quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
http://www.ncrv.nl/ncrvge(...)roorzaakt-burenruzie
Ik heb em even voor je opgezochtMoet je echt kijken
![]()
Ken dat nieuwe programma nog niet maar klinkt wel leuk eigenlijk ja.
Ik ben hem nu aan het kijken, ty!quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga denk ik zo een spongebob tosti maken
Spongebob, ik mis hemquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij jou ookquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:54 schreef Saaaaab het volgende:
"Ik sla je kop van je romp"
"Hoho, we houden hier wel allemaal onze hoofden op onze rompen"
Jaaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:54 schreef Saaaaab het volgende:
Ik wil hem terug.quote:
Jij moet ook eens een spongebobtosti komen etenquote:
En toen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, nu ik dat gesprekje van Saaaaab en Engine lees, moet ik gelijk weer aan mijn broertje denken. Die is naar die show van Jiskefet geweest
Ging hij vanmorgen allemaal van die stukjes doen. Bij de tandartsquote:
Daar zit toch kaas op?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil hem terug.
[..]
Jij moet ook eens een spongebobtosti komen eten
Oh ja, dat is waar ook, jij bent geen echte Nederlanderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Lekker broodje kebab.quote:
Wat is datquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
hihihiquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:54 schreef Saaaaab het volgende:
Weet jij niet wat een spongbobtosti is. Onder welke steen heb jij gelegenquote:
Tosti in een spongebob tostiijzer.quote:
Mn huwelijkskado wat doe jequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil hem terug.
[..]
Jij moet ook eens een spongebobtosti komen eten
Ja. Of eindelijk mijn huwelijksnachtquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn huwelijkskado wat doe je![]()
Wil je hem echt terug?
jou UI ook nietquote:
Nee, op een gewone staat geen spongebob.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
Wat is er zo speciaal een een spongebob tosti? Is toch gewoon hetzelfde als een gewone tosti?![]()
Ez, die Jiskefet show is een aanrader dus?
Nou moet ik vanavond vishengelman ook weer kijkenquote:
Een spongebob tosti is zo veel smaakvoller en lekkerder en en SPONGEBOB!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
Wat is er zo speciaal een een spongebob tosti? Is toch gewoon hetzelfde als een gewone tosti?![]()
Ez, die Jiskefet show is een aanrader dus?
Ik welquote:
Doe het nu meteen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou moet ik vanavond vishengelman ook weer kijkenMaar leuke aflevering toch?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker broodje kebab.
Veul lekkerder dan de Mac.
Ik heb vanmiddag geluncht met een satekroket. Eigenlijk wilde ik geen kroket maar mijn collega nam de een na laatste kroket en daarom heb ik de laatste maar genomen, anders voelt de laatste kroket zich eenzaam zo daar helemaal alleen op de schaal en krijgt de kroket misschien een minderwaardigheidscomplex
Nee ik zit op stage en heb eigenlijk al weer veel te lang niks gedaanquote:
En die satekroket dan? Die had dus geen kroket meer te kiezen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker broodje kebab.
Veul lekkerder dan de Mac.
Ik heb vanmiddag geluncht met een satekroket. Eigenlijk wilde ik geen kroket maar mijn collega nam de een na laatste kroket en daarom heb ik de laatste maar genomen, anders voelt de laatste kroket zich eenzaam zo daar helemaal alleen op de schaal en krijgt de kroket misschien een minderwaardigheidscomplex
Daar is stage toch voor?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik zit op stage en heb eigenlijk al weer veel te lang niks gedaan
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En die satekroket dan? Die had dus geen kroket meer te kiezen?
truequote:
Zware week gehad?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wil je niet zo'n moelilijke vragen stellen
nee hoor.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Of eindelijk mijn huwelijksnacht
Net wie eerder in de buurt isquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Kom je hem halen of moet ik spongebob naar purm brengen
Ik ben over 2 maanden in Amsterdamquote:
Ik weet niet wanneer ik bij Emmen in de buurt benquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben over 2 maanden in Amsterdam
Your musical compatibility with Psalms13 is Very Lowquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Your musical compatibility with Psalms13 is Low
Cannibal Corpsequote:
Nee dat is ook voor mij net een beetje tequote:
Anal Cuntquote:
Oh, dan Ten Masked Menquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is ook voor mij net een beetje te
OEH! Dat moet ik weer eens gaan luisterenquote:
Ja lachen man. Webcam en livestreampje opzettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang dat als ik nu muziek op ga zetten dat ik dan alleen maar olie op het vuur gooi
ik luister de laatste tijd veel van dit spul:quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
OEH! Dat moet ik weer eens gaan luisteren
Ja heel FOK! getuige van onze ruziequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja lachen man. Webcam en livestreampje opzetten
Bevind ie zich nog in huis dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heel FOK! getuige van onze ruzie![]()
Mocht er goedmaakseks komen dan gaat de livestream wel uit hoor
Hij zit bovenquote:
Zonde. Ik denk dat je er goed mee zou scorenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heel FOK! getuige van onze ruzie![]()
Mocht er goedmaakseks komen dan gaat de livestream wel uit hoor
Dan kun je ook wel een muziekje op zettenquote:
Met wat? Goedmaakseksfilmpje? Nah mn foto's waren ook geen succes dus zal een filmpje het niet veel beter makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonde. Ik denk dat je er goed mee zou scoren
Eigenlijk wel he. Zal ik dat dan maar eens gaan doen danquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel een muziekje op zetten
Foto's?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met wat? Goedmaakseks? Nah mn foto's waren ook geen succes dus zal een filmpje het niet veel beter maken
Zoek zequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Foto's?Waar? Hoe kan ik dat gemist hebben
presentquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Zal ik dat dan maar eens gaan doen dan![]()
Ga ik ook meteen een peukie roken, wie gaat er mee?
Ik dacht al, tvp, toen had ik er net 1 gedraaitquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Zal ik dat dan maar eens gaan doen dan![]()
Ga ik ook meteen een peukie roken, wie gaat er mee?
waarom zoeken als jij ze kan sturen?quote:
ja huppel waarom zoeken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
waarom zoeken als jij ze kan sturen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
waarom zoeken als jij ze kan sturen?
luie dondersquote:
Dat wist ik alquote:
In mijn ooghoek ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn ooghoek zag dit er als iets heel anders uit.
Het leek op een nieuw paar sokkenquote:
Het lijkt wel een raketijsjequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn ooghoek zag dit er als iets heel anders uit.
Nee joh als een deegrollerquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het leek op een nieuw paar sokkenZo nog helemaal opgerold enzo. Met een plastic band eromheen.
Zal ik je helpen met je krantenwijk?quote:
ik vind het meer op zio'n ijsje lijken wat je omhoog moet duwenquote:
je bent populairquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
leeg ik mn inbox, heb ik alweer 2/3 nieuwe PMs
Dat is exact wat ik wil jaquote:
Lekker niet doen dan. Bak lasange in de oven schuivenquote:
Iets met straf vanwege te lage cijfers.quote:
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker niet doen dan. Bak lasange in de oven schuiven
pics or in did not happenquote:
Okequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iets met straf vanwege te lage cijfers.
Oke ik zal een foto makenquote:
Zeker proberen. Echt beter als een gewoon broodje donerquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.
Ooit wil ik een kapsalon proberen maar ik ben bang dat ik het misschien niet lekker vind. Het lijkt mij wel veel in ieder geval.
Die sla die er in gaat staat mij een beetje tegen want dan word die sla warmquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker proberen. Echt beter als een gewoon broodje doner
Hmm geen last van gehad maar die zal best een beetje warm worden ja. En anders maakt de friet erbij het meer dan goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die sla die er in gaat staat mij een beetje tegen want dan word die sla warm
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en streepjes t-shirts
inderdaadquote:
Valt mee hoor. Het is eigenlijk een shoarma speciaal maar dan in 1 bak gepropt met kaas eroverquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een turkse pizza ga halen.
Ooit wil ik een kapsalon proberen maar ik ben bang dat ik het misschien niet lekker vind. Het lijkt mij wel veel in ieder geval.
word de patat niet slap?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hmm geen last van gehad maar die zal best een beetje warm worden ja. En anders maakt de friet erbij het meer dan goed
Natuurlijk welquote:
hihih nou ja ik ga toch proberen hihi.quote:
Wat doe jij op mijn youtubedingustquote:
ah okquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij op mijn youtubedingust![]()
Het verhaal erachter is vrij simpel. Mn familie zat op dat moment te genieten van een overheerlijk zonnetje in Sliedrecht en ik regende weg in Emmen. Dat wilden ze niet geloven en dus ging ik het ze laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Dat is een oude account van mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef murp het volgende:
[..]
ah ok
en wie is dit?
http://forum.fok.nl/user/history/64280
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:30 schreef minkuukel het volgende:
Kuukeloris gaat weekend vieren
Tot volgende week![]()
Veel plezier kuukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wist je dat nog niet dan? Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?quote:
Nee die staan in V S&G.quote:
x2. Ach nog een uurtje en dan is het weekendquote:
ja dat is zo waarom lijkt het laaste uur wat je op het werk doorbrengt langer te duren dan het hele weekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
x2. Ach nog een uurtje en dan is het weekend
hahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is zo waarom lijkt het laaste uur wat je op het werk doorbrengt langer te duren dan het hele weekend
inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha
Waarschijnlijk omdat je je weekend zo vol plant met leuke dingen dat je amper tijd hebt om er van te genieten.
Maar wel een weekend vol leuke dingenquote:
Naar een verjaardag lekker barbequen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar wel een weekend vol leuke dingen![]()
![]()
Vertel eens...wat ga je doen?
dan ga je lekker lui zijn is ook leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen weekend vol leuke dingen gepland
Dus veel tijd om van je rust te genietenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen weekend vol leuke dingen gepland
Aah klinkt goed. Begint wel weer een beetje barbecue weer te worden ja. Ook zin om te gaan doen. Als het zondag mooi weer is organiseer ik misschien ook wel een barbecuequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Naar een verjaardag lekker barbequen.
Zondag weet ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |