dat doe ik meestal ook hoor ben geen sjagerijnige uil maar sommige mensen gaan er dan polls enzo over makenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Saaaaab het volgende:
Je kan er natuurlijk ook gewoon om lachen.
De ts is een niet al te intelligente racistische/xenofobe Tokkie, ziet er ook zo uit en werd daar (ook online) op aangekeken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Hard_Feesten het volgende:
Je zal wel aartslelijk zijn, als mensen dat doen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Leandra het volgende:
Ben jij het blanke zusje van Tiger Woods??
Tevens ditquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
De ts is een niet al te intelligente racistische/xenofobe Tokkie, ziet er ook zo uit en werd daar (ook online) op aangekeken.![]()
De ts kan er niet mee omgaan.
Moest jij niet eerst de spelfouten uit de OP naar voren halen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
Moet je maar ook geen foto's van je Hyves in je fobo zetten.
ous is een pous (poes)quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Over9000 het volgende:
[..]
Moest jij niet eerst de spelfouten uit de OP naar voren halen?
ffquote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Ik noem geen namen maar er zijn mensen die graag ff willen trollen met jou fotos uit jou Fobo
Die zetten ze dan op het forum ik noem dat gewoon zielige persoontjes die verder geen leven willen hebben en de hele dag lopen te kankeren en trollen als jij iets typt op het forum![]()
Klacht ;dat je geen fotos normaal in je Fobo kan zetten anders gaan ze ermee trollen
en ja ik zal wel reakties krijgen van Ts kan niet schrijven ik zeg tegen die users LEKKER BELANGRIJK![]()
zijn wel meer dingen waar jejje over druk kan maken kijk ff lekker anders bij jouzelfals je verder niks te melden heb dan dat bespaar jezelf dan de moeite en type nix ok
Dit topic is waarschijnlijk geopend naar aanleiding hiervan: Mijn vader is een racist.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef griekjeee het volgende:
Heeft iemand een linkje waar dit origineel over ging?
Thanxquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit topic is waarschijnlijk geopend naar aanleiding hiervan: Mijn vader is een racist.
eigen ontwerp eerst was er de tijger en ja dat smaakt naar meer hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Ik vind je tattoo's wel cool.
Hoe kwam je op het idee? Een vleermuis-leeuw en draak.
Geen idee, maar dit is al hilarisch genoegquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef griekjeee het volgende:
Heeft iemand een linkje waar dit origineel over ging?
Het was sarcastisch bedoeld, sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
eigen ontwerp eerst was er de tijger en ja dat smaakt naar meer he
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit is al hilarisch genoeg
mensen die zeiken over hoofd deksels
nieuwsposter
verkiezing uitslag
neiuw virus
Boerka blijft steken in kart, moslima dood
lingewaardse mei feesten
De Lingewaardse Meifeesten 2010
De Lingewaardse Meifeesten 2010 beter
De Lingewaardse Meifeesten 2010 shit he
schooiers voor de winkel
Hey ik wil jou hycves vriendje zijn kan dat PM me voor pics groetjes adelaareenoogtijgermanschorpioenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld, sorry
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
[..]
nieuwsposter
verkiezing uitslag
neiuw virus
lingewaardse mei feesten
schooiers voor de winkel
Omdat een kikker nooit verder uit zijn sloot moet komen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hoe is het relevant om fotos uit iemands fobo of hyves in een klachten topic te kenkeren?
Ahja, goed punt.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat een kikker nooit verder uit zijn sloot moet komen.
Hoe is KLB relevant aan het openen van topics met seriuzen klachten met slechte spelling?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hoe is het relevant om fotos uit iemands fobo of hyves in een klachten topic te kenkeren?
We hebben helemaal geen foto's nodig om 'r te bashen!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef Penisbaard het volgende:
TS had ook nog ergens een klacht vlak na die aardbeving in Chili, de klacht was volgens mij "dat de huleporginsaties en de roverhijd wel weer geld zullern geven aan de sjili!!1!1!". Hilarisch.
Waarom zouden wij haar überhaupt bashen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen foto's nodig om 'r te bashen!
Hou je aan je eigen woorden, dag!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef WhiteTiger1 het volgende:
als je verder niks te melden heb dan dat bespaar jezelf dan de moeite en type nix ok
Thanxquote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
nieuwsposter
verkiezing uitslag
neiuw virus
lingewaardse mei feesten
schooiers voor de winkel
Omdat:quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom zouden wij haar überhaupt bashen?
Precies, nergens voor nodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom zouden wij haar überhaupt bashen?
whehehequote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef BlueMage het volgende:
niet zo heel slim om fok een autistenforum te noemen
Hoezo?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef BlueMage het volgende:
niet zo heel slim om fok een autistenforum te noemen
Oh, ik zie nu pas dat zquing hem aangepast heeft. Je mag ook niks meerquote:
Klopt toch ook?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Penisbaard het volgende:
En BlueMage zei alleen maar dat het een forum vol autisten is, niet een autistenforum.
Ook nog genote?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Ach ja ik heb nou tenminste m'n allereerste note op FOK! gekregen, een mijlpaal.
Denk dat de note wel hiervan moet zijn, maar ben te gierig om te betalen om die ene note te mogen inzien, ik wacht wel tot het er meer zijn.quote:
Ik heb er 21quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Ach ja ik heb nou tenminste m'n allereerste note op FOK! gekregen, een mijlpaal.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Ik vergeet altijd die link van notes kijken,
zo ver ik weet heb ik 0 notes,.
Dank.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé, ik heb ook al een hele tijd geen nieuwe noten gekregen. De noten die ik al heb zijn gelukkig allemaal positieve notenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Drinky het volgende:
Ik heb er 30, had dat 2 maanden geleden ook. Het is een trieste bedoeling geworden op Fok, als je gewoon al 2 maanden geen notes meer krijgt
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Drinky het volgende:
Ik heb er 30, had dat 2 maanden geleden ook. Het is een trieste bedoeling geworden op Fok, als je gewoon al 2 maanden geen notes meer krijgt
Het is "trieste bedoening hè"quote:
Houquote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef zquing het volgende:
@WhiteTiger1
je vraagt er zelf wel om dat users hier je foto's gaan posten. Wanneer je weer zo uitlokt hou ik je topic niet schoon
Beter geef je mij een notequote:
iets met obvious en troll, zowel hier als in der foboquote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom WhiteTiger1 dit topic opent terwijl ze kan verwachten dat ze dan genadeloos afgemaakt gaat worden.
De triestheid gebiedt mij te zeggen dat ze misschien nog echt isquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
iets met obvious en troll, zowel hier als in der fobo
QFTquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS is geen troll, maar heeft gewoon een gebrek aan inzicht en intelligentie
Is die gast blind ?quote:
eens, ik snap ook niet waarom ze jouw foto in topics neerzetten. Zit je de hele tijd tegen zo'n mongoloïde kop aan te kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Ik noem geen namen maar er zijn mensen die graag ff willen trollen met jou fotos uit jou Fobo
Die zetten ze dan op het forum ik noem dat gewoon zielige persoontjes die verder geen leven willen hebben en de hele dag lopen te kankeren en trollen als jij iets typt op het forum![]()
Klacht ;dat je geen fotos normaal in je Fobo kan zetten anders gaan ze ermee trollen
en ja ik zal wel reakties krijgen van Ts kan niet schrijven ik zeg tegen die users LEKKER BELANGRIJK![]()
zijn wel meer dingen waar jejje over druk kan maken kijk ff lekker anders bij jouzelfals je verder niks te melden heb dan dat bespaar jezelf dan de moeite en type nix ok
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Dank.Je hebt 55 notes gekregen van onze moderators.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
weet ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef ynuhh het volgende:
Eens met de klacht. Maar je lokt het alleen maar uit met zulke topics. Vergeet dat niet, schat.
TS
mods zijn ook niet alles. Die mogen ook niet alles zeggenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie past nou een reactie van een moderator aan?
Ach. Of je haalt de foto's uit je fobo of je negeert de opmerkingen.quote:
Maar jij bent lekker, TS nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach. Of je haalt de foto's uit je fobo of je negeert de opmerkingen.
Ik heb toentertijd voor de eerste optie gekozen.
Wie past dan de reacties van FA of Admins aan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:19 schreef wise het volgende:
[..]
mods zijn ook niet alles. Die mogen ook niet alles zeggen
Goeie vraagquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wie past dan de reacties van FA of Admins aan?
maar heb wel de meesten eruit gehaaldquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar jij bent lekker, TS niet
Iemands uiterlijk is nog geen reden om die gene belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar jij bent lekker, TS niet
Iemands uiterlijk misschien niet maar iemands IQ wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iemands uiterlijk is nog geen reden om die gene belachelijk te maken.
Inderdaad, dat zo'n vuig aldi-wijf zo stom is als de reet van een varken maakt het des te leuker.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Iemands uiterlijk misschien niet maar iemands IQ wel.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
juist welquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar dit wel:quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
[..]
nieuwsposter
verkiezing uitslag
neiuw virus
lingewaardse mei feesten
schooiers voor de winkel
Dat doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij hebt je er zelf nooit schuldig aan bevonden?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |