quote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef genakt het volgende:
moet je niet op fok zijn als je een wijf wilt wat er nog een beetje uitziet
Denk dat er genoeg leuke meiden op Fok zitten, maar gezien je fobo snap ik wel waarom jij er niet mee in contact komtquote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef genakt het volgende:
moet je niet op fok zijn als je een wijf wilt wat er nog een beetje uitziet
wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg leuke meiden op Fok zitten, maar gezien je fobo snap ik wel waarom jij er niet mee in contact komt
quote:Relatie: yep
Ik lees nergens dat ze er goed uit moet zien, ze moet alleen serieus een relatie willen en met hem op stap willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef IceBeach het volgende:
Als TS zijn emailadres op meerdere fora rondstrooit, krijgt hij vast genoeg aanbiedingen van goeduitziende russische dames.
Oh dat verklaart een hoop. Je hebt je spreekwoordelijke roze bril op en dan steekt natuurlijk elk meisje af bij je vriendin. Ik snap het.quote:
Nou Sherlock, ik geloof dat ik je even uit je droom moet helpen, maar dit is GEEN datingsite, tenzij je het goed speelt, maar dat is niet door het openen van een topic hier. Maar blijkbaar ben je al heel gelukkig met wat inhoudsloze reacties, dus jij zoekt blijkbaar gewoon iemand die jouw leven komt opvullen en je verlost van eenzaamheid?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef vit_richter het volgende:
Ik ben verrast door het aantal reacties!
op alle andere fora ( goed werk sherlocks) heb ik nog geen reacties ontvangen.
Ook niet van Russinnen trouwens.
Ik meende alles in mijn eerste post.
Ik weet niet meer wie er voorgesteld heeft te "neuqqcken" ofzo, maar het antwoord is nee.
Heb een positief karakter en ben erg sociaal.
Voeg me gewoon toe op messenger als je serieus bent.
Vit
nou ik kijk toch ookquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oh dat verklaart een hoop. Je hebt je spreekwoordelijke roze bril op en dan steekt natuurlijk elk meisje af bij je vriendin. Ik snap het.
Als dit geen date oplevert.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef vit_richter het volgende:
Ben opgegroeid in een diep orthodox katholieke omgeving die zelfs menig Amerikaan angstig perfect over zou komen. Ben enorm preuts en niets gewend. Ik voel me tot nu toe nergens slecht bij maar mijn geest is wel helemaal nummed geraakt ofzo.. trekt wel bij denk ik.
Quequote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef genakt het volgende:
[..]
nou ik kijk toch ookdat doet elke man
maar betekent toch niet dat ik elk wijf wat er maar beetje lekker uitziet moet gewoon lopen lullen op internet nog wel
Nou, respect voor je eerlijkheid, dat is iig een goede eigenschapquote:Op donderdag 8 april 2010 23:08 schreef vit_richter het volgende:
@heksehiel:
Je hebt gelijk, dit is geen datingsite.
Dat wist ik al toen ik dit topic startte.
Ik hoop gewoon dat ik ermee wegkom...![]()
Ben niet eenzaam hoor, heb uitgebreid sociaal leven.
Maar die verkeren grotendeels in de wereld beschreven in een oudere post
gewoon keertje avondje uitgaan johquote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef vit_richter het volgende:
Merci!
Echter heb ik op moment van schrijven niet echt de indruk dat ik op fok forum een date ga vinden...
Oh well, gezellig is het hier zonder meer en als mensen goede ideeen hebben of zelfs opbouwende kritiek dan is dat welkom en zal het ter harte genomen worden
Heel sociaal om op Fok! een chick te gaan zoeken. Good luck my dear friend.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef vit_richter het volgende:
Ik ben verrast door het aantal reacties!
op alle andere fora ( goed werk sherlocks) heb ik nog geen reacties ontvangen.
Ook niet van Russinnen trouwens.
Ik meende alles in mijn eerste post.
Ik weet niet meer wie er voorgesteld heeft te "neuqqcken" ofzo, maar het antwoord is nee.
Heb een positief karakter en ben erg sociaal.
Voeg me gewoon toe op messenger als je serieus bent.
Vit
Precies, ga de wereld in. Kom uit die kelder en stap in de zonquote:Op donderdag 8 april 2010 23:18 schreef genakt het volgende:
[..]
gewoon keertje avondje uitgaan joh
eerste beste meisje wat je leuk vind stap je op af en begint een gesprek. Je komt er vanzelf wel achter of ze wil of niet.Op naar de volgendezijn genoeg vrouwen op de wereld
Over je geloof ga ik niks zeggen, maar ik denk er het mijne over.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:25 schreef vit_richter het volgende:
Het is 100% waar dat uitgaan de meest kansrijke optie is.
Speeddaten doe ik regelmatig vanwege de efficiëntie. Nog nooit een match gehad trouwens![]()
Als ik uitga dan durf ik best mensen aan te spreken, ook vrouwen.
Probleem is echter dat ze vaak alcohol gedronken hebben (ik drink niet) en niet helemaal zichzelf zijn. Dan hebben we ook nog het moeilijk kunnen schatten van leeftijd.
Kan iemand me vertellen hoe ik een vrouw aanspreek in een kroeg op zo'n manier dat ze niet denkt: "Wat je nu ook uitkraamt, je wil neuken en ik bepaal wel even anders".
Ik voel me al stukken beter door te gaan sporten en gezonder dieet aan te houden.
Tot nu toe werkt de lifestyle change goed. Alleen het verrotte is dat ik ben gebrainwashed met hoe slecht seks is, hoe slecht meerdere relaties in een leven zijn, hoe heilig en sacred monogamiteit is... ik geloof dat echt. Maar het lijkt gewoon alsof anderen zonder die extremistische christenachtergrond net zo ver komen in het leven maar er wel veel meer van genieten.
Het is echt bizar voor iemand van mijn komaf om een hoge manager / officiere van justitie halfnaakt in een seksadvertentie te zien staan, maar kennelijk is seks helemaal niet zo persoonlijk en is liefde ook overtrokken. Om te voorkomen dat ik bitter word ga ik er niet tegenin, maar doe ik mijn best me bij deze maatschappij aan te sluiten.
Ik vind het echt knap dat je ondanks je opvoeding weet te relativeren en dat je probeert je eigen mening te vormen over dingen. Er zijn genoeg vrouwen die seks wel als iets persoonlijks zien en dat ook graag alleen willen als er liefde in het spel is. Je hoeft niet al je normen en waarden overboord te gooien, maar de extreme randjes eraf halen en dan denk ik dat het echt wel goed komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:25 schreef vit_richter het volgende:
Speeddaten doe ik regelmatig vanwege de efficiëntie. Nog nooit een match gehad trouwens![]()
Als ik uitga dan durf ik best mensen aan te spreken, ook vrouwen.
Probleem is echter dat ze vaak alcohol gedronken hebben (ik drink niet) en niet helemaal zichzelf zijn. Dan hebben we ook nog het moeilijk kunnen schatten van leeftijd.
Kan iemand me vertellen hoe ik een vrouw aanspreek in een kroeg op zo'n manier dat ze niet denkt: "Wat je nu ook uitkraamt, je wil neuken en ik bepaal wel even anders".
Ik voel me al stukken beter door te gaan sporten en gezonder dieet aan te houden.
Tot nu toe werkt de lifestyle change goed. Alleen het verrotte is dat ik ben gebrainwashed met hoe slecht seks is, hoe slecht meerdere relaties in een leven zijn, hoe heilig en sacred monogamiteit is... ik geloof dat echt. Maar het lijkt gewoon alsof anderen zonder die extremistische christenachtergrond net zo ver komen in het leven maar er wel veel meer van genieten.
Het is echt bizar voor iemand van mijn komaf om een hoge manager / officiere van justitie halfnaakt in een seksadvertentie te zien staan, maar kennelijk is seks helemaal niet zo persoonlijk en is liefde ook overtrokken. Om te voorkomen dat ik bitter word ga ik er niet tegenin, maar doe ik mijn best me bij deze maatschappij aan te sluiten.
Gezien het onderwijs wat er in Eindhoven wordt aangeboden, lijkt stratum nou niet de meest ideale plaats om op stap te gaan op donderdag avond voor vrouwen. Tilburg zal voor jou ook in de buurt zijn en daar zijn veel meer vrouwen op stap.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:37 schreef vit_richter het volgende:
haha, dat hijgerige geile mannetje ben ik niet hoor![]()
Een combinatie van misselijkheid en onverklaarbare hilariteit betrekt me als ik een dergelijke stakker aan het werk zie.
Ja lieve Fok!ers, jullie hebben gelijk denk ik.
Ik ga gewoon naar stratumseindachtige plaatsen en kijken wat ik kan doen, desnoods alleen.
Aan de ene kant wil ik een vaste relatie en echte liefde en het hele blije vrolijke kathoverhaaltje, maar aan de andere kant wil ik seks, meer vrouwen in mijn leven, zoenen, en het ook nog lekker vinden.
Ik loop achter en daar ben ik me van bewust. Het voelt alsof je de liefdeservaring van een 13 jarige hebt terwijl je in het lijf van een 22 jarige loopt. Er moet wat aan gebeuren en ik ga nog veel blauwtjes lopen, lang intens liefdesverdriet meemaken en hard op mijn plaat. Totdat ik rond mijn 30e ga trouwen met iemand waar ik echt van houd... Iemand die zelf vroeger naar 300 gangbangs is geweest ofzo
Ik kan het me eigenlijk niet eens voorstellen dat dat mijn achterlijke, aap-achtige, op hormonen en hedonisme gebaseerde toekomst word![]()
Maar dit getype is ook waardeloos. Eenzaamheid zuigt ook.
Ik kan niet veranderen als ik de feiten niet in de ogen kijk. Ik ben aan het veranderen en maak grote vorderingen, maar de weg is nog lang.
Ik wens jullie allemaal een prettige avond en ik ga nu m'n FOK!-account ongedaan maken... sorry heksenhiel dat dit geen TVP'tje voor je kan worden. Maar wel bedankt voor je inbreng.
Vitaly
Ik denk dat je moet proberen mensen los te zien van de functie die ze bekleden. It's not what you are, but what you do that defines youquote:Op donderdag 8 april 2010 23:52 schreef vit_richter het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening over mensen met belangrijke (maatschappelijke) functies die zo losbandig zijn...
Waarom zou je dit niet willen? Ik denk dat 98% van de mensen het eens is dat de sex veel lekkerder is met iemand waar je gek op bent!quote:Ik wil liever geen seks zonder liefde, maar ik moet die vastgeroeste regel wel een beetje loswrikken.
't zou zomaar kunnen gebeuren...
Ik denk dat je de intentie moet hebben om bij elkaar te blijven, maar zekerheid heb je nooit! Ik weet zeker dat jij echt niet een relatie gaat verbreken met iemand waar je super gek op bent. En vergeet niet dat ook zij opeens jou aan de kant kan zetten. Niets is zeker in het leven!quote:Is de liefde wel even intens als je van te voren al weet dat het niet eeuwig duurt?
Die extreme intensiteit wil ik gewoon een keer meemaken... en ook wil ik meerdere vrouwen in mijn leven. Dus ik ga ooit iemand anders' haar hart breken en daar voel ik me nu al superschuldig over!
Zet die leeftijd eens uit je kop. Er zijn ook genoeg leuke meiden die wat ouder zijn dan jij. Leeftijd is maar een getal. Je moet het fijn hebben samen en dan is leeftijd niet van belang.quote:Er zijn maar heel weinig mensen met maar een partner in hun leven
Ik wil geen misbruik maken van een jong meisje met gebrekkige zedelijke tucht, maar de praktijk leert dat begin twintigers vaak vriendinnen hebben van rond de 18.
Je denkt teveel in hokjes. Dingen lopen niet zo zwart-wit. Misschien vind je de eerste keer zoenen wel niets, misschien enorm fijn, maar heb je daar voorlopig genoeg aan en wil je niet eens gelijk het bed met iemand induiken.quote:Waar ik op hoop is dat zodra ik voor het eerst een meisje zoen de hormonen de zaak zo hard overnemen dat het me allemaal niets meer kan schelen. En als het dan uitgaat... dan word ik mega-depressief of ga ik alsnog alcohol gebruiken.
Je houdt van het rationele, maar bent 'wanhopig' op zoek naar gevoel. Speeddaten is gewoon een middel om mensen te leren kennen, niet anders dan bij een sportvereniging gaan of uitgaan. Het zijn allemaal middelen, maar het doel is hetzelfde.quote:Ik zie het allemaal wel... binnenkort ga ik weer speeddaten![]()
Wat is jullie mening daarover? Ik houd eigenlijk wel van dat rationele...
OP ff quoten voor vermaak in toekomstquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef vit_richter het volgende:
Hey hey,
Mijn naam is Vit Richter, en woon in de omgeving van Eindhoven.
Leeftijd: 22
Lengte: ~180 centimeter
Gewicht: ~80 kilo
Huidskleur: blank
Haarkleur: donkerblond
Ik ben op zoek naar een serieuze relatie.
Via dit forum hoop ik een leuke vrouw van rond mijn leeftijd te vinden die een keer met me op stap wil. Een blind date mag, maar elkaar even leren kennen over MSN heeft de voorkeur. Dan weet je ook meteen hoe ik eruit zie.
richter@live.nl
Wat heb je aan efficientie als je niet effectief bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:25 schreef vit_richter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |