word de patat niet slap?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hmm geen last van gehad maar die zal best een beetje warm worden ja. En anders maakt de friet erbij het meer dan goed
Natuurlijk welquote:
hihih nou ja ik ga toch proberen hihi.quote:
Wat doe jij op mijn youtubedingustquote:
ah okquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij op mijn youtubedingust![]()
Het verhaal erachter is vrij simpel. Mn familie zat op dat moment te genieten van een overheerlijk zonnetje in Sliedrecht en ik regende weg in Emmen. Dat wilden ze niet geloven en dus ging ik het ze laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Dat is een oude account van mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef murp het volgende:
[..]
ah ok
en wie is dit?
http://forum.fok.nl/user/history/64280
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:30 schreef minkuukel het volgende:
Kuukeloris gaat weekend vieren
Tot volgende week![]()
Veel plezier kuukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wist je dat nog niet dan? Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?quote:
Nee die staan in V S&G.quote:
x2. Ach nog een uurtje en dan is het weekendquote:
ja dat is zo waarom lijkt het laaste uur wat je op het werk doorbrengt langer te duren dan het hele weekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
x2. Ach nog een uurtje en dan is het weekend
hahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is zo waarom lijkt het laaste uur wat je op het werk doorbrengt langer te duren dan het hele weekend
inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha
Waarschijnlijk omdat je je weekend zo vol plant met leuke dingen dat je amper tijd hebt om er van te genieten.
Maar wel een weekend vol leuke dingenquote:
Naar een verjaardag lekker barbequen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar wel een weekend vol leuke dingen![]()
![]()
Vertel eens...wat ga je doen?
dan ga je lekker lui zijn is ook leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen weekend vol leuke dingen gepland
Dus veel tijd om van je rust te genietenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen weekend vol leuke dingen gepland
Aah klinkt goed. Begint wel weer een beetje barbecue weer te worden ja. Ook zin om te gaan doen. Als het zondag mooi weer is organiseer ik misschien ook wel een barbecuequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Naar een verjaardag lekker barbequen.
Zondag weet ik nog niet
Kan dat ook allemaal gewoon op de barbecue ja?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef Panda72 het volgende:
Een frikandel op de bbq iis heul niet verkeerd.
Als je bitterballen hebt kun je die er misschien ook bij leggen, of kaassoufflees of bamischijven
allles kan op de bbq.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan dat ook allemaal gewoon op de barbecue ja?
Ja, dat het dingen DIE moet zijnquote:
haha gezellig. Kun je mooi meekijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
Het kind van mijn baas zit Buurman en Buurman te kijken om mijn 2e scherm
Nee, op het andere bureau gezet. Geen last van die kleine manquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha gezellig. Kun je mooi meekijken
Ik had het wel geweten. Mooi meekijken. Buurman en buurman is lachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, op het andere bureau gezet. Geen last van die kleine man
Nou ze zijn inderdaad prachtig gewordenquote:
Ik heb meer te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten. Mooi meekijken. Buurman en buurman is lachen
FOK!kenquote:
Hihihi...vooral die ene!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ze zijn inderdaad prachtig geworden
Je nieuwe profielfoto bedoel je?quote:
Die is net weer naar boven gevluchtquote:
Beer net nieuw of is het een oude bekende?quote:
Haha, ik bedoelde meer het blech-gevoelquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is net weer naar boven gevlucht![]()
Zat 5 tellen beneden en toen zei ik iets wat er niet zo heel vriendelijk uitkwamdus die is weer weg
Beer was al eventjes (zie gehavende neus) maar beer is herontdekt sinds 2 dagenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beer net nieuw of is het een oude bekende?
Ja dat zeg ik. Dat is weer naar boven gevluchtquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde meer het blech-gevoel
Ghehe leuk is dat wel als ze tijden niet met iets spelen en dan opeens dat ding weer herontdekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beer was al eventjes (zie gehavende neus) maar beer is herontdekt sinds 2 dagen
Harde werkerquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe leuk is dat wel als ze tijden niet met iets spelen en dan opeens dat ding weer herontdekken![]()
[..]
Harde werker
Het is hopeloos he?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Dat is weer naar boven gevlucht
Nee hoor. Ben hem gewoon even spuugzat.quote:
Fijne man die murpquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo, van Murp moeten we hier discussieren over de plasproblemen van Esmerallda17. Bedank hem maar.
Waar kan ik me inlezen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:35 schreef Graseter het volgende:
Ok, hoe zit het nou met die plasproblemen van esmeralda?
Volgens mij is het omdat ze een man is geweest!
Vanochtend was je nog lief , nu niet meerquote:
Welk plasprobleemquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:35 schreef Graseter het volgende:
Ok, hoe zit het nou met die plasproblemen van esmeralda?
Volgens mij is het omdat ze een man is geweest!
Nu ben ik wel weer liefquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Vanochtend was je nog lief , nu niet meer
[..]
Welk plasprobleem
nieuw bloedquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:36 schreef murp het volgende:
[..]
hé, nieuw bloed.. verwelkomen die handel
Niet! Pas als je het langs het level "mysterie van de plasproblemen" bent gekomen mag je verder!quote:
Ik bedoelde ook hopeloos en ce moment, mon chouquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben hem gewoon even spuugzat.
Ik dacht dat je echt een probleem had dus ik wou helpenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Niet je doet mee met dat kinderachtige spelletje
Neequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt een probleem had dus ik wou helpen![]()
Daar moet je minimaal level 60 voor zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet! Pas als je het langs het level "mysterie van de plasproblemen" bent gekomen mag je verder!
met die kutbagger ben je snel weg ok?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Graseter het volgende:
Kan iemand mij hier Radio538 stream geven?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:36 schreef murp het volgende:
[..]
hé, nieuw bloed.. verwelkomen die handel
http://www.nederland.fm/quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Graseter het volgende:
Kan iemand mij hier Radio538 stream geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |