Dat is exact wat ik wil jaquote:
Lekker niet doen dan. Bak lasange in de oven schuivenquote:
Iets met straf vanwege te lage cijfers.quote:
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker niet doen dan. Bak lasange in de oven schuiven
pics or in did not happenquote:
Okequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iets met straf vanwege te lage cijfers.
Oke ik zal een foto makenquote:
Zeker proberen. Echt beter als een gewoon broodje donerquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.
Ooit wil ik een kapsalon proberen maar ik ben bang dat ik het misschien niet lekker vind. Het lijkt mij wel veel in ieder geval.
Die sla die er in gaat staat mij een beetje tegen want dan word die sla warmquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker proberen. Echt beter als een gewoon broodje doner
Hmm geen last van gehad maar die zal best een beetje warm worden ja. En anders maakt de friet erbij het meer dan goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die sla die er in gaat staat mij een beetje tegen want dan word die sla warm
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en streepjes t-shirts
inderdaadquote:
Valt mee hoor. Het is eigenlijk een shoarma speciaal maar dan in 1 bak gepropt met kaas eroverquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.
Ooit wil ik een kapsalon proberen maar ik ben bang dat ik het misschien niet lekker vind. Het lijkt mij wel veel in ieder geval.
word de patat niet slap?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hmm geen last van gehad maar die zal best een beetje warm worden ja. En anders maakt de friet erbij het meer dan goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |