Precies, nergens voor nodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom zouden wij haar überhaupt bashen?
whehehequote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef BlueMage het volgende:
niet zo heel slim om fok een autistenforum te noemen
Hoezo?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef BlueMage het volgende:
niet zo heel slim om fok een autistenforum te noemen
Oh, ik zie nu pas dat zquing hem aangepast heeft. Je mag ook niks meerquote:
Klopt toch ook?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Penisbaard het volgende:
En BlueMage zei alleen maar dat het een forum vol autisten is, niet een autistenforum.
Ook nog genote?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Ach ja ik heb nou tenminste m'n allereerste note op FOK! gekregen, een mijlpaal.
Denk dat de note wel hiervan moet zijn, maar ben te gierig om te betalen om die ene note te mogen inzien, ik wacht wel tot het er meer zijn.quote:
Ik heb er 21quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Ach ja ik heb nou tenminste m'n allereerste note op FOK! gekregen, een mijlpaal.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Ik vergeet altijd die link van notes kijken,
zo ver ik weet heb ik 0 notes,.
Dank.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé, ik heb ook al een hele tijd geen nieuwe noten gekregen. De noten die ik al heb zijn gelukkig allemaal positieve notenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Drinky het volgende:
Ik heb er 30, had dat 2 maanden geleden ook. Het is een trieste bedoeling geworden op Fok, als je gewoon al 2 maanden geen notes meer krijgt
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef Drinky het volgende:
Ik heb er 30, had dat 2 maanden geleden ook. Het is een trieste bedoeling geworden op Fok, als je gewoon al 2 maanden geen notes meer krijgt
Het is "trieste bedoening hè"quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |