abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:29:43 #101
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_80121396
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:51 schreef Thomas B. het volgende:
dikzak
Dikzak? Ben jij een Somalier ofzo? 180 cm en 80 kg is toch gewoon normaal...
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_80121475
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
oké oké, ik ga vandaag nog naar de supermarkt. ( ben toch vrij )
Zoals heksehiel al zij, het maakt niet uit hoe of waar je mensen ontmoet, het doel is hetzelfde.

Waarom sluiten mensen een relatie na 2 weken of een maand al af als blijkt dat het niets is?
Voorzover mij is ingedrild gaat aan een echt goede relatie minstens 4 maanden goede vriendschap vooraf.
Dan wéét je toch al of het iets kan worden? En je voorkomt er een hoop herzeleid mee.
Omdat het geen schande is om een relatie te stoppen? Gaat het niet, dan gaat het niet. Dan heeft het geen zin om langer bij elkaar te blijven en toch te proberen. Vooral als het na zo'n korte tijd al blijkt dat het niet werkt kun je het beter direct uit maken dan er echt heel hard aan werken. Een relatie hoeft niet iets voor de rest van je leven te zijn.

Ik heb ook niet eerst 4 maanden een goede vriendschap gehad met m'n vriend. (Tenzij je elkaar elke week dronken tegen komen in het uitgaansleven een vriendschapsrelatie wil noemen )
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:33:38 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_80121530
quote:

Waarom sluiten mensen een relatie na 2 weken of een maand al af als blijkt dat het niets is?
Voorzover mij is ingedrild gaat aan een echt goede relatie minstens 4 maanden goede vriendschap vooraf.
Dan wéét je toch al of het iets kan worden? En je voorkomt er een hoop herzeleid mee.
Dat is een ontzettend starre en rigide manier van denken waar je beter van af kan als je je kansen wilt vergroten.

Op een vrije manier een levenspartner vinden is nou eenmaal een morsig proces dat in veel gevallen met vallen en opstaan gaat.

Dat is wellicht niet volgens het plaatje dat jou is voorgeschoteld. Maar dat plaatje gaat nu eenmaal lang niet voor iedereen op. Of je moet je ouders vragen of ze een huwelijk voor je willen arrangeren.
pi_80121532
quote:
oké oké, ik ga vandaag nog naar de supermarkt. ( ben toch vrij )
Zoals heksehiel al zij, het maakt niet uit hoe of waar je mensen ontmoet, het doel is hetzelfde.

Ik denk niet dat er veel afgebroken wordt na al 2 week hoor. En de 1e weken staan natuurlijk in schril contrast met de rest van je relatie. Die 1e paar dagen/weken voelt alles natuurlijk bijzonder aan.

Minstens 4 goede maanden vriendschap? Dit is ook weer zoiets. Waarom 4? En niet 3? Het hangt er allemaal van af of het goed voelt op dat moment of niet. Of dat nu 2 a 3 weken duurt of een paar maand. Ik heb met sommige mensen dat ik binnen een aantal week ze echt ken terwijl bij andere dat meer dan een half jaar duurt.
En dat relaties verbroken wordt leer je alleen maar van. Natuurlijk is dat continu gezeik. Maar de statistische kans dat een relatie op de kliffen loopt is nu eenmaal erg groot. Als je je dus volledig focust op die 1e wonder dame en dat gaat op de klippen zit je nog in een veel grotere dip dan dat je nu zit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:33:58 #105
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80121548
Een seksrelatie zou ik nu niet eens durven
Misschien nadat ik een beetje ervaring heb opgedaan wel.

Ik heb geen flauw idee hoe maatschappelijk geaccepteerd het is om een seksrelatie te hebben.
In mijn kringen kun je het wel raden denk ik.

Voel je je niet slechts een lichaam bij een seksrelatie?
Alleen neuken om 't neuken met een vreemde die je irl nog niet eens zou helpen als zijn auto stilstaat...
Ik weet niet of je het al een keer gehad hebt hoor, maar zo wel, dan wil ik wel weten hoe je je emotioneel voelde. En je zult wel veel vertrouwen in je eigen seksuele kunnen moeten hebben.

Ik kan me voorstellen dat een seksrelatie concentratieverlies met zich meebrengt.
Lijkt me moeilijk om je nog te kunnen focussen op werk enzo.

Maar goed, ik blaat maar wat over iets waar ik totaal geen verstand van heb.
Dus iedereen die ooit een seksrelatie heeft gehad: Tell me how it was like!
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:39:16 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_80121705
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:33 schreef vit_richter het volgende:

Als je kijkt naar alle succesvolle eind-twintigers en dertigers van nu, dan hebben ze op kamers gewoond en zich met de halve stad suf geneukt. Volgens mij wordt men in de randstad niet geïndoctrineerd met wat liefde moet zijn en hoe men zich ernaar dient te gedragen.

Je chargeert enorm. De halve stad sufneuken is een beetje heel erg overdreven en ik ken er ook die het bij eentje hebben gehouden.

Maar in de liberalere kringen gaat meer het "Laat maar waaien"-principe op. Gewoon een beetje proberen leren en uitvinden en uiteindelijk blijf je vanzelf wel ergens hangen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:40:05 #107
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80121735
quote:
Nou nee. Voor mij zijn de groepen "vrienden" en "potentieeltjes" groepen waar erg weinig overlap in zit. Dat gaat in veel gevallen ook niet werken. M'n vriendin kende ik al wel een tijdje maar afgezien van een keertje praten op een BBQ kende ik haar nauwelijks. Dat komt vanzelf wel. Sowieso is een vriendschapsrelatie heel anders dan een liefdesrelatie.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_80121776
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef vit_richter het volgende:

Ik heb geen flauw idee hoe maatschappelijk geaccepteerd het is om een seksrelatie te hebben.

Alleen neuken om 't neuken met een vreemde die je irl nog niet eens zou helpen als zijn auto stilstaat...
Ik weet niet of je het al een keer gehad hebt hoor, maar zo wel, dan wil ik wel weten hoe je je emotioneel voelde. En je zult wel veel vertrouwen in je eigen seksuele kunnen moeten hebben.

Ik kan me voorstellen dat een seksrelatie concentratieverlies met zich meebrengt.

Ik denk dat als je eens stop met al dat analyseren al een stuk verder komt in je zoektocht naar een relatie. Het is net dat moment dat je op zoek bent voor een vakantie en alleen alle nadelen op noemt en daardoor dus maar alles afwijst. Zo kom je dus nergens.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:42:59 #109
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80121854
@ reflectionne

Ik kom uit een groot gezin. Mijn siblings zijn al wat verder... en ze zijn nog jonger ook.
Verder zijn ortho-katho's meesters in het omhooghouden van taboes, dus wordt er niet over gesproken.

==========================================================================
Het is zoooo moeilijk voor mij om te accepteren dat een relatie niet voor het leven is.
Ik zie het wel in, maar ik moet het nog leren accepteren.

Het is alsof mijn christenpsyche 20 jaar in een geblindeerde gevangenis heeft gezeten.
Nu is de blinderingsfolie weg, maar ik zit er nog steeds in. Inmiddels heb ik de sleutelbos van de cipier in handen om het slot te openen. Maar er zitten 100.000 sleutels aan.

Als je 13 bent heeft gedonder in de liefde volgens mij minder impact dan als je 22 bent.
Ik ben bang dat al het andere in mijn leven gaat lijden onder alle capriolen die ik van plan ben uit te gaan halen op dat vlak. Maar we zien wel...

Overigens wil ik jullie wel allemaal even bedanken voor de inbreng zover
Het helpt mij zaken terug te brengen tot de kern en stappen voorwaarts te maken.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:43:33 #110
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80121870
quote:

Een relatie is compleet wat anders dan een scharrel waar je mee neukt. In jouw geval ook niet erg relevant want je bent kennelijk opzoek naar een echte relatie.
quote:
Jij hebt gewoon een compleet vage definitie van een 'seksrelatie'. Dat is gewoon een scharrel waarbij je mekaar op zich wel interessant vindt op seksueel vlak maar niet genoeg samen hebt om echt een relatie te beginnen.
quote:
Als je eenmaal een tijdje een relatie hebt gehad is seks niet meer zo bijzonder dat het je 24 uur per dag bezighoudt.
quote:
Je gaat een hapje eten, kletst wat, en neukt. Zegmaar een relatie zonder het gedoe van je aan elkaar hechten en mekaar elke week zien enzo. Ideaal als je nog niet aan een echte nieuwe relatie toe bent.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:44:33 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_80121901
quote:

Hangt inderdaad af van wie je jezelf iets wil aantrekken. Jouw omgeving zal het vreselijk vinden terwijl de gemiddelde D66/Groenlinks/VVD-stemmer het allemaal prima vind.

quote:
Als het je niets lijkt moet je het ook gewoon niet doen. Ik heb meerdere relaties gehad maar nooit een seksrelatie.

quote:
Dat is kolder.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:47:39 #112
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80122006
@ sitting elfling

Ik ben niet kritisch en doe dingen tegen mijn aangeleerde principes in.
Dat doe ik juist om meer levensinzicht te vergaren. Ik wil niet vast blijven zitten in die starre rigide christenwereld. Maar dan moet ik me wel zomaar even een hele andere cultuur eigen maken.

Ik werk er hard voor en maak nog steeds vorderingen.
Geestelijk valt het me alleen zo zwaar allemaal. Op dit forum breng ik dat deels onder woorden...
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:49:36 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80122086
je bent pas 22, op je 22e je 1e relatie krijgen is niet abnormaal, en al was het dat wel, wat maakt het allemaal toch uit?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:51:22 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_80122152
Nou je moet nog een hoop leren zie ik

Maar het is mooi te zien dat je graag iets wilt doen om een ander leven te krijgen en uit het patroon te komen waarin je ongelukkig bent. Die actieve huoding ontbreekt bij velen
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:52:45 #115
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80122196
@ catbert:
In de toekomst wil ik dat gewoon normaal gaan vinden

@ Hexagon:
Ik hoop dat je gelijk hebt dat het kolder is over dat concentratieverliesgedoe.
Soms als ik een beetje aandacht van een meisje krijg als ik uitga maar ze me daarna afsnauwt bij haar vriendinnen dan denk ik daar aan... want dan ben ik nog steeds verliefd.
Men zegt dat de liefde het mooiste is wat het leven de bieden heeft. Dat kan toch impact hebben?
Anyway, ik hoop dat als ik een vriendin heb dat ik dan juist heel relaxed ga worden
Mijn vrienden zeggen in ieder geval dat ze dat wel zijn geworden.
pi_80122365
Ik lees het nou al een paar keer, jij vindt het veels te belangrijk wat jouw ouders denken over jouw doen en laten. Misschien is het deels geloof, ik weet het niet.

Maar laat je leven niet bepalen door andere, je ouders zijn er voor je zolang je zelf niet kunt bepalen wat goed voor je is. En als ik zo jouw verhalen lees, maak ik daaruit op dat jij best wel op je eigen benen zou kunnen staan. Mijn "advies" is dan ook dat je eerst op jezelf moet gaan wonen, en jezelf echt moet gaan leren kennen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:58:52 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_80122435
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef vit_richter het volgende:
@ Hexagon:
Ik hoop dat je gelijk hebt dat het kolder is over dat concentratieverliesgedoe.
Ik zou niet weten waarom wel. Wat is het verschil met dat je seks hebt met een echte vriendin? Verder moet je werk en prive gewoon goed gescheiden houden.

quote:
Soms als ik een beetje aandacht van een meisje krijg als ik uitga maar ze me daarna afsnauwt bij haar vriendinnen dan denk ik daar aan... want dan ben ik nog steeds verliefd.
Men zegt dat de liefde het mooiste is wat het leven de bieden heeft. Dat kan toch impact hebben?
Anyway, ik hoop dat als ik een vriendin heb dat ik dan juist heel relaxed ga worden
Mijn vrienden zeggen in ieder geval dat ze dat wel zijn geworden.
Je kunt beter gewoon al relaxed worden

En liefde is mooi en leuk maar zeker ook niet alles. Na een avondje knuffelen voor de TV heb ik daarna wel weer zin om mn hobbies te doen of te gaan borrelen met mn vrienden.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:02:47 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80122559
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef Hexagon het volgende:
Je kunt beter gewoon al relaxed worden

En liefde is mooi en leuk maar zeker ook niet alles. Na een avondje knuffelen voor de TV heb ik daarna wel weer zin om mn hobbies te doen of te gaan borrelen met mn vrienden.
Inderdaad. Types die hun hele geluk aan de relatiekapstok hangen zie je als het uitgaat ook wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie. Die blijven volgens mij ook hangen bij 't eerste 't beste dat in dat sleepnet blijft hangen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:19:22 #119
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80123192
Everybody, ik ga nu sporten.
Daarna ga ik naar de winkel en als ik terugkom post ik wel hoe hard ik mezelf voor joker heb gezet

Vanavond ga ik naar stratumseind in Eindhoven.
Iemand die mee wil?
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:35:19 #120
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_80123700
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef vit_richter het volgende:
Everybody, ik ga nu sporten.
Daarna ga ik naar de winkel en als ik terugkom post ik wel hoe hard ik mezelf voor joker heb gezet

Vanavond ga ik naar stratumseind in Eindhoven.
Iemand die mee wil?
Succes! Ik heb alle posts gelezen en ik geloof dat er met jou wel een goed gesprek te voeren is Je komt intelligent genoeg over. Verder veel respect voor vrouwen.. Dat moet wel goed komen! Niet forceren en gezellig babbelen in de kroeg!

Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat je hier mensen vraagt om mee uit te gaan. Zou je niet eerst je vrienden vragen? Het lijkt mij overigens ook best grappig om het eens via fok te proberen om een groep bij elkaar te krijgen en uit te gaan. Als ik vanavond geen andere plannen had was ik misschien meegegaan ook!

Alsnog succes in de supermarkt, maar forceer het niet. Ik heb persoonlijk nog nooit een telefoonnummer o.i.d. in de supermarkt overgehouden. Misschien is dat mijn gebrek aan creativiteit.. Ik zou zeggen; Houd ons op de hoogte!
  vrijdag 9 april 2010 @ 16:34:57 #121
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80128356
Goed... ik kom net terug van de winkels...
Ik heb een vakkenvuller aangesproken en vroeg haar waar iets lag waarvan ik wist dat het aan de andere kant van de winkel ligt. Ik vroeg haar hoe oud ze is, maar ik kreeg een snauwende "het ligt daar" en ze liep snel weg.

Op de parking zag ik een vrouw van ~20 op haar fiets hangen. Het leek wel of God de situatie daar had gemaakt voor mij om actie te ondernemen. Toen ik naast haar ging staan en zij "wat zie je er leuk uit" kwam er een andere vrouw aan. Haar moeder.

Mijn vrienden willen wel mee naar Stratumseind, maar pas over een paar weken...
Dan ga ik wel alleen
Of zou dat negatief kunnen uitpakken?
  vrijdag 9 april 2010 @ 16:42:05 #122
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80128589
Je pakt het ook wel een beetje raar/creepy aan hoor...
pi_80129785
Tvp!
Ontopic: Ik denk dat TS eens minder moet denken en gewoon zn verstand op 0 zetten.
Je begint op voorhand je al af te vragen of deze relatie voor het leven zal zijn, waarom?
Je begint een relatie toch meestal met het idee dat dit misschien wel die ene kan zijn waar je gelukkig mee gaat worden? Anders is het gewoon een scharrel.
Volg dus iets meer je gevoel en als het na een date of 2 toch blijkt dat jullie niet bij elkaar passen dan is er toch nog niets gebeurd?
Ik wens je in ieder geval succes vanavond
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:38:28 #124
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80130820
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
Ik heb een vakkenvuller aangesproken en vroeg haar waar iets lag waarvan ik wist dat het aan de andere kant van de winkel ligt. Ik vroeg haar hoe oud ze is, maar ik kreeg een snauwende "het ligt daar" en ze liep snel weg.

Op de parking zag ik een vrouw van ~20 op haar fiets hangen. Het leek wel of God de situatie daar had gemaakt voor mij om actie te ondernemen. Toen ik naast haar ging staan en zij "wat zie je er leuk uit" kwam er een andere vrouw aan. Haar moeder.

Dan ga ik wel alleen
Je hebt het wel fout aangepakt, man.

Niet meteen beginnen te slijmen of persoonlijke vragen te stellen.

Dus bij dat eerste meisje moest je niet meteen vragen hoe oud ze is (hoewel dat ook niet zo erg is). Ik weet niet hoe ik het had gedaan met haar, maar dat had ik in ieder geval niet gedaan.

Bij dat tweede meisje kwam je ook te hard aan. Je moet het subtiel doen. Dat meisje was bezig iets met haar fiets te doen, toch? Dus je moest haar helpen met haar fiets en dan een praatje maken.

En als je complimenten geeft, kan je beter niet meteen haar uiterlijk een compliment geven, maar iets anders. Bijvoorbeeld niet "Je ziet er leuk uit", maar "hey wat heb je een mooie fiets daar", of "hey dat zijn mooie schoenen, zo eentje wil ik ook voor mijn zus kopen", of "hey je kan goed dansen".

Het hangt af van de cultuur, maar bij Nederlandse vrouwen moet je subtiel zijn in het versieren. Je moet het niet direct duidelijk maken dat je haar wilt versieren. Je moet eerder een normale gesprek met haar beginnen, en als je goed met haar kan praten, dan begin je een beetje te flirten, maar niet te veel en niet te opvallend. En daarna een excuus geven waarom je weg moet gaan en haar nummer vragen zodat je een keer kan afspreken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:41:26 #125
107521 Furia
snoopy weer
pi_80130922
quote:

Dan ga ik wel alleen
Misschien is een cursus sociale vaardigheden toch niet gek. Dat is zeker niet mijn sterkste kant, maar iedere oetlul kan bedenken dat je een vakkenvulster (vak +- 15-16) niet om haar leeftijd gaat vragen en tegen een onbekende vrouw geen praatje begint met 'wat zie je er leuk uit' :/ Zeg dan bv dat ze een mooie tas heeft ofzo, hoewel je dan ook erg gay over komt.

Verder: als je op een eerste date (of 'in de vriendschapsperiode') ook al praat zoals je hier doet, kan ik me voorstellen dat het nergens heen gaat. Je komt gefrustreerd over, denkt veel te veel in goed en slecht (slettebak vs perfecte trouwmateriaal, heidense buitenwereld vs bekrompen christenwereld, etc.) en het klinkt alsof je nog helemaal je eigen plek in je nieuwe levensstijl niet hebt gevonden. Kortom, misschien eerst eens wat tijd voor jezelf nemen, dan komt de rest vanzelf wel.
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:52:40 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80131288
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef Furia het volgende:

[..]

Misschien is een cursus sociale vaardigheden toch niet gek. Dat is zeker niet mijn sterkste kant, maar iedere oetlul kan bedenken dat je een vakkenvulster (vak +- 15-16) niet om haar leeftijd gaat vragen en tegen een onbekende vrouw geen praatje begint met 'wat zie je er leuk uit' :/ Zeg dan bv dat ze een mooie tas heeft ofzo, hoewel je dan ook erg gay over komt.

Verder: als je op een eerste date (of 'in de vriendschapsperiode') ook al praat zoals je hier doet, kan ik me voorstellen dat het nergens heen gaat. Je komt gefrustreerd over, denkt veel te veel in goed en slecht (slettebak vs perfecte trouwmateriaal, heidense buitenwereld vs bekrompen christenwereld, etc.) en het klinkt alsof je nog helemaal je eigen plek in je nieuwe levensstijl niet hebt gevonden. Kortom, misschien eerst eens wat tijd voor jezelf nemen, dan komt de rest vanzelf wel.
Nou ja, zo erg was het ook niet. Toen ik eerst begon met "versieren" ging ik ook zulke fouten maken. Mijn jongere neef maakt ook zulke fouten (hij is 19). Misschien heb jij het nooit gedaan, maar onervaren mannen maken die fouten vaak, dat ze beginnen met "je ziet er leuk uit" of "hoe oud ben je, schat". Het hoef niet te betekenen dat hij sociale vaardigheidcursussen nodig heeft.

En ik vind dat hij hier juist interessant en intelligent overkomt. En ja, dit is een forum dus hier praat hij gewoon over de dingen die hem bezighoudt. Van wat ik heb gelezen is hij wel zo goed als klaar om een vrouw te krijgen. Enige wat hij nodig heeft is ervaring en goede advies.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:21:00 #127
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80132128
No worries, ben IRL helemaal niet zo zwart-wit en schrijversachtig als ik hier ben.
Eigenlijk had ik ook wel kunnen weten dat dat fout zou lopen

Cursus sociale vaardigheden heb ik niet nodig denk ik... ik geef ze namelijk zelf
Aan kinderen tussen de 10 en 14 met ontwikkelingsachterstanden.

Het verstand-op-0-idee is wat pragmatischer nu.

Subtiliteit is een belangrijke zaak, daar ben ik me van bewust.
Maar ik denk dat het net zo hard opvalt als ik ga slijmen hoe mooi haar armbandje is.
Ik geef nog niet op hoor.

Mijn klinische schrijfstijl zal bijdragen aan het gefrustreerd overkomen.
Dat is in het echt ook niet het geval
Tsja, je zult me toch beter moeten leren kennen als je het echt wilt weten
Meer woorden gaan jouw indruk niet veranderen... maar je kritiek is welkom hoor
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:24:50 #128
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80132243
Na je laatste paar posts denk ik dat je een troll bent. Maar omdat ik die graag voer toch een serieuze reactie. Na je topic te hebben doorgelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat je toch wel graag een vriendin zou willen, vooral ook omdat je broertjes al verder zijn. Omdat je ouders en je geweten meekijken wil je een vriendin voor langere tijd... Maar je zou maar al te graag wat ervaring opdoen zonder schoonoudersontmoetingen. Ik ben er nog niet uit of je dat 'langere tijd vriendin' ophoudt omdat je meiden niet wil afschrikken of omdat je eerlijk dat wilt.

Als jij zo makkelijk vrienden/innen maakt in de kroeg zou je echt wel wat verder zijn dan 13 jaar. Laatst zei ik iets tegen meisje die ik vaag kende en dat is ook in bed geeindigt. Niet dezelfde avond maar zo zie je dat het echt makkelijk is. (en ik zie er echt niet uit als brad pitt) Hierbij trekken we de conclusie dat je iets fout doet in het 'vriendin maken' process, wat opzich een positief ding is omdat bij veel gasten 'de eerste stap' het probleem is. Leg is uit waar het fout gaat... gaan ze je als vriend zien? Advies: houd ze warm en laat ze alsjeblieft niet met problemen naar je toe komen dat moet je afkappen. Spreek zo snel mogelijk weer af en laat de bedoeling van de afspraak duidelijk zijn. (niet gezellig bijkletsen, maar echt een date zegmaar) Alles draait om timing en gezond verstand. (nee ze vind het niet leuk als je 13 berichten achterlaat en ze vind het ook niet leuk als jij in een egotrip 5 uur lang over jezelf lult met consumptie)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:26:02 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80132275
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef vit_richter het volgende:
No worries, ben IRL helemaal niet zo zwart-wit en schrijversachtig als ik hier ben.
Eigenlijk had ik ook wel kunnen weten dat dat fout zou lopen

Cursus sociale vaardigheden heb ik niet nodig denk ik... ik geef ze namelijk zelf
Aan kinderen tussen de 10 en 14 met ontwikkelingsachterstanden.

Het verstand-op-0-idee is wat pragmatischer nu.

Subtiliteit is een belangrijke zaak, daar ben ik me van bewust.
Maar ik denk dat het net zo hard opvalt als ik ga slijmen hoe mooi haar armbandje is.
Ik geef nog niet op hoor.
Ja dat is juist het doel. Het valt op dat je interesse hebt, maar je komt niet wanhopig of asociaal over.
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:40:45 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80132711
quote:
Dan ga ik wel alleen
Nee hoor . Gewoon de goede kroeg uitkiezen en genoeg alcohol drinken
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:25:09 #131
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80134376
@ DoimEN:

Ik schrik ervan dat je denkt dat ik een troll ben
Maar goed, echt een gangbaar individu kun je me ook niet noemen.

Tot nu toe heb ik het gevoel dat ik echt vooruitgang aan het maken ben en de reageerders in dit topic (ook jij) helpen me daar heel goed bij. Ik maak een hoop nieuwe vrienden hier.

Het opzeggen van mijn Fok!-account laat ik nu ook wel uit mijn hoofd.
Ik waardeer je bijdrage oprecht, Doimen. Maar ik kan niet bewijzen dat ik geen troll ben, dat moet je maar geloven.

Vit
pi_80134497
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef vit_richter het volgende:
Ik maak een hoop nieuwe vrienden hier.

Het opzeggen van mijn Fok!-account laat ik nu ook wel uit mijn hoofd.

vrijdag 9 april 2010 @ 19:39:19 #133
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80134942
Dit topic loopt ook wel op z'n eind.
Hoe zet ik hier een slotje op?

Thanks everybody!
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:42:09 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80135043
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:39 schreef vit_richter het volgende:
Dit topic loopt ook wel op z'n eind.
Hoe zet ik hier een slotje op?

Thanks everybody!
nee we willen nog weten of je nog geneukt hebt vannacht
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:48:04 #135
298919 vit_richter
zoekt relatie
pi_80135292
Ik heb genoeg vulgair aanbod gekregen via bedenkelijke forums als dating.nu
heel geil voelt dat op het moment dat het gebeurd, maar waarschijnlijk durf ik niet te gaan.

Ik sluit me wel aan bij een bestaand topic zodra ik dat heb gedaan, oké?
Wil trouwens eerst zoenen.

slotje aub

[ Bericht 4% gewijzigd door vit_richter op 09-04-2010 20:13:00 ]
pi_80136496
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef vit_richter het volgende:
Ik heb genoeg vulgair aanbod gekregen via bedenkelijke forums als dating.nu
heel geil voelt dat op het moment dat het gebeurd, maar waarschijnlijk durf ik niet te gaan.

Ik sluit me wel aan bij een bestaand topic zodra ik dat heb gedaan, oké?
Wil trouwens eerst zoenen.

slotje aub
Heej, psst.. zoenen?
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')