quote:Wij hebben nog een keer naast hem op Pinkpop naar Morrissey staan kijken en hebben nog even met hem gekletst. Hij is van het podium af erg verlegen.
Zoiets had ik in een interview al gelezen. Maar ik zag hem toevallig van de week bij DWDD en het is ook gewoon heel duidelijk te zien in zijn doen en latenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben nog een keer naast hem op Pinkpop naar Morrissey staan kijken en hebben nog even met hem gekletst. Hij is van het podium af erg verlegen.
Hier verder:
AKQ SC #833 Bijna tijd voor de "nachtploeg"...
Fleet Foxesquote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben die uitzending helaas gemist maandag... nog even terugkijken.
Fleet Foxes?
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
*meldt
Het is er ook enorm gezelligquote:Op donderdag 8 april 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dat festival ziet er wel leuk uit.
Veel plezier daar alvast...
Ik ga richting bed, stort zowat in...![]()
![]()
![]()
het staat. dat is voldoendequote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe staat het leven in de uuuu esss of aaaah?
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het staat. dat is voldoendeen in de lage landen?
saaaiquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En de lage landen begint het eindelijk lente te worden. En dat mag ook wel eens
Verder weinig nieuws en geen roddels
Daar gaat verandering in komenquote:
Ik zal eens kijken of we het in onze lijst hebben...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fleet Foxes
Even CD-tje downloaden als ik jou was
Ja dat had ik gelezenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar gaat verandering in komen
Ohja, ik ben door de voorrondes van 1 Tegen 100 (die show waar Tim nu kandidaat is)
Ik vond dit al ernstig genoegquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet...
Maar heb je ook zijn andere pseudoniemen al ontdekt?
Fat Boy Slim = Norman Cook (klik...)quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond dit al ernstig genoegMaar vertel, ben wel benieuwd
Nou dan...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Oh maar dat had ik gisteren al gevonden toen ik Fatboy Slim googelde
Alvast veel (drink)plezierquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
weer eens wat anders dan met de crashtender naar n feestje
Morgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wanneer vertrek jij Cobra?
Hij moet nog even inkomen na jarenlang verwaardloosd te zijnquote:
Deze of deze zijn dan ook beter van nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
http://www.dokimos.org/ajff/
Waarschuwing vooraf: Ga niet naar de site als je enige vorm van epileptische aanvallen hebt. I'm not kidding! Het ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
en het beweegt
Alleen als ik de lokale richting en sterkte van de wind weet. En de ontsnapte hoeveelheid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien kan C4 ons even bijpraten over de effecten van deze wolk
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze of deze zijn dan ook beter van niet
Ik ben dinsdag weer terug.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe lang ga je nou naar A?
dat is wel kort. Of lang genoeg?quote:
Mag van mij wel wat langer.quote:
Het ging om salpeterzuur. Ontleedt dat vanzelf?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
Gezien de kleur van de wolk gaat het om Stikstof Dioxide (NO2) en is flink schadelijk voor de gezondheid.
Als de wolk idd niet de grond raakt en oplost heeft alleen de ozonlaag er last van. Mocht zo'n wolk een regenbui tegenkomen dan valt er de "ouderwetse" zure regen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag van mij wel wat langer.Nu zijn het 2 reisdagen en 2 dagen in A.
Door een lek in een salpeterzuurfabriek van DSM in Geleen is vrijdagochtend een onbekende hoeveelheid stikstofoxide ontsnapt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ging om salpeterzuur. Ontleedt dat vanzelf?
Ja dat staat er, maar dat was mijn vraag nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door een lek in een salpeterzuurfabriek van DSM in Geleen is vrijdagochtend een onbekende hoeveelheid stikstofoxide ontsnapt.
Ok, mocht het gaan om Salpeterzuur ipv een NOx; Salpeterzuur is een vloeistof welk bij een lek schedelijke gassen afgeeft in de directe omgeving. Bij een brand kunnen er wel schadelijke stoffen in de vorm van een wolk vrij komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat staat er, maar dat was mijn vraag niet
Het gebeurt wel vaker dat informatie niet klopt
Ja en zolang niemand ergens last van heeft gaan ze geen slapende honden wakker makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik "snap" wel waarom men zegt dat er geen gevaar was. (De uitleg van de DSM woordvoerder klopt ook) De regionale brandweer is namelijk pas een half uur na het ontsnappen van de wolk ingelicht. Te laat om de wolk met een waterscherm neer te slaan.
Het rare is dat er, volgens de alarmeringen van afgelopen ochtend niet eens meetploegen zijn uitgezonden. Ze hebben dus maar aangenomen dat de wolk op geen enkele plek, door veranderende weersomstandigheden, omlaag zou komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en zolang niemand ergens last van heeft gaan ze geen slapende honden wakker maken
Er is vorige week nog een levensteken aangetroffen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die wolk moet dan een half jaar eerder ontsnapt zijn
De stofwolk die jij achterlaat bij het naar huis rennen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
Het is 1300 uur. Bijna tijd voor Operatie Stofwolk.
Ik zal Meldkamer Rijnmond vast bellen voor een afkondiging van alarm fase 3.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga vanmiddag weer even mijn currysoepding maken...dus als je morgen een gasalarm krijgt, dan weet je waar dat aan ligt
Ik niet alleen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De stofwolk die jij achterlaat bij het naar huis rennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |