quote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef genakt het volgende:
moet je niet op fok zijn als je een wijf wilt wat er nog een beetje uitziet
Denk dat er genoeg leuke meiden op Fok zitten, maar gezien je fobo snap ik wel waarom jij er niet mee in contact komtquote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef genakt het volgende:
wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg leuke meiden op Fok zitten, maar gezien je fobo snap ik wel waarom jij er niet mee in contact komt
quote:Relatie: yep
Ik lees nergens dat ze er goed uit moet zien, ze moet alleen serieus een relatie willen en met hem op stap willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef IceBeach het volgende:
Als TS zijn emailadres op meerdere fora rondstrooit, krijgt hij vast genoeg aanbiedingen van goeduitziende russische dames.
Oh dat verklaart een hoop. Je hebt je spreekwoordelijke roze bril op en dan steekt natuurlijk elk meisje af bij je vriendin. Ik snap het.quote:
Nou Sherlock, ik geloof dat ik je even uit je droom moet helpen, maar dit is GEEN datingsite, tenzij je het goed speelt, maar dat is niet door het openen van een topic hier. Maar blijkbaar ben je al heel gelukkig met wat inhoudsloze reacties, dus jij zoekt blijkbaar gewoon iemand die jouw leven komt opvullen en je verlost van eenzaamheid?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef vit_richter het volgende:
Ik ben verrast door het aantal reacties!
op alle andere fora ( goed werk sherlocks) heb ik nog geen reacties ontvangen.
Ook niet van Russinnen trouwens.
Ik meende alles in mijn eerste post.
Ik weet niet meer wie er voorgesteld heeft te "neuqqcken" ofzo, maar het antwoord is nee.
Heb een positief karakter en ben erg sociaal.
Voeg me gewoon toe op messenger als je serieus bent.
Vit
nou ik kijk toch ookquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oh dat verklaart een hoop. Je hebt je spreekwoordelijke roze bril op en dan steekt natuurlijk elk meisje af bij je vriendin. Ik snap het.
Als dit geen date oplevert.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef vit_richter het volgende:
Ben opgegroeid in een diep orthodox katholieke omgeving die zelfs menig Amerikaan angstig perfect over zou komen. Ben enorm preuts en niets gewend. Ik voel me tot nu toe nergens slecht bij maar mijn geest is wel helemaal nummed geraakt ofzo.. trekt wel bij denk ik.
Quequote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef genakt het volgende:
[..]
nou ik kijk toch ookdat doet elke man
maar betekent toch niet dat ik elk wijf wat er maar beetje lekker uitziet moet gewoon lopen lullen op internet nog wel
Nou, respect voor je eerlijkheid, dat is iig een goede eigenschapquote:Op donderdag 8 april 2010 23:08 schreef vit_richter het volgende:
@heksehiel:
Je hebt gelijk, dit is geen datingsite.
Dat wist ik al toen ik dit topic startte.
Ik hoop gewoon dat ik ermee wegkom...![]()
Ben niet eenzaam hoor, heb uitgebreid sociaal leven.
Maar die verkeren grotendeels in de wereld beschreven in een oudere post
gewoon keertje avondje uitgaan johquote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef vit_richter het volgende:
Merci!
Echter heb ik op moment van schrijven niet echt de indruk dat ik op fok forum een date ga vinden...
Oh well, gezellig is het hier zonder meer en als mensen goede ideeen hebben of zelfs opbouwende kritiek dan is dat welkom en zal het ter harte genomen worden
Heel sociaal om op Fok! een chick te gaan zoeken. Good luck my dear friend.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef vit_richter het volgende:
Ik ben verrast door het aantal reacties!
op alle andere fora ( goed werk sherlocks) heb ik nog geen reacties ontvangen.
Ook niet van Russinnen trouwens.
Ik meende alles in mijn eerste post.
Ik weet niet meer wie er voorgesteld heeft te "neuqqcken" ofzo, maar het antwoord is nee.
Heb een positief karakter en ben erg sociaal.
Voeg me gewoon toe op messenger als je serieus bent.
Vit
Precies, ga de wereld in. Kom uit die kelder en stap in de zonquote:Op donderdag 8 april 2010 23:18 schreef genakt het volgende:
[..]
gewoon keertje avondje uitgaan joh
eerste beste meisje wat je leuk vind stap je op af en begint een gesprek. Je komt er vanzelf wel achter of ze wil of niet.Op naar de volgendezijn genoeg vrouwen op de wereld
Over je geloof ga ik niks zeggen, maar ik denk er het mijne over.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:25 schreef vit_richter het volgende:
Het is 100% waar dat uitgaan de meest kansrijke optie is.
Speeddaten doe ik regelmatig vanwege de efficiëntie. Nog nooit een match gehad trouwens![]()
Als ik uitga dan durf ik best mensen aan te spreken, ook vrouwen.
Probleem is echter dat ze vaak alcohol gedronken hebben (ik drink niet) en niet helemaal zichzelf zijn. Dan hebben we ook nog het moeilijk kunnen schatten van leeftijd.
Kan iemand me vertellen hoe ik een vrouw aanspreek in een kroeg op zo'n manier dat ze niet denkt: "Wat je nu ook uitkraamt, je wil neuken en ik bepaal wel even anders".
Ik voel me al stukken beter door te gaan sporten en gezonder dieet aan te houden.
Tot nu toe werkt de lifestyle change goed. Alleen het verrotte is dat ik ben gebrainwashed met hoe slecht seks is, hoe slecht meerdere relaties in een leven zijn, hoe heilig en sacred monogamiteit is... ik geloof dat echt. Maar het lijkt gewoon alsof anderen zonder die extremistische christenachtergrond net zo ver komen in het leven maar er wel veel meer van genieten.
Het is echt bizar voor iemand van mijn komaf om een hoge manager / officiere van justitie halfnaakt in een seksadvertentie te zien staan, maar kennelijk is seks helemaal niet zo persoonlijk en is liefde ook overtrokken. Om te voorkomen dat ik bitter word ga ik er niet tegenin, maar doe ik mijn best me bij deze maatschappij aan te sluiten.
Ik vind het echt knap dat je ondanks je opvoeding weet te relativeren en dat je probeert je eigen mening te vormen over dingen. Er zijn genoeg vrouwen die seks wel als iets persoonlijks zien en dat ook graag alleen willen als er liefde in het spel is. Je hoeft niet al je normen en waarden overboord te gooien, maar de extreme randjes eraf halen en dan denk ik dat het echt wel goed komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:25 schreef vit_richter het volgende:
Speeddaten doe ik regelmatig vanwege de efficiëntie. Nog nooit een match gehad trouwens![]()
Als ik uitga dan durf ik best mensen aan te spreken, ook vrouwen.
Probleem is echter dat ze vaak alcohol gedronken hebben (ik drink niet) en niet helemaal zichzelf zijn. Dan hebben we ook nog het moeilijk kunnen schatten van leeftijd.
Kan iemand me vertellen hoe ik een vrouw aanspreek in een kroeg op zo'n manier dat ze niet denkt: "Wat je nu ook uitkraamt, je wil neuken en ik bepaal wel even anders".
Ik voel me al stukken beter door te gaan sporten en gezonder dieet aan te houden.
Tot nu toe werkt de lifestyle change goed. Alleen het verrotte is dat ik ben gebrainwashed met hoe slecht seks is, hoe slecht meerdere relaties in een leven zijn, hoe heilig en sacred monogamiteit is... ik geloof dat echt. Maar het lijkt gewoon alsof anderen zonder die extremistische christenachtergrond net zo ver komen in het leven maar er wel veel meer van genieten.
Het is echt bizar voor iemand van mijn komaf om een hoge manager / officiere van justitie halfnaakt in een seksadvertentie te zien staan, maar kennelijk is seks helemaal niet zo persoonlijk en is liefde ook overtrokken. Om te voorkomen dat ik bitter word ga ik er niet tegenin, maar doe ik mijn best me bij deze maatschappij aan te sluiten.
Gezien het onderwijs wat er in Eindhoven wordt aangeboden, lijkt stratum nou niet de meest ideale plaats om op stap te gaan op donderdag avond voor vrouwen. Tilburg zal voor jou ook in de buurt zijn en daar zijn veel meer vrouwen op stap.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:37 schreef vit_richter het volgende:
haha, dat hijgerige geile mannetje ben ik niet hoor![]()
Een combinatie van misselijkheid en onverklaarbare hilariteit betrekt me als ik een dergelijke stakker aan het werk zie.
Ja lieve Fok!ers, jullie hebben gelijk denk ik.
Ik ga gewoon naar stratumseindachtige plaatsen en kijken wat ik kan doen, desnoods alleen.
Aan de ene kant wil ik een vaste relatie en echte liefde en het hele blije vrolijke kathoverhaaltje, maar aan de andere kant wil ik seks, meer vrouwen in mijn leven, zoenen, en het ook nog lekker vinden.
Ik loop achter en daar ben ik me van bewust. Het voelt alsof je de liefdeservaring van een 13 jarige hebt terwijl je in het lijf van een 22 jarige loopt. Er moet wat aan gebeuren en ik ga nog veel blauwtjes lopen, lang intens liefdesverdriet meemaken en hard op mijn plaat. Totdat ik rond mijn 30e ga trouwen met iemand waar ik echt van houd... Iemand die zelf vroeger naar 300 gangbangs is geweest ofzo
Ik kan het me eigenlijk niet eens voorstellen dat dat mijn achterlijke, aap-achtige, op hormonen en hedonisme gebaseerde toekomst word![]()
Maar dit getype is ook waardeloos. Eenzaamheid zuigt ook.
Ik kan niet veranderen als ik de feiten niet in de ogen kijk. Ik ben aan het veranderen en maak grote vorderingen, maar de weg is nog lang.
Ik wens jullie allemaal een prettige avond en ik ga nu m'n FOK!-account ongedaan maken... sorry heksenhiel dat dit geen TVP'tje voor je kan worden. Maar wel bedankt voor je inbreng.
Vitaly
Ik denk dat je moet proberen mensen los te zien van de functie die ze bekleden. It's not what you are, but what you do that defines youquote:Op donderdag 8 april 2010 23:52 schreef vit_richter het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening over mensen met belangrijke (maatschappelijke) functies die zo losbandig zijn...
Waarom zou je dit niet willen? Ik denk dat 98% van de mensen het eens is dat de sex veel lekkerder is met iemand waar je gek op bent!quote:Ik wil liever geen seks zonder liefde, maar ik moet die vastgeroeste regel wel een beetje loswrikken.
't zou zomaar kunnen gebeuren...
Ik denk dat je de intentie moet hebben om bij elkaar te blijven, maar zekerheid heb je nooit! Ik weet zeker dat jij echt niet een relatie gaat verbreken met iemand waar je super gek op bent. En vergeet niet dat ook zij opeens jou aan de kant kan zetten. Niets is zeker in het leven!quote:Is de liefde wel even intens als je van te voren al weet dat het niet eeuwig duurt?
Die extreme intensiteit wil ik gewoon een keer meemaken... en ook wil ik meerdere vrouwen in mijn leven. Dus ik ga ooit iemand anders' haar hart breken en daar voel ik me nu al superschuldig over!
Zet die leeftijd eens uit je kop. Er zijn ook genoeg leuke meiden die wat ouder zijn dan jij. Leeftijd is maar een getal. Je moet het fijn hebben samen en dan is leeftijd niet van belang.quote:Er zijn maar heel weinig mensen met maar een partner in hun leven
Ik wil geen misbruik maken van een jong meisje met gebrekkige zedelijke tucht, maar de praktijk leert dat begin twintigers vaak vriendinnen hebben van rond de 18.
Je denkt teveel in hokjes. Dingen lopen niet zo zwart-wit. Misschien vind je de eerste keer zoenen wel niets, misschien enorm fijn, maar heb je daar voorlopig genoeg aan en wil je niet eens gelijk het bed met iemand induiken.quote:Waar ik op hoop is dat zodra ik voor het eerst een meisje zoen de hormonen de zaak zo hard overnemen dat het me allemaal niets meer kan schelen. En als het dan uitgaat... dan word ik mega-depressief of ga ik alsnog alcohol gebruiken.
Je houdt van het rationele, maar bent 'wanhopig' op zoek naar gevoel. Speeddaten is gewoon een middel om mensen te leren kennen, niet anders dan bij een sportvereniging gaan of uitgaan. Het zijn allemaal middelen, maar het doel is hetzelfde.quote:Ik zie het allemaal wel... binnenkort ga ik weer speeddaten![]()
Wat is jullie mening daarover? Ik houd eigenlijk wel van dat rationele...
OP ff quoten voor vermaak in toekomstquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef vit_richter het volgende:
Hey hey,
Mijn naam is Vit Richter, en woon in de omgeving van Eindhoven.
Leeftijd: 22
Lengte: ~180 centimeter
Gewicht: ~80 kilo
Huidskleur: blank
Haarkleur: donkerblond
Ik ben op zoek naar een serieuze relatie.
Via dit forum hoop ik een leuke vrouw van rond mijn leeftijd te vinden die een keer met me op stap wil. Een blind date mag, maar elkaar even leren kennen over MSN heeft de voorkeur. Dan weet je ook meteen hoe ik eruit zie.
richter@live.nl
Wat heb je aan efficientie als je niet effectief bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:25 schreef vit_richter het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:42 schreef Blinker het volgende:
Vrouwen kopen met drank, jij hebt het begrepen!
Uhh, dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef vit_richter het volgende:
Ik weet niet echt wat ik anders moet doen...![]()
Natuurlijk voel ik wel aan of ik een drankje aan moet bieden of niet, maar je moet gewoon iets...
Het liefst zou ik vragen:
Vind je me leuk genoeg om te leren kennen of zal ik oprotten?
De verhouding "leuke meiden" <> kerels is hier wel enorm scheef natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef heksehiel het volgende:
Denk dat er genoeg leuke meiden op Fok zitten, maar gezien je fobo snap ik wel waarom jij er niet mee in contact komt
Nou bij deze dan: meid die ik via hockey ken mee uit gevraagd, toen gaan nuecken, nu m'n vriendin en kans is aanwezig dat ik daar over x jaar mee ga trouwenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef vit_richter het volgende:
Als je anderen vraagt waar ze hun vriendin hebben leren kennen hoor je 100 verschillende verhalen.
Maar nooit "ik heb haar een drankje gegeven en toen neukten we en nu zijn we getrouwd"...
Yup. Eigenlijk alle situaties waar je via vrienden nieuwe mensen leert kennen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Blinker het volgende:
Verjaardagen van vrienden zijn altijd goede plekken om vrouwen te ontmoeten
Tja, Utrecht, genoeg single meiden hier. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat daar geen single vrouwen zijn. Ga anders bij een (sport)vereniging ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:00 schreef vit_richter het volgende:
Op verjaardagen leer ik meestal de vriendin van van anderen kennen
Mensen uit de randstad vergeten wel eens dat het leven op het dunbevolkte platteland héél anders is.
Tip, de supermarkt. Die zijn ook in de buurt van het platteland te vinden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:00 schreef vit_richter het volgende:
Op verjaardagen leer ik meestal de vriendin van van anderen kennen
Mensen uit de randstad vergeten wel eens dat het leven op het dunbevolkte platteland héél anders is.
Een meisje dat van dezelfde studentenvereniging lid was en ik reunist ben had een keer een vriendinnetje meegenomen. Net terwijl ik daar zat. Toen dacht ik "Hey wat een leuk meisje, daar ga ik eens mee praten en een afspraakje mee proberen te regelen"quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef vit_richter het volgende:
Als je anderen vraagt waar ze hun vriendin hebben leren kennen hoor je 100 verschillende verhalen.
Maar nooit "ik heb haar een drankje gegeven en toen neukten we en nu zijn we getrouwd"...
Ach dat valt wel mee hoorquote:ik word, hoe meer ik inzie welke mensen écht gelukkig zijn. En dat zijn meestal de mensen die ik voorheen als christenkwal belachelijk heb gemaakt omdat ik ze plebs, Frans-Bauer-Fans, huursjonnies en domme bouwkrachten heb genoemd.
Je bent redelijk wanhopig en straalt dat waarschijnlijk ook zo'n beetje uit. Zijn vrouwen redelijk allergisch voor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef vit_richter het volgende:
Mijn leven is al 22 jaar "net niet ongelukkig, en altijd hetzelfde".
Ik wil écht leven. Pieken en dalen meemaken zoals iedereen en breken met het extreme van de ortho-katho.
Ik begin er alleen zo laat mee, en dat zet druk op mijn psyche.
Ik heb het idee dat het allemaal niet zo heel ernstig is maar hij bepaalde dingen niet zo goed snapt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent redelijk wanhopig en straalt dat waarschijnlijk ook zo'n beetje uit. Zijn vrouwen redelijk allergisch voor.
Mwa op zich zijn er voor jong werkenden ook tussenvormen zoals studio's gesplitste woningen etc. En in de particuliere sector kun je ook een kamer krijgen. Als je niet teveel eisen stelt is het niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef vit_richter het volgende:
Ik woon daar helemaal niet, en ik heet ook niet echt Vit
Privacy hè![]()
Ik woon inderdaad nog thuis en zou heel graag weg willen.
Punt is dat als ik nu wegga ik moet gaan huren. Als werkende kan ik geen studentenkamer krijgen.
Als ik ga huren is de kans heel klein dat ik over een paar jaar kapitaalkrachtig genoeg ben voor een koopwoning. Bovendien wil mijn hardcore ortho-katho familie me niet meer zien als ik "onder mijn stand" ga leven.
Toch neig ik ernaar de stap te nemen...
Nu is het ook maar niets. Privacy = 0
Die ene kabouter van de Royal Clubreclame is nu mijn idool
Zo oud ben je nou ook weer niet..quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef vit_richter het volgende:
Mensen aanspreken in supermarkt?
Over wanhopig overkomen gesproken...
Voor de tiende keer: ik ga vaak uit en ook in de grote stad inclusief Utrecht.
Heb alleen weinig succes. Voor mijn 20e ging ik uberhaubt niet uit, en dat voelde kut.
Nu ga ik uit en slaag ik niet, dat voelt 1% minder kut.
Liever een faalhaas dan een angsthaas denk ik maar.
Ik blijf echter wel doorbijten. Het maken van mijn eigen keuzes is de moeilijkste stap geweest, maar dat wordt steeds normaler voor me. Ik ben altijd erg gevoelig geweest voor de mening van anderen, waardoor ik weinig durfde te doen.
Mijn leven is al 22 jaar "net niet ongelukkig, en altijd hetzelfde".
Ik wil écht leven. Pieken en dalen meemaken zoals iedereen en breken met het extreme van de ortho-katho.
Ik begin er alleen zo laat mee, en dat zet druk op mijn psyche.
Niet te oud om al opgegeven te zijnquote:
Ik zou dat meer waarderen dan een standaardgesprekje over de "goede muziek, he?"quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef vit_richter het volgende:
Ik weet niet echt wat ik anders moet doen...![]()
Natuurlijk voel ik wel aan of ik een drankje aan moet bieden of niet, maar je moet gewoon iets...
Het liefst zou ik vragen:
Vind je me leuk genoeg om te leren kennen of zal ik oprotten?
Jij snapt het dus niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef vit_richter het volgende:
Mensen aanspreken in supermarkt?
Over wanhopig overkomen gesproken...
Ik kan me wel voorstellen dat je met meer dan 1 seks wil, ik denk alleen stiekem dat je er vooral benieuwd naar bent (en terecht). Wie weet ontmoet je een meid waarbij je wel denkt dat je seks wil, ookal is er niet super super veel liefde. Het gaat zo als het gaat.. (Of zal je 't dan nog niet doen?)quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:45 schreef vit_richter het volgende:
Ik werk als IT-consultant bij een internationaal bedrijf ergens in de randstad.
Sociale vaardigheden zijn een echte key daar.
Heb een HBO microsoft achter de rug na een MBO4 IT beheer (origineel hè) en VMBO T+ met boekhouding.
Ik probeer ook niet alles overboord te zetten hoor.
Het allergrootste conflict is denk ik dat ik zeker geen seks zonder liefde wil, maar wel méér dan 1 vrouw in mijn leven. Puur omdat de buurman en diens buurman dat ook heeft, kan 't verder ook niet verklaren.
Ik wil het hart van geen enkele vrouw breken en ik ben heel erg bang voor hoe pijnlijk en lang liefdesverdriet kan duren, ook al heb ik het nog nooit gevoeld.
Inderdaad, de supermarkt is een prima plek om contacten te leggen, maar ook daar geldt dat je dat redelijk ongedwongen moet doen. Veertien keer per dag een pot appelmoes halen om dames tegen te komen gaat opvallenquote:
Dat hoeft ook niet. Als je op zoek bent naar een werkende en single dame dan ga je gewoon na 18:00 even buurten. Aan het soort boodschappen kan je wel zien of je single is of niet. En haar boodschappen leveren weer genoeg onderwerpen op voor een ongedwongen praatje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:49 schreef Lily-Ella het volgende:
Inderdaad, de supermarkt is een prima plek om contacten te leggen, maar ook daar geldt dat je dat redelijk ongedwongen moet doen. Veertien keer per dag een pot appelmoes halen om dames tegen te komen gaat opvallen
Maar ik ben er nooit na 18.00, dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Als je op zoek bent naar een werkende en single dame dan ga je gewoon na 18:00 even buurten. Aan het soort boodschappen kan je wel zien of je single is of niet. En haar boodschappen leveren weer genoeg onderwerpen op voor een ongedwongen praatje.
Jou ken ik al. En ik ben niet degene die wanhopig op zoek is. Buiten dat was het maar een voorbeeld, ik vond het al sneu dat ik uberhaupt een voorbeeld moest geven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Maar ik ben er nooit na 18.00, dus wat is je punt?
Haha, probeer het een keer. Ga met je auto voor een middelbare school staan en een meisje van 16 heb je zo mee, naar een kleffe film wil ze ook vast wel. Maar of dat nou echt is wat je wiltquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef vit_richter het volgende:
Als ik iemand zou ontmoeten die écht leuk is, waar ik veel gemeen mee heb en die zelf niet het internet heeft rondgestrooid met contactadvertenties vragende om een gangbang met 4 20cm-plussers wil ik er best nog jaren maagd voor blijven.
After all, ik heb nog niet eens iemand gezoend. Dat moet waarschijnlijk eerst.
Ik moet gewoon leren begrijpen - en waarschijnlijk moet dat via praktijkervaring - dat mensen relaties aangaan waarvan ze van te voren al weten dat het over 1 tot 20 jaar uitgaat. Dat is voor mij zo'n bizarre gedachte dat het me de hele tijd in de weg zit.
Die gedachte wordt vast wel onderdrukt als ik die rush van verliefdheid meemaak.
Als ik ga speeddaten ben ik altijd de jongste. Dat werkt als dude niet in je voordeel hoor![]()
Ik wil rationeel gezien het liefst een écht volwassen vrouw van rond mijn eigen leeftijd.
Maar mijn hart schreeuwt om een meisje van 16 waar ik mee naar een kleffe biosfilm ga.
Ik snapte het wel hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Jou ken ik al. En ik ben niet degene die wanhopig op zoek is. Buiten dat was het maar een voorbeeld, ik vond het al sneu dat ik uberhaupt een voorbeeld moest geven.
Vanwaar die fixatie op seks?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:01 schreef vit_richter het volgende:
Als ik iemand zou ontmoeten die écht leuk is, waar ik veel gemeen mee heb en die zelf niet het internet heeft rondgestrooid met contactadvertenties vragende om een gangbang met 4 20cm-plussers wil ik er best nog jaren maagd voor blijven.
Waarschijnlijk wel.quote:After all, ik heb nog niet eens iemand gezoend. Dat moet waarschijnlijk eerst.
Euh, dat is dus onzin. Je gaat een relatie aan en je ziet wel hoe het gaat. Meestal kom je er in de eerste weken of maanden wel achter als het niet gaat werken. Ik ga echt geen relatie aan met iemand als ik weet dat dat over 2 jaar sowieso uitgaatquote:Ik moet gewoon leren begrijpen - en waarschijnlijk moet dat via praktijkervaring - dat mensen relaties aangaan waarvan ze van te voren al weten dat het over 1 tot 20 jaar uitgaat. Dat is voor mij zo'n bizarre gedachte dat het me de hele tijd in de weg zit.
Ik denk dat je je nog wel eens kan vergissen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef genakt het volgende:
Je bedoelt van die personen die gewoon een man zijn, ( of bij bepaalde misdaadbendes horen ) maar die zich als vrouw voordoen?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef IceBeach het volgende:
Als TS zijn emailadres op meerdere fora rondstrooit, krijgt hij vast genoeg aanbiedingen van goeduitziende russische dames.
Verhouding hier is net zo scheef als op relatieplanet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik denk dat je je nog wel eens kan vergissen.
Tsja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Verhouding hier is net zo scheef als op relatieplanet.
En dan in het café of waar dan ook bij het uitbaan 'per ongeluk' met je hand uitschieten, waardoor de hand op haar billen komt. Om vervolgens te zien hoe ze reageert.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:18 schreef genakt het volgende:
[..]
gewoon keertje avondje uitgaan joh
eerste beste meisje wat je leuk vind stap je op af en begint een gesprek. Je komt er vanzelf wel achter of ze wil of niet.Op naar de volgendezijn genoeg vrouwen op de wereld
Daar ging ik wel vanuit. Het was dan ook meer gericht aan de TS dan jou natuurlijk, omdat hij mijn suggestie van de supermarkt 'wanhopig' vond. Ik zou zijn predikaat "wanhopig" eerder als kortzichtig en een gebrek aan creativiteit, fantasie en inzicht willen bestempelen.quote:
Alle relaties die ik tot dusver ben aangegaan wist ik dat het uit zou gaan. Ben zelf ook 22.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef vit_richter het volgende:
@reflectionne en heksehiel,
je hoeft er niet op te antwoorden als het te persoonlijk is, maar ik ben eigenlijk heel benieuwd of jullie ooit een relatie aangegaan zijn waarbij je van te voren al wist dat het uit zou gaan.
En hoe voelde je je daarbij?
Wat is er mis om iets met een ' in jouw woorden ' slettebak te doen? Je leert er alleen maar van. Op een oude (of gebruiktequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef vit_richter het volgende:
@catbert:
Ik wek inderdaad de indruk dat het mij alleen maar om seks te doen is.
Dat komt omdat ik type wat ik voel. Ik weet zelfs met mijn gebrek aan ervaring dat die drang hard af zal nemen zodra ik ook echt een vriendin heb. Ook schrijf ik er veel over omdat ik bang ben dat de kans groot is dat een vrouw er niet van gecharmeerd is dat het mijn eerste keer is.
Als ik een puisterige walvis met Wibrakleding zou zijn is het verklaarbaar, maar met mijn 13 in een dozijnuiterlijk* denkt ze misschien wel dat ik het syndroom van Asperger heb, om maar iets geks te noemen.
Wat ik echt wil, nu en voor altijd, is een vrouw waar ik echt van houd en het enige wat ik wil is dat ze trouw is. Ik ben niet jaloers ingesteld en ben verre van achterdochtig, maar als ik een slettebak aan de haak sla dan zouden die gevoelens best wel eens naar boven kunnen komen...
Ik heb al vanaf m'n 16e dezelfde vriend, ik heb nooit gezegd dat ik met hem ging trouwen maar ook niet dat het volgend jaar uit is. Ik heb altijd geroepen (en roep nog steeds): Zolang het gaat zoals het nu gaat blijft het aan! We zien wel!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef vit_richter het volgende:
@reflectionne en heksehiel,
je hoeft er niet op te antwoorden als het te persoonlijk is, maar ik ben eigenlijk heel benieuwd of jullie ooit een relatie aangegaan zijn waarbij je van te voren al wist dat het uit zou gaan.
En hoe voelde je je daarbij?
Dikzak? Ben jij een Somalier ofzo? 180 cm en 80 kg is toch gewoon normaal...quote:
Omdat het geen schande is om een relatie te stoppen? Gaat het niet, dan gaat het niet. Dan heeft het geen zin om langer bij elkaar te blijven en toch te proberen. Vooral als het na zo'n korte tijd al blijkt dat het niet werkt kun je het beter direct uit maken dan er echt heel hard aan werken. Een relatie hoeft niet iets voor de rest van je leven te zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
oké oké, ik ga vandaag nog naar de supermarkt. ( ben toch vrij)
Zoals heksehiel al zij, het maakt niet uit hoe of waar je mensen ontmoet, het doel is hetzelfde.
Waarom sluiten mensen een relatie na 2 weken of een maand al af als blijkt dat het niets is?
Voorzover mij is ingedrild gaat aan een echt goede relatie minstens 4 maanden goede vriendschap vooraf.
Dan wéét je toch al of het iets kan worden? En je voorkomt er een hoop herzeleid mee.
Dat is een ontzettend starre en rigide manier van denken waar je beter van af kan als je je kansen wilt vergroten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
Waarom sluiten mensen een relatie na 2 weken of een maand al af als blijkt dat het niets is?
Voorzover mij is ingedrild gaat aan een echt goede relatie minstens 4 maanden goede vriendschap vooraf.
Dan wéét je toch al of het iets kan worden? En je voorkomt er een hoop herzeleid mee.
Ik denk niet dat er veel afgebroken wordt na al 2 week hoor. En de 1e weken staan natuurlijk in schril contrast met de rest van je relatie. Die 1e paar dagen/weken voelt alles natuurlijk bijzonder aan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
oké oké, ik ga vandaag nog naar de supermarkt. ( ben toch vrij)
Zoals heksehiel al zij, het maakt niet uit hoe of waar je mensen ontmoet, het doel is hetzelfde.
Je chargeert enorm. De halve stad sufneuken is een beetje heel erg overdreven en ik ken er ook die het bij eentje hebben gehouden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:33 schreef vit_richter het volgende:
Als je kijkt naar alle succesvolle eind-twintigers en dertigers van nu, dan hebben ze op kamers gewoond en zich met de halve stad suf geneukt. Volgens mij wordt men in de randstad niet geïndoctrineerd met wat liefde moet zijn en hoe men zich ernaar dient te gedragen.
Nou nee. Voor mij zijn de groepen "vrienden" en "potentieeltjes" groepen waar erg weinig overlap in zit. Dat gaat in veel gevallen ook niet werken. M'n vriendin kende ik al wel een tijdje maar afgezien van een keertje praten op een BBQ kende ik haar nauwelijks. Dat komt vanzelf wel. Sowieso is een vriendschapsrelatie heel anders dan een liefdesrelatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
Ik denk dat als je eens stop met al dat analyseren al een stuk verder komt in je zoektocht naar een relatie. Het is net dat moment dat je op zoek bent voor een vakantie en alleen alle nadelen op noemt en daardoor dus maar alles afwijst. Zo kom je dus nergens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef vit_richter het volgende:
Een seksrelatie zou ik nu niet eens durven![]()
Misschien nadat ik een beetje ervaring heb opgedaan wel.
Ik heb geen flauw idee hoe maatschappelijk geaccepteerd het is om een seksrelatie te hebben.
In mijn kringen kun je het wel raden denk ik.
Voel je je niet slechts een lichaam bij een seksrelatie?
Alleen neuken om 't neuken met een vreemde die je irl nog niet eens zou helpen als zijn auto stilstaat...
Ik weet niet of je het al een keer gehad hebt hoor, maar zo wel, dan wil ik wel weten hoe je je emotioneel voelde. En je zult wel veel vertrouwen in je eigen seksuele kunnen moeten hebben.
Ik kan me voorstellen dat een seksrelatie concentratieverlies met zich meebrengt.
Lijkt me moeilijk om je nog te kunnen focussen op werk enzo.
Maar goed, ik blaat maar wat over iets waar ik totaal geen verstand van heb.
Dus iedereen die ooit een seksrelatie heeft gehad: Tell me how it was like!
Een relatie is compleet wat anders dan een scharrel waar je mee neukt. In jouw geval ook niet erg relevant want je bent kennelijk opzoek naar een echte relatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef vit_richter het volgende:
Een seksrelatie zou ik nu niet eens durven![]()
Misschien nadat ik een beetje ervaring heb opgedaan wel.
Ik heb geen flauw idee hoe maatschappelijk geaccepteerd het is om een seksrelatie te hebben.
Jij hebt gewoon een compleet vage definitie van een 'seksrelatie'. Dat is gewoon een scharrel waarbij je mekaar op zich wel interessant vindt op seksueel vlak maar niet genoeg samen hebt om echt een relatie te beginnen.quote:Voel je je niet slechts een lichaam bij een seksrelatie?
Alleen neuken om 't neuken met een vreemde die je irl nog niet eens zou helpen als zijn auto stilstaat...
Ik weet niet of je het al een keer gehad hebt hoor, maar zo wel, dan wil ik wel weten hoe je je emotioneel voelde. En je zult wel veel vertrouwen in je eigen seksuele kunnen moeten hebben.
Als je eenmaal een tijdje een relatie hebt gehad is seks niet meer zo bijzonder dat het je 24 uur per dag bezighoudt.quote:Ik kan me voorstellen dat een seksrelatie concentratieverlies met zich meebrengt.
Je gaat een hapje eten, kletst wat, en neukt. Zegmaar een relatie zonder het gedoe van je aan elkaar hechten en mekaar elke week zien enzo. Ideaal als je nog niet aan een echte nieuwe relatie toe bent.quote:Maar goed, ik blaat maar wat over iets waar ik totaal geen verstand van heb.
Dus iedereen die ooit een seksrelatie heeft gehad: Tell me how it was like!
Hangt inderdaad af van wie je jezelf iets wil aantrekken. Jouw omgeving zal het vreselijk vinden terwijl de gemiddelde D66/Groenlinks/VVD-stemmer het allemaal prima vind.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef vit_richter het volgende:
Als het je niets lijkt moet je het ook gewoon niet doen. Ik heb meerdere relaties gehad maar nooit een seksrelatie.quote:Voel je je niet slechts een lichaam bij een seksrelatie?
Dat is kolder.quote:Ik kan me voorstellen dat een seksrelatie concentratieverlies met zich meebrengt.
Ik zou niet weten waarom wel. Wat is het verschil met dat je seks hebt met een echte vriendin? Verder moet je werk en prive gewoon goed gescheiden houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef vit_richter het volgende:
@ Hexagon:
Ik hoop dat je gelijk hebt dat het kolder is over dat concentratieverliesgedoe.
Je kunt beter gewoon al relaxed wordenquote:Soms als ik een beetje aandacht van een meisje krijg als ik uitga maar ze me daarna afsnauwt bij haar vriendinnen dan denk ik daar aan... want dan ben ik nog steeds verliefd.
Men zegt dat de liefde het mooiste is wat het leven de bieden heeft. Dat kan toch impact hebben?![]()
Anyway, ik hoop dat als ik een vriendin heb dat ik dan juist heel relaxed ga worden![]()
Mijn vrienden zeggen in ieder geval dat ze dat wel zijn geworden.
Inderdaad. Types die hun hele geluk aan de relatiekapstok hangen zie je als het uitgaat ook wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie. Die blijven volgens mij ook hangen bij 't eerste 't beste dat in dat sleepnet blijft hangen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef Hexagon het volgende:
Je kunt beter gewoon al relaxed worden
En liefde is mooi en leuk maar zeker ook niet alles. Na een avondje knuffelen voor de TV heb ik daarna wel weer zin om mn hobbies te doen of te gaan borrelen met mn vrienden.
Succes! Ik heb alle posts gelezen en ik geloof dat er met jou wel een goed gesprek te voeren isquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef vit_richter het volgende:
Everybody, ik ga nu sporten.
Daarna ga ik naar de winkel en als ik terugkom post ik wel hoe hard ik mezelf voor joker heb gezet![]()
Vanavond ga ik naar stratumseind in Eindhoven.
Iemand die mee wil?
Je hebt het wel fout aangepakt, man.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
Goed... ik kom net terug van de winkels...
Ik heb een vakkenvuller aangesproken en vroeg haar waar iets lag waarvan ik wist dat het aan de andere kant van de winkel ligt. Ik vroeg haar hoe oud ze is, maar ik kreeg een snauwende "het ligt daar" en ze liep snel weg.
Op de parking zag ik een vrouw van ~20 op haar fiets hangen. Het leek wel of God de situatie daar had gemaakt voor mij om actie te ondernemen. Toen ik naast haar ging staan en zij "wat zie je er leuk uit" kwam er een andere vrouw aan. Haar moeder.![]()
Mijn vrienden willen wel mee naar Stratumseind, maar pas over een paar weken...
Dan ga ik wel alleen![]()
Of zou dat negatief kunnen uitpakken?
Misschien is een cursus sociale vaardigheden toch niet gek. Dat is zeker niet mijn sterkste kant, maar iedere oetlul kan bedenken dat je een vakkenvulster (vak +- 15-16) niet om haar leeftijd gaat vragen en tegen een onbekende vrouw geen praatje begint met 'wat zie je er leuk uit' :/ Zeg dan bv dat ze een mooie tas heeft ofzo, hoewel je dan ook erg gay over komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
Goed... ik kom net terug van de winkels...
Ik heb een vakkenvuller aangesproken en vroeg haar waar iets lag waarvan ik wist dat het aan de andere kant van de winkel ligt. Ik vroeg haar hoe oud ze is, maar ik kreeg een snauwende "het ligt daar" en ze liep snel weg.
Op de parking zag ik een vrouw van ~20 op haar fiets hangen. Het leek wel of God de situatie daar had gemaakt voor mij om actie te ondernemen. Toen ik naast haar ging staan en zij "wat zie je er leuk uit" kwam er een andere vrouw aan. Haar moeder.![]()
Nou ja, zo erg was het ook niet. Toen ik eerst begon met "versieren" ging ik ook zulke fouten maken. Mijn jongere neef maakt ook zulke fouten (hij is 19). Misschien heb jij het nooit gedaan, maar onervaren mannen maken die fouten vaak, dat ze beginnen met "je ziet er leuk uit" of "hoe oud ben je, schat". Het hoef niet te betekenen dat hij sociale vaardigheidcursussen nodig heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef Furia het volgende:
[..]
Misschien is een cursus sociale vaardigheden toch niet gek. Dat is zeker niet mijn sterkste kant, maar iedere oetlul kan bedenken dat je een vakkenvulster (vak +- 15-16) niet om haar leeftijd gaat vragen en tegen een onbekende vrouw geen praatje begint met 'wat zie je er leuk uit' :/ Zeg dan bv dat ze een mooie tas heeft ofzo, hoewel je dan ook erg gay over komt.
Verder: als je op een eerste date (of 'in de vriendschapsperiode') ook al praat zoals je hier doet, kan ik me voorstellen dat het nergens heen gaat. Je komt gefrustreerd over, denkt veel te veel in goed en slecht (slettebak vs perfecte trouwmateriaal, heidense buitenwereld vs bekrompen christenwereld, etc.) en het klinkt alsof je nog helemaal je eigen plek in je nieuwe levensstijl niet hebt gevonden. Kortom, misschien eerst eens wat tijd voor jezelf nemen, dan komt de rest vanzelf wel.
Ja dat is juist het doel. Het valt op dat je interesse hebt, maar je komt niet wanhopig of asociaal over.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef vit_richter het volgende:
No worries, ben IRL helemaal niet zo zwart-wit en schrijversachtig als ik hier ben.
Eigenlijk had ik ook wel kunnen weten dat dat fout zou lopen
Cursus sociale vaardigheden heb ik niet nodig denk ik... ik geef ze namelijk zelf
Aan kinderen tussen de 10 en 14 met ontwikkelingsachterstanden.
Het verstand-op-0-idee is wat pragmatischer nu.
Subtiliteit is een belangrijke zaak, daar ben ik me van bewust.
Maar ik denk dat het net zo hard opvalt als ik ga slijmen hoe mooi haar armbandje is.
Ik geef nog niet op hoor.
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef vit_richter het volgende:
Ik maak een hoop nieuwe vrienden hier.
Het opzeggen van mijn Fok!-account laat ik nu ook wel uit mijn hoofd.
nee we willen nog weten of je nog geneukt hebt vannachtquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:39 schreef vit_richter het volgende:
Dit topic loopt ook wel op z'n eind.
Hoe zet ik hier een slotje op?
Thanks everybody!
Heej, psst.. zoenen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef vit_richter het volgende:
Ik heb genoeg vulgair aanbod gekregen via bedenkelijke forums als dating.nu
heel geil voelt dat op het moment dat het gebeurd, maar waarschijnlijk durf ik niet te gaan.
Ik sluit me wel aan bij een bestaand topic zodra ik dat heb gedaan, oké?
Wil trouwens eerst zoenen.
slotje aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |