dat doe ik meestal ook hoor ben geen sjagerijnige uil maar sommige mensen gaan er dan polls enzo over makenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Saaaaab het volgende:
Je kan er natuurlijk ook gewoon om lachen.
De ts is een niet al te intelligente racistische/xenofobe Tokkie, ziet er ook zo uit en werd daar (ook online) op aangekeken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Hard_Feesten het volgende:
Je zal wel aartslelijk zijn, als mensen dat doen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Leandra het volgende:
Ben jij het blanke zusje van Tiger Woods??
Tevens ditquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
De ts is een niet al te intelligente racistische/xenofobe Tokkie, ziet er ook zo uit en werd daar (ook online) op aangekeken.![]()
De ts kan er niet mee omgaan.
Moest jij niet eerst de spelfouten uit de OP naar voren halen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
Moet je maar ook geen foto's van je Hyves in je fobo zetten.
ous is een pous (poes)quote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef o.us het volgende:
Moet je maar ook geen foto's van je Hyves in je fobo zetten.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Over9000 het volgende:
[..]
Moest jij niet eerst de spelfouten uit de OP naar voren halen?
ffquote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Ik noem geen namen maar er zijn mensen die graag ff willen trollen met jou fotos uit jou Fobo
Die zetten ze dan op het forum ik noem dat gewoon zielige persoontjes die verder geen leven willen hebben en de hele dag lopen te kankeren en trollen als jij iets typt op het forum![]()
Klacht ;dat je geen fotos normaal in je Fobo kan zetten anders gaan ze ermee trollen
en ja ik zal wel reakties krijgen van Ts kan niet schrijven ik zeg tegen die users LEKKER BELANGRIJK![]()
zijn wel meer dingen waar jejje over druk kan maken kijk ff lekker anders bij jouzelfals je verder niks te melden heb dan dat bespaar jezelf dan de moeite en type nix ok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |