Dikzak? Ben jij een Somalier ofzo? 180 cm en 80 kg is toch gewoon normaal...quote:
Omdat het geen schande is om een relatie te stoppen? Gaat het niet, dan gaat het niet. Dan heeft het geen zin om langer bij elkaar te blijven en toch te proberen. Vooral als het na zo'n korte tijd al blijkt dat het niet werkt kun je het beter direct uit maken dan er echt heel hard aan werken. Een relatie hoeft niet iets voor de rest van je leven te zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
oké oké, ik ga vandaag nog naar de supermarkt. ( ben toch vrij)
Zoals heksehiel al zij, het maakt niet uit hoe of waar je mensen ontmoet, het doel is hetzelfde.
Waarom sluiten mensen een relatie na 2 weken of een maand al af als blijkt dat het niets is?
Voorzover mij is ingedrild gaat aan een echt goede relatie minstens 4 maanden goede vriendschap vooraf.
Dan wéét je toch al of het iets kan worden? En je voorkomt er een hoop herzeleid mee.
Dat is een ontzettend starre en rigide manier van denken waar je beter van af kan als je je kansen wilt vergroten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
Waarom sluiten mensen een relatie na 2 weken of een maand al af als blijkt dat het niets is?
Voorzover mij is ingedrild gaat aan een echt goede relatie minstens 4 maanden goede vriendschap vooraf.
Dan wéét je toch al of het iets kan worden? En je voorkomt er een hoop herzeleid mee.
Ik denk niet dat er veel afgebroken wordt na al 2 week hoor. En de 1e weken staan natuurlijk in schril contrast met de rest van je relatie. Die 1e paar dagen/weken voelt alles natuurlijk bijzonder aan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
oké oké, ik ga vandaag nog naar de supermarkt. ( ben toch vrij)
Zoals heksehiel al zij, het maakt niet uit hoe of waar je mensen ontmoet, het doel is hetzelfde.
Je chargeert enorm. De halve stad sufneuken is een beetje heel erg overdreven en ik ken er ook die het bij eentje hebben gehouden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:33 schreef vit_richter het volgende:
Als je kijkt naar alle succesvolle eind-twintigers en dertigers van nu, dan hebben ze op kamers gewoond en zich met de halve stad suf geneukt. Volgens mij wordt men in de randstad niet geïndoctrineerd met wat liefde moet zijn en hoe men zich ernaar dient te gedragen.
Nou nee. Voor mij zijn de groepen "vrienden" en "potentieeltjes" groepen waar erg weinig overlap in zit. Dat gaat in veel gevallen ook niet werken. M'n vriendin kende ik al wel een tijdje maar afgezien van een keertje praten op een BBQ kende ik haar nauwelijks. Dat komt vanzelf wel. Sowieso is een vriendschapsrelatie heel anders dan een liefdesrelatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef vit_richter het volgende:
Ik denk dat als je eens stop met al dat analyseren al een stuk verder komt in je zoektocht naar een relatie. Het is net dat moment dat je op zoek bent voor een vakantie en alleen alle nadelen op noemt en daardoor dus maar alles afwijst. Zo kom je dus nergens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef vit_richter het volgende:
Een seksrelatie zou ik nu niet eens durven![]()
Misschien nadat ik een beetje ervaring heb opgedaan wel.
Ik heb geen flauw idee hoe maatschappelijk geaccepteerd het is om een seksrelatie te hebben.
In mijn kringen kun je het wel raden denk ik.
Voel je je niet slechts een lichaam bij een seksrelatie?
Alleen neuken om 't neuken met een vreemde die je irl nog niet eens zou helpen als zijn auto stilstaat...
Ik weet niet of je het al een keer gehad hebt hoor, maar zo wel, dan wil ik wel weten hoe je je emotioneel voelde. En je zult wel veel vertrouwen in je eigen seksuele kunnen moeten hebben.
Ik kan me voorstellen dat een seksrelatie concentratieverlies met zich meebrengt.
Lijkt me moeilijk om je nog te kunnen focussen op werk enzo.
Maar goed, ik blaat maar wat over iets waar ik totaal geen verstand van heb.
Dus iedereen die ooit een seksrelatie heeft gehad: Tell me how it was like!
Een relatie is compleet wat anders dan een scharrel waar je mee neukt. In jouw geval ook niet erg relevant want je bent kennelijk opzoek naar een echte relatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef vit_richter het volgende:
Een seksrelatie zou ik nu niet eens durven![]()
Misschien nadat ik een beetje ervaring heb opgedaan wel.
Ik heb geen flauw idee hoe maatschappelijk geaccepteerd het is om een seksrelatie te hebben.
Jij hebt gewoon een compleet vage definitie van een 'seksrelatie'. Dat is gewoon een scharrel waarbij je mekaar op zich wel interessant vindt op seksueel vlak maar niet genoeg samen hebt om echt een relatie te beginnen.quote:Voel je je niet slechts een lichaam bij een seksrelatie?
Alleen neuken om 't neuken met een vreemde die je irl nog niet eens zou helpen als zijn auto stilstaat...
Ik weet niet of je het al een keer gehad hebt hoor, maar zo wel, dan wil ik wel weten hoe je je emotioneel voelde. En je zult wel veel vertrouwen in je eigen seksuele kunnen moeten hebben.
Als je eenmaal een tijdje een relatie hebt gehad is seks niet meer zo bijzonder dat het je 24 uur per dag bezighoudt.quote:Ik kan me voorstellen dat een seksrelatie concentratieverlies met zich meebrengt.
Je gaat een hapje eten, kletst wat, en neukt. Zegmaar een relatie zonder het gedoe van je aan elkaar hechten en mekaar elke week zien enzo. Ideaal als je nog niet aan een echte nieuwe relatie toe bent.quote:Maar goed, ik blaat maar wat over iets waar ik totaal geen verstand van heb.
Dus iedereen die ooit een seksrelatie heeft gehad: Tell me how it was like!
Hangt inderdaad af van wie je jezelf iets wil aantrekken. Jouw omgeving zal het vreselijk vinden terwijl de gemiddelde D66/Groenlinks/VVD-stemmer het allemaal prima vind.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef vit_richter het volgende:
Als het je niets lijkt moet je het ook gewoon niet doen. Ik heb meerdere relaties gehad maar nooit een seksrelatie.quote:Voel je je niet slechts een lichaam bij een seksrelatie?
Dat is kolder.quote:Ik kan me voorstellen dat een seksrelatie concentratieverlies met zich meebrengt.
Ik zou niet weten waarom wel. Wat is het verschil met dat je seks hebt met een echte vriendin? Verder moet je werk en prive gewoon goed gescheiden houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef vit_richter het volgende:
@ Hexagon:
Ik hoop dat je gelijk hebt dat het kolder is over dat concentratieverliesgedoe.
Je kunt beter gewoon al relaxed wordenquote:Soms als ik een beetje aandacht van een meisje krijg als ik uitga maar ze me daarna afsnauwt bij haar vriendinnen dan denk ik daar aan... want dan ben ik nog steeds verliefd.
Men zegt dat de liefde het mooiste is wat het leven de bieden heeft. Dat kan toch impact hebben?![]()
Anyway, ik hoop dat als ik een vriendin heb dat ik dan juist heel relaxed ga worden![]()
Mijn vrienden zeggen in ieder geval dat ze dat wel zijn geworden.
Inderdaad. Types die hun hele geluk aan de relatiekapstok hangen zie je als het uitgaat ook wanhopig op zoek naar een nieuwe relatie. Die blijven volgens mij ook hangen bij 't eerste 't beste dat in dat sleepnet blijft hangen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef Hexagon het volgende:
Je kunt beter gewoon al relaxed worden
En liefde is mooi en leuk maar zeker ook niet alles. Na een avondje knuffelen voor de TV heb ik daarna wel weer zin om mn hobbies te doen of te gaan borrelen met mn vrienden.
Succes! Ik heb alle posts gelezen en ik geloof dat er met jou wel een goed gesprek te voeren isquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef vit_richter het volgende:
Everybody, ik ga nu sporten.
Daarna ga ik naar de winkel en als ik terugkom post ik wel hoe hard ik mezelf voor joker heb gezet![]()
Vanavond ga ik naar stratumseind in Eindhoven.
Iemand die mee wil?
Je hebt het wel fout aangepakt, man.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
Goed... ik kom net terug van de winkels...
Ik heb een vakkenvuller aangesproken en vroeg haar waar iets lag waarvan ik wist dat het aan de andere kant van de winkel ligt. Ik vroeg haar hoe oud ze is, maar ik kreeg een snauwende "het ligt daar" en ze liep snel weg.
Op de parking zag ik een vrouw van ~20 op haar fiets hangen. Het leek wel of God de situatie daar had gemaakt voor mij om actie te ondernemen. Toen ik naast haar ging staan en zij "wat zie je er leuk uit" kwam er een andere vrouw aan. Haar moeder.![]()
Mijn vrienden willen wel mee naar Stratumseind, maar pas over een paar weken...
Dan ga ik wel alleen![]()
Of zou dat negatief kunnen uitpakken?
Misschien is een cursus sociale vaardigheden toch niet gek. Dat is zeker niet mijn sterkste kant, maar iedere oetlul kan bedenken dat je een vakkenvulster (vak +- 15-16) niet om haar leeftijd gaat vragen en tegen een onbekende vrouw geen praatje begint met 'wat zie je er leuk uit' :/ Zeg dan bv dat ze een mooie tas heeft ofzo, hoewel je dan ook erg gay over komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
Goed... ik kom net terug van de winkels...
Ik heb een vakkenvuller aangesproken en vroeg haar waar iets lag waarvan ik wist dat het aan de andere kant van de winkel ligt. Ik vroeg haar hoe oud ze is, maar ik kreeg een snauwende "het ligt daar" en ze liep snel weg.
Op de parking zag ik een vrouw van ~20 op haar fiets hangen. Het leek wel of God de situatie daar had gemaakt voor mij om actie te ondernemen. Toen ik naast haar ging staan en zij "wat zie je er leuk uit" kwam er een andere vrouw aan. Haar moeder.![]()
Nou ja, zo erg was het ook niet. Toen ik eerst begon met "versieren" ging ik ook zulke fouten maken. Mijn jongere neef maakt ook zulke fouten (hij is 19). Misschien heb jij het nooit gedaan, maar onervaren mannen maken die fouten vaak, dat ze beginnen met "je ziet er leuk uit" of "hoe oud ben je, schat". Het hoef niet te betekenen dat hij sociale vaardigheidcursussen nodig heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef Furia het volgende:
[..]
Misschien is een cursus sociale vaardigheden toch niet gek. Dat is zeker niet mijn sterkste kant, maar iedere oetlul kan bedenken dat je een vakkenvulster (vak +- 15-16) niet om haar leeftijd gaat vragen en tegen een onbekende vrouw geen praatje begint met 'wat zie je er leuk uit' :/ Zeg dan bv dat ze een mooie tas heeft ofzo, hoewel je dan ook erg gay over komt.
Verder: als je op een eerste date (of 'in de vriendschapsperiode') ook al praat zoals je hier doet, kan ik me voorstellen dat het nergens heen gaat. Je komt gefrustreerd over, denkt veel te veel in goed en slecht (slettebak vs perfecte trouwmateriaal, heidense buitenwereld vs bekrompen christenwereld, etc.) en het klinkt alsof je nog helemaal je eigen plek in je nieuwe levensstijl niet hebt gevonden. Kortom, misschien eerst eens wat tijd voor jezelf nemen, dan komt de rest vanzelf wel.
Ja dat is juist het doel. Het valt op dat je interesse hebt, maar je komt niet wanhopig of asociaal over.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef vit_richter het volgende:
No worries, ben IRL helemaal niet zo zwart-wit en schrijversachtig als ik hier ben.
Eigenlijk had ik ook wel kunnen weten dat dat fout zou lopen
Cursus sociale vaardigheden heb ik niet nodig denk ik... ik geef ze namelijk zelf
Aan kinderen tussen de 10 en 14 met ontwikkelingsachterstanden.
Het verstand-op-0-idee is wat pragmatischer nu.
Subtiliteit is een belangrijke zaak, daar ben ik me van bewust.
Maar ik denk dat het net zo hard opvalt als ik ga slijmen hoe mooi haar armbandje is.
Ik geef nog niet op hoor.
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef vit_richter het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef vit_richter het volgende:
Ik maak een hoop nieuwe vrienden hier.
Het opzeggen van mijn Fok!-account laat ik nu ook wel uit mijn hoofd.
nee we willen nog weten of je nog geneukt hebt vannachtquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:39 schreef vit_richter het volgende:
Dit topic loopt ook wel op z'n eind.
Hoe zet ik hier een slotje op?
Thanks everybody!
Heej, psst.. zoenen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef vit_richter het volgende:
Ik heb genoeg vulgair aanbod gekregen via bedenkelijke forums als dating.nu
heel geil voelt dat op het moment dat het gebeurd, maar waarschijnlijk durf ik niet te gaan.
Ik sluit me wel aan bij een bestaand topic zodra ik dat heb gedaan, oké?
Wil trouwens eerst zoenen.
slotje aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |