Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe leuk is dat wel als ze tijden niet met iets spelen en dan opeens dat ding weer herontdekken![]()
[..]
Harde werker
Het is hopeloos he?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Dat is weer naar boven gevlucht
Nee hoor. Ben hem gewoon even spuugzat.quote:
Fijne man die murpquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo, van Murp moeten we hier discussieren over de plasproblemen van Esmerallda17. Bedank hem maar.
Waar kan ik me inlezen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:35 schreef Graseter het volgende:
Ok, hoe zit het nou met die plasproblemen van esmeralda?
Volgens mij is het omdat ze een man is geweest!
Vanochtend was je nog lief , nu niet meerquote:
Welk plasprobleemquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:35 schreef Graseter het volgende:
Ok, hoe zit het nou met die plasproblemen van esmeralda?
Volgens mij is het omdat ze een man is geweest!
Nu ben ik wel weer liefquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Vanochtend was je nog lief , nu niet meer
[..]
Welk plasprobleem
nieuw bloedquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:36 schreef murp het volgende:
[..]
hé, nieuw bloed.. verwelkomen die handel
Niet! Pas als je het langs het level "mysterie van de plasproblemen" bent gekomen mag je verder!quote:
Ik bedoelde ook hopeloos en ce moment, mon chouquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben hem gewoon even spuugzat.
Ik dacht dat je echt een probleem had dus ik wou helpenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Niet je doet mee met dat kinderachtige spelletje
Neequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt een probleem had dus ik wou helpen![]()
Daar moet je minimaal level 60 voor zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet! Pas als je het langs het level "mysterie van de plasproblemen" bent gekomen mag je verder!
met die kutbagger ben je snel weg ok?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Graseter het volgende:
Kan iemand mij hier Radio538 stream geven?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:36 schreef murp het volgende:
[..]
hé, nieuw bloed.. verwelkomen die handel
http://www.nederland.fm/quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Graseter het volgende:
Kan iemand mij hier Radio538 stream geven?
Ik verwelkom nieuw bloed tochquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef murp het volgende:
[..]
nou, dan kan de SC ook weer dicht.. Dit was 1 van de voorwaarden
Ze had wel eenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef murp het volgende:
[..]
Heel goed Murp. Vecht voor onze rechten, strijd tegen de gevestigde orde!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef murp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |