abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:52:40 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80131288
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef Furia het volgende:

[..]

Misschien is een cursus sociale vaardigheden toch niet gek. Dat is zeker niet mijn sterkste kant, maar iedere oetlul kan bedenken dat je een vakkenvulster (vak +- 15-16) niet om haar leeftijd gaat vragen en tegen een onbekende vrouw geen praatje begint met 'wat zie je er leuk uit' :/ Zeg dan bv dat ze een mooie tas heeft ofzo, hoewel je dan ook erg gay over komt.

Verder: als je op een eerste date (of 'in de vriendschapsperiode') ook al praat zoals je hier doet, kan ik me voorstellen dat het nergens heen gaat. Je komt gefrustreerd over, denkt veel te veel in goed en slecht (slettebak vs perfecte trouwmateriaal, heidense buitenwereld vs bekrompen christenwereld, etc.) en het klinkt alsof je nog helemaal je eigen plek in je nieuwe levensstijl niet hebt gevonden. Kortom, misschien eerst eens wat tijd voor jezelf nemen, dan komt de rest vanzelf wel.
Nou ja, zo erg was het ook niet. Toen ik eerst begon met "versieren" ging ik ook zulke fouten maken. Mijn jongere neef maakt ook zulke fouten (hij is 19). Misschien heb jij het nooit gedaan, maar onervaren mannen maken die fouten vaak, dat ze beginnen met "je ziet er leuk uit" of "hoe oud ben je, schat". Het hoef niet te betekenen dat hij sociale vaardigheidcursussen nodig heeft.

En ik vind dat hij hier juist interessant en intelligent overkomt. En ja, dit is een forum dus hier praat hij gewoon over de dingen die hem bezighoudt. Van wat ik heb gelezen is hij wel zo goed als klaar om een vrouw te krijgen. Enige wat hij nodig heeft is ervaring en goede advies.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:21:00 #127
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80132128
No worries, ben IRL helemaal niet zo zwart-wit en schrijversachtig als ik hier ben.
Eigenlijk had ik ook wel kunnen weten dat dat fout zou lopen

Cursus sociale vaardigheden heb ik niet nodig denk ik... ik geef ze namelijk zelf
Aan kinderen tussen de 10 en 14 met ontwikkelingsachterstanden.

Het verstand-op-0-idee is wat pragmatischer nu.

Subtiliteit is een belangrijke zaak, daar ben ik me van bewust.
Maar ik denk dat het net zo hard opvalt als ik ga slijmen hoe mooi haar armbandje is.
Ik geef nog niet op hoor.

Mijn klinische schrijfstijl zal bijdragen aan het gefrustreerd overkomen.
Dat is in het echt ook niet het geval
Tsja, je zult me toch beter moeten leren kennen als je het echt wilt weten
Meer woorden gaan jouw indruk niet veranderen... maar je kritiek is welkom hoor
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:24:50 #128
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80132243
Na je laatste paar posts denk ik dat je een troll bent. Maar omdat ik die graag voer toch een serieuze reactie. Na je topic te hebben doorgelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat je toch wel graag een vriendin zou willen, vooral ook omdat je broertjes al verder zijn. Omdat je ouders en je geweten meekijken wil je een vriendin voor langere tijd... Maar je zou maar al te graag wat ervaring opdoen zonder schoonoudersontmoetingen. Ik ben er nog niet uit of je dat 'langere tijd vriendin' ophoudt omdat je meiden niet wil afschrikken of omdat je eerlijk dat wilt.

Als jij zo makkelijk vrienden/innen maakt in de kroeg zou je echt wel wat verder zijn dan 13 jaar. Laatst zei ik iets tegen meisje die ik vaag kende en dat is ook in bed geeindigt. Niet dezelfde avond maar zo zie je dat het echt makkelijk is. (en ik zie er echt niet uit als brad pitt) Hierbij trekken we de conclusie dat je iets fout doet in het 'vriendin maken' process, wat opzich een positief ding is omdat bij veel gasten 'de eerste stap' het probleem is. Leg is uit waar het fout gaat... gaan ze je als vriend zien? Advies: houd ze warm en laat ze alsjeblieft niet met problemen naar je toe komen dat moet je afkappen. Spreek zo snel mogelijk weer af en laat de bedoeling van de afspraak duidelijk zijn. (niet gezellig bijkletsen, maar echt een date zegmaar) Alles draait om timing en gezond verstand. (nee ze vind het niet leuk als je 13 berichten achterlaat en ze vind het ook niet leuk als jij in een egotrip 5 uur lang over jezelf lult met consumptie)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:26:02 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80132275
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef vit_richter het volgende:
No worries, ben IRL helemaal niet zo zwart-wit en schrijversachtig als ik hier ben.
Eigenlijk had ik ook wel kunnen weten dat dat fout zou lopen

Cursus sociale vaardigheden heb ik niet nodig denk ik... ik geef ze namelijk zelf
Aan kinderen tussen de 10 en 14 met ontwikkelingsachterstanden.

Het verstand-op-0-idee is wat pragmatischer nu.

Subtiliteit is een belangrijke zaak, daar ben ik me van bewust.
Maar ik denk dat het net zo hard opvalt als ik ga slijmen hoe mooi haar armbandje is.
Ik geef nog niet op hoor.
Ja dat is juist het doel. Het valt op dat je interesse hebt, maar je komt niet wanhopig of asociaal over.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:40:45 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80132711
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
Mijn vrienden willen wel mee naar Stratumseind, maar pas over een paar weken...
Dan ga ik wel alleen
Of zou dat negatief kunnen uitpakken?
Nee hoor . Gewoon de goede kroeg uitkiezen en genoeg alcohol drinken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:25:09 #131
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80134376
@ DoimEN:

Ik schrik ervan dat je denkt dat ik een troll ben
Maar goed, echt een gangbaar individu kun je me ook niet noemen.

Tot nu toe heb ik het gevoel dat ik echt vooruitgang aan het maken ben en de reageerders in dit topic (ook jij) helpen me daar heel goed bij. Ik maak een hoop nieuwe vrienden hier.

Het opzeggen van mijn Fok!-account laat ik nu ook wel uit mijn hoofd.
Ik waardeer je bijdrage oprecht, Doimen. Maar ik kan niet bewijzen dat ik geen troll ben, dat moet je maar geloven.

Vit
pi_80134497
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef vit_richter het volgende:
Ik maak een hoop nieuwe vrienden hier.

Het opzeggen van mijn Fok!-account laat ik nu ook wel uit mijn hoofd.

vrijdag 9 april 2010 @ 19:39:19 #133
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80134942
Dit topic loopt ook wel op z'n eind.
Hoe zet ik hier een slotje op?

Thanks everybody!
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:42:09 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80135043
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:39 schreef vit_richter het volgende:
Dit topic loopt ook wel op z'n eind.
Hoe zet ik hier een slotje op?

Thanks everybody!
nee we willen nog weten of je nog geneukt hebt vannacht
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:48:04 #135
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80135292
Ik heb genoeg vulgair aanbod gekregen via bedenkelijke forums als dating.nu
heel geil voelt dat op het moment dat het gebeurd, maar waarschijnlijk durf ik niet te gaan.

Ik sluit me wel aan bij een bestaand topic zodra ik dat heb gedaan, oké?
Wil trouwens eerst zoenen.

slotje aub

[ Bericht 4% gewijzigd door vit_richter op 09-04-2010 20:13:00 ]
pi_80136496
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef vit_richter het volgende:
Ik heb genoeg vulgair aanbod gekregen via bedenkelijke forums als dating.nu
heel geil voelt dat op het moment dat het gebeurd, maar waarschijnlijk durf ik niet te gaan.

Ik sluit me wel aan bij een bestaand topic zodra ik dat heb gedaan, oké?
Wil trouwens eerst zoenen.

slotje aub
Heej, psst.. zoenen?
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')