quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De grens voor neger ligt tegenwoordig laag, erg laag:
[ afbeelding ]
Ik ben bruiner als ik in de zon zit!
Het gaat natuurlijk om het genotype, niet fenotype.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De grens voor neger ligt tegenwoordig laag, erg laag:
[ afbeelding ]
Ik ben bruiner als ik in de zon zit!
ach ja heb ik speciaal voor jou gedaan schooierquote:Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Laf hoor, dat je, je pauper foto's uit je fb verwijderd hebt. Tokkie.
Wat zou jij doen als een zooi nerdjes op internet de hele tijd zouden zeggen: tokkie / volksbuurter / kamperquote:Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Schooier? Weet je uberhaupt wat dat woord betekent?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ach ja heb ik speciaal voor jou gedaan schooier
Apartheidquote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
Je pa heeft wel gelijk.
En dan geven we ze meteen aparte bankjes in het park, aparte scholen, aparte wijken (lees: Almere), aparte supermarkten (lees: Aldi)
jij heb niet eens een fobo lafbekquote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Schooier? Weet je uberhaupt wat dat woord betekent?![]()
Mhoehahahahahaquote:"Pff, wat een kut muziek zeg, kan er niet een soort PVV TMF komen, zonder negers ?! "
Klein en lelijk gecropt ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En hier staat toch nog gewoon een foto op
[ afbeelding ]
Lafbek, nog zo'n woord waarvan je de betekenis niet kent? Dat ik me online niet profileer is een weloverwogen keuze geweest. Of nou ja, ik had er ook toen ik me registreerde simpelweg geen behoefte aan. Ik doe evenmin aan hyves, myspace en facebook. Mensen leren kennen en mezelf voorstellen doe ik wel irl.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
jij heb niet eens een fobo lafbek
Je durft zelf niet eens fotos in je fobo te zetten. en dan iemand laf noemen als ze fotos verwijderen omdat ze afgezeken te worden. achterlijke trolquote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klein en lelijk gecropt ja.Oorspronkelijk stonden er o.a. die foto's in hires.
[..]
Lafbek, nog zo'n woord waarvan je de betekenis niet kent? Dat ik me online niet profileer is een weloverwogen keuze geweest. Of nou ja, ik had er ook toen ik me registreerde simpelweg geen behoefte aan. Ik doe evenmin aan hyves, myspace en facebook. Mensen leren kennen en mezelf voorstellen doe ik wel irl.![]()
Als er iemand hier al een lafbek is dan ben jij dat. Oorspronkelijk had je immers diverse grote foto's van jezelf in je fotoboek staan maar toen de reacties overwegend negatief bleken heb je ze snel weer weggehaald.![]()
nee heb ze weggehaald voor misbruik door zielige persoontjes op het internet zoals jijquote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klein en lelijk gecropt ja.Oorspronkelijk stonden er o.a. die foto's in hires.
[..]
Lafbek, nog zo'n woord waarvan je de betekenis niet kent? Dat ik me online niet profileer is een weloverwogen keuze geweest. Of nou ja, ik had er ook toen ik me registreerde simpelweg geen behoefte aan. Ik doe evenmin aan hyves, myspace en facebook. Mensen leren kennen en mezelf voorstellen doe ik wel irl.![]()
Als er iemand hier al een lafbek is dan ben jij dat. Oorspronkelijk had je immers diverse grote foto's van jezelf in je fotoboek staan maar toen de reacties overwegend negatief bleken heb je ze snel weer weggehaald.![]()
dank jewel voor jou commentquote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je durft zelf niet eens fotos in je fobo te zetten. en dan iemand laf noemen als ze fotos verwijderen omdat ze afgezeken te worden. achterlijke trol
overigens boeit het mij voor de rest bar weining, en was het wel een geniale opmerking van je pa
Hoezo? Ik zie ze nog gewoon hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Achterlijk? Voor een ander invullen dat hij/zij geen foto's online zou durven zetten voldoet imo wat meer aan die omschrijving. Misschien een gevalletje projectie? Zelf heb je immers ook geen fotoboek, waaruit in jouw belevingswereld blijkt dat je geen foto's online durft te zetten..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je durft zelf niet eens fotos in je fobo te zetten. en dan iemand laf noemen als ze fotos verwijderen omdat ze afgezeken te worden. achterlijke trol
overigens boeit het mij voor de rest bar weining, en was het wel een geniale opmerking van je pa
Rachid!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kwam laatst een of andere te ver doorgeschoten Marokkaan in voorbij. Gewoon Frans Bauer repertoire en stem, maar dan was het Mohammed
Laten bedrukken op een t-shirtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef henrydg het volgende:
Ik heb alvast het logo geproduceerd voor je vader :
[ afbeelding ]
Misschien kan hij er wat mee oprichten o.i.d.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laten bedrukken op een t-shirt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |