Ik weet niet wanneer ik bij Emmen in de buurt benquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben over 2 maanden in Amsterdam
Your musical compatibility with Psalms13 is Very Lowquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Your musical compatibility with Psalms13 is Low
Cannibal Corpsequote:
Nee dat is ook voor mij net een beetje tequote:
Anal Cuntquote:
Oh, dan Ten Masked Menquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is ook voor mij net een beetje te
OEH! Dat moet ik weer eens gaan luisterenquote:
Ja lachen man. Webcam en livestreampje opzettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang dat als ik nu muziek op ga zetten dat ik dan alleen maar olie op het vuur gooi
ik luister de laatste tijd veel van dit spul:quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
OEH! Dat moet ik weer eens gaan luisteren
Ja heel FOK! getuige van onze ruziequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja lachen man. Webcam en livestreampje opzetten
Bevind ie zich nog in huis dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heel FOK! getuige van onze ruzie![]()
Mocht er goedmaakseks komen dan gaat de livestream wel uit hoor
Hij zit bovenquote:
Zonde. Ik denk dat je er goed mee zou scorenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heel FOK! getuige van onze ruzie![]()
Mocht er goedmaakseks komen dan gaat de livestream wel uit hoor
Dan kun je ook wel een muziekje op zettenquote:
Met wat? Goedmaakseksfilmpje? Nah mn foto's waren ook geen succes dus zal een filmpje het niet veel beter makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonde. Ik denk dat je er goed mee zou scoren
Eigenlijk wel he. Zal ik dat dan maar eens gaan doen danquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan kun je ook wel een muziekje op zetten
Foto's?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met wat? Goedmaakseks? Nah mn foto's waren ook geen succes dus zal een filmpje het niet veel beter maken
Zoek zequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Foto's?Waar? Hoe kan ik dat gemist hebben
presentquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Zal ik dat dan maar eens gaan doen dan![]()
Ga ik ook meteen een peukie roken, wie gaat er mee?
Ik dacht al, tvp, toen had ik er net 1 gedraaitquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Zal ik dat dan maar eens gaan doen dan![]()
Ga ik ook meteen een peukie roken, wie gaat er mee?
waarom zoeken als jij ze kan sturen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |