Kan dat ook allemaal gewoon op de barbecue ja?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef Panda72 het volgende:
Een frikandel op de bbq iis heul niet verkeerd.
Als je bitterballen hebt kun je die er misschien ook bij leggen, of kaassoufflees of bamischijven
allles kan op de bbq.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan dat ook allemaal gewoon op de barbecue ja?
Ja, dat het dingen DIE moet zijnquote:
haha gezellig. Kun je mooi meekijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
Het kind van mijn baas zit Buurman en Buurman te kijken om mijn 2e scherm
Nee, op het andere bureau gezet. Geen last van die kleine manquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha gezellig. Kun je mooi meekijken
Ik had het wel geweten. Mooi meekijken. Buurman en buurman is lachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, op het andere bureau gezet. Geen last van die kleine man
Nou ze zijn inderdaad prachtig gewordenquote:
Ik heb meer te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten. Mooi meekijken. Buurman en buurman is lachen
FOK!kenquote:
Hihihi...vooral die ene!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ze zijn inderdaad prachtig geworden
Je nieuwe profielfoto bedoel je?quote:
Die is net weer naar boven gevluchtquote:
Beer net nieuw of is het een oude bekende?quote:
Haha, ik bedoelde meer het blech-gevoelquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is net weer naar boven gevlucht![]()
Zat 5 tellen beneden en toen zei ik iets wat er niet zo heel vriendelijk uitkwamdus die is weer weg
Beer was al eventjes (zie gehavende neus) maar beer is herontdekt sinds 2 dagenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beer net nieuw of is het een oude bekende?
Ja dat zeg ik. Dat is weer naar boven gevluchtquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde meer het blech-gevoel
Ghehe leuk is dat wel als ze tijden niet met iets spelen en dan opeens dat ding weer herontdekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beer was al eventjes (zie gehavende neus) maar beer is herontdekt sinds 2 dagen
Harde werkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |