Nou ja, zo erg was het ook niet. Toen ik eerst begon met "versieren" ging ik ook zulke fouten maken. Mijn jongere neef maakt ook zulke fouten (hij is 19). Misschien heb jij het nooit gedaan, maar onervaren mannen maken die fouten vaak, dat ze beginnen met "je ziet er leuk uit" of "hoe oud ben je, schat". Het hoef niet te betekenen dat hij sociale vaardigheidcursussen nodig heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef Furia het volgende:
[..]
Misschien is een cursus sociale vaardigheden toch niet gek. Dat is zeker niet mijn sterkste kant, maar iedere oetlul kan bedenken dat je een vakkenvulster (vak +- 15-16) niet om haar leeftijd gaat vragen en tegen een onbekende vrouw geen praatje begint met 'wat zie je er leuk uit' :/ Zeg dan bv dat ze een mooie tas heeft ofzo, hoewel je dan ook erg gay over komt.
Verder: als je op een eerste date (of 'in de vriendschapsperiode') ook al praat zoals je hier doet, kan ik me voorstellen dat het nergens heen gaat. Je komt gefrustreerd over, denkt veel te veel in goed en slecht (slettebak vs perfecte trouwmateriaal, heidense buitenwereld vs bekrompen christenwereld, etc.) en het klinkt alsof je nog helemaal je eigen plek in je nieuwe levensstijl niet hebt gevonden. Kortom, misschien eerst eens wat tijd voor jezelf nemen, dan komt de rest vanzelf wel.
Ja dat is juist het doel. Het valt op dat je interesse hebt, maar je komt niet wanhopig of asociaal over.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef vit_richter het volgende:
No worries, ben IRL helemaal niet zo zwart-wit en schrijversachtig als ik hier ben.
Eigenlijk had ik ook wel kunnen weten dat dat fout zou lopen
Cursus sociale vaardigheden heb ik niet nodig denk ik... ik geef ze namelijk zelf
Aan kinderen tussen de 10 en 14 met ontwikkelingsachterstanden.
Het verstand-op-0-idee is wat pragmatischer nu.
Subtiliteit is een belangrijke zaak, daar ben ik me van bewust.
Maar ik denk dat het net zo hard opvalt als ik ga slijmen hoe mooi haar armbandje is.
Ik geef nog niet op hoor.
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
Mijn vrienden willen wel mee naar Stratumseind, maar pas over een paar weken...
Dan ga ik wel alleen![]()
Of zou dat negatief kunnen uitpakken?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef vit_richter het volgende:
Ik maak een hoop nieuwe vrienden hier.
Het opzeggen van mijn Fok!-account laat ik nu ook wel uit mijn hoofd.
nee we willen nog weten of je nog geneukt hebt vannachtquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:39 schreef vit_richter het volgende:
Dit topic loopt ook wel op z'n eind.
Hoe zet ik hier een slotje op?
Thanks everybody!
Heej, psst.. zoenen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef vit_richter het volgende:
Ik heb genoeg vulgair aanbod gekregen via bedenkelijke forums als dating.nu
heel geil voelt dat op het moment dat het gebeurd, maar waarschijnlijk durf ik niet te gaan.
Ik sluit me wel aan bij een bestaand topic zodra ik dat heb gedaan, oké?
Wil trouwens eerst zoenen.
slotje aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |